Резюме від 25 січня 2023 PRO

Юрій

Головний бухгалтер, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
54 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний бухгалтер

з 07.2017 по нині (6 років 10 місяців)
ТОВ "Фінасистент", Київ (Надання послуг з бухгалтерського обслуговування)

Комплексний супровід діяльності компаній-клієнтів на умовах аутсорсингу. Забезпечення зв'язку з керівниками та співробітниками компаній, координація дій допоміжних бухгалтерів для своєчасного надання послуг в обсягах обумовлених Договором. А саме : обробка первинних документів, ведення банківських операцій, кадровий облік, нарахування і виплата заробітної плати, облік ПДВ, реєстрація податкових накладних, оцінка комерційних договорів, контроль стану розрахунків з постачальниками, покупцями, оцінка фінансового результату діяльності, підготовка та подання звітності. Консультування з питань податкового, трудового законодавства, фінансового менеджменту.
На даний момент я супроводжую ряд компаній які проводять діяльність в галузі оптової торгівлі, туризму, поліграфії, досугу, ІТ послуг, транспорту та мають операцій з ПДВ ( 20%,7%, експорт, імпорт, звільнення від оподаткування, корегування податкового кредиту), перебувають на спрощеній системі, здійснюють комісійну торгівлю. Крім того супроводжую діяльність ряду ФОПів які перебувають на спрощеній системі оподаткування, деякі з них мають найманих працівників. Один з ФОПів є громадянином Франції, директор однієї з ТОВ є громадянином Австралії.
Окрім цього надаю допомогу приватним особам в підготовці річної Декларації в частині розрахунку інвестиційного прибутку отриманого від операцій з цінними паперами.

Главньій бухгалтер

з 02.2016 по 06.2017 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "Електроноф", Киев (Роздрібна торгівля)

Ведение бухгалтерського учета. Учет операций с НДС
(20%, освобожденньіе от НДС), регистрация НН, електронньій обмен НН с контрагентами. Операции внешнеекономической деятельности. Начисление зарплатьі, отпускньіх, больничньіх ( в т.ч. из ФСС). Россчетьі с пототчетниками и командировки (в т.ч. за границу). Подготовка и сдача налоговой и статистической отчетности. Взаимодействие с госорганами. Участие в инвентаризации ТМЦ, основньіх, рассчетов с контрагентами. Консолидация денежньіх потоков всей группьі субьектов хозяйствования (ООО и два ФЛП). Управление финансами, обеспечение своевременности и в полном обьеме финансирования текущих обязательств. Анализ и планирование долгосрочньіх обязательств. Подготовка консолидированной управленческой фин. отчетности. Налоговое планирование, оптимизация налоговой нагрузки. Разработка и внедрение мероприятий юридической безопасности компании. Оперативньій учет кадров. Участие в разработке мотивации сотрудников, построении командьі единомьішленников. Использую 1с 8.3( УТП, УПП), Медок, клиент-банк, офисньіе и мобильньіе приложения.

Главный бухгалтер

з 12.2006 по 12.2015 (9 років)
ООО "Автоматические двери", Киев (Экспортно-импортная компания по производству, поставке и установке на объектах строительства (наусловиях подряда) алюминиевых конструкций и автоматических приводов. Их последующее обслуживание и ремонт.)

Организация и постановка бухгалтерского учета с начала деятельности предприятия; разработка учетной политики предприятия. Ведение бухгалтерского учета в полном объеме (производство, ВЄД). Учет операций с НДС, регистрация НН, електронный обмен НН с контрагентами. Подготовка и сдача налоговой и статистической отчетности, взаимодействие с госорганами. Налоговое планирование, оптимизация налоговой нагрузки. Оперативный учет кадров. Проведение мероприятий по внедрению изменений норм законодательства в работу предприятия; консультации сотрудников предприятия; составление финансовых отчетов для руководства. Использую 1С, MeDoc, Word, Excel, клиент-банк, интернет банкинг.

Главный бухгалтер

з 07.1994 по 11.2006 (12 років 4 місяці)
ООО НПП "Унисон", Киев (Производство корпусной офисной мебели)

Организация и постановка бухгалтерского учета с начала деятельности предприятия. Разработка учетной политики предприятия. Ведение бухгалтерского учета в полном объеме. Внедрение автоматизированного бухгалтерского учета посредством программы 1С. Ведение налогового учета, учет операций с НДС. Подготовка и сдача налоговой и статистической отчетности. Взаимидействие с контролирующими органами. Будучи соучредителем, принимал участие в разработке стратегии развития предприятия и решении оперативных задач хоздеятельности.

Начальник планового отдела

з 07.1991 по 06.1994 (2 роки 11 місяців)
ЗАО "Компания "Катран", Киев (Транспортные услуги (промтовары, перевозки топлива))

Учет и обработка оперативных данных хоздеятельности предприятия, планирование использования ресурсов, анализ ефективности деятельности стркутурных подразделений предприятия. Учет труда и заработной платы. Калькулирование стоимости услуг. Разработка и внедрение новой структуры управления предприятием : был непосредственным участником и идеологом проведения приватизации госпредприятия АТП 13063 и преобразования его в приватное закрытое акционерное общество "Компания "Катран".
Около пяти лет оставался членом правления этого АО.

Освіта

Киевский автомобильно-дорожный институт (сейчас Национальный транспортный университет)

Экономика и организация автомобильного транспорта, Киев
Вища, з 1986 по 1991 (4 роки 11 місяців)

Высшее экономическое образование.

Знання і навички

Ведение бухгалтерского и налогового учета предприятия

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Професійні якості: Володію повним спектром знань і навичок ведення повного циклу бухгалтерського обліку підприємства оптової торгівлі, виробництва власної продукції, надання послуг. Складання та подання податкової та статистичної звітності. Володію необхідними електронними інструментами ведення бухгалтерського обліку ( 1С 7.7 , 1C 8.2 , програми звітності та обміну документами MeDoc, клієнт-банк, інтернет банкінг, тощо).
Знаю основи трудового законодавства та ведення кадрового обліку.
Маю навички управління колективом різного психологічного, ментального, професійного складу. Вмію організувати, націлити та скоординувати підлеглих на виконання головної задачі. Мене не лякає необхідність прийняття рішень та відповідальність за свої дії.
До персональних якостей відносяться: пунктуальність, відповідальність, спрямованість на досягнення результату, готовність до навчання, саморозвиток, бажання відкривати нові горизонти, готовність приймати участь в соціальних і спеціальних виробничих заходах, самостійність мислення, вміння оперативно вирішувати завдання.
Як сучасна людина, широко використовую електронні пристрої в професійній діяльності та повсякденному житті.
Володію українською, російською, англійською ( базовий рівень).


Режим роботи: Бажаний режим роботи є режим, визначений законодавством України, а саме 5 днів на тиждень із 8-ми годинним робочим днем. Можливі понаднормові відпрацювання.

Рівень зарплати: Бажаний рівень заробітньої плати не нижче 12000. З подальшою індексацією відповідно рівня інфляції та функціонально-професійного рівня.
Соціальна адаптація в колективі: Комунікативний, легко адаптуюся в колективі.
Хоббі: колекціонування, стендове моделювання, історія автомобілебудування, фотографія.

Додаткова інформація: маю водійські права (кат. В,С), влітку часто користуюсь велосипедом.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: