Резюме від 30 травня 2023 PRO

Олена

Начальник відділу, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний бухгалтер відділу супроводження транзакційних продуктів Управління БЕК

з 02.2018 по нині (6 років 3 місяці)
ТОВ "NovaPay, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Прийшла на посаду бухгалтера.
Брала участь у розробці бухгалтерського обліку та звітності про продукт Інтернет еквайринг та його бухгалтерський супровід (додаток Нової пошти нині).
Супроводжую звірку рахунків з обліку інтернет-оплат клієнтами компанії, розрахунків за ПОС-терміналами. Робота з чарджбеками та все, що стосується безготівкових розрахунків клієнтів компанії, Бух облік роботи з МПС (Віза, МС, Простір), Ведення бух обліку за власним еквайрингом та власними ПОС-терміналами. Звіряння клірингу з МПС. Ведення обліку з перекладів Western Union, Ria. Обробка звернень клієнтів, та повернення коштів. Підготовка реєстрів та звітів на НБУ
На даний момент займаю посаду провідного бухгалтера відділу.

Фахівець медичного страхування

з 02.2017 по 02.2018 (1 рік)
Страхова компанія "СК ВУСО", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- супровід договорів страхування ДМС та СР;
- оформлення нових договорів (підготовка документів до друку), пролонгація;
- підготовка додаткових угод;
- внесення договорів, полісів, контрагентів до бази ДМС;
- прорахунок страхових сум та страхових платежів за чинними договорами, у зв'язку з дострахуванням та виключенням застрахованих осіб;
- оформлення юридичних договорів ДМС та договорів груп фізичних осіб;
- Взаємодія з іншими підрозділами компанії (продавці, брокери, медичний асистанс, сектор мед. експертизи, бухгалтерія),
Також отримала досвід аналізу рахунків на оплату від медичних установ в базі ДМС.
Створювала зразки додаткових угод у програмі ЕХЕL для зручності розрахунків страхових сум та страхових платежів.

Головний економіст у роботі з ПК. Операційний департамент

з 12.2014 по 02.2017 (2 роки 2 місяці)
ПАТ КБ "Надра" Центральний офіс, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- консультації співробітників Центрального офісу, відділень РУ.
- супровід бухгалтерського обліку за операціями з ПК та депозитними операціями;
- Ведення бух. обліку емісійних та білінгових операцій з ПК міжнародних платіжних систем MasterCard, Visa;
- проведення платежів згідно з розпорядженням клієнтів, рахунків-фактури, ПДР;
- внесення до карткової системи платежів: зарахування з/п, пенсій, соц.. виплат, відрядження, лікарняних, безготівкові зарахування клієнтів відповідно до щоденних відомостей та реєстрів;
- Відкриття та закриття рахунків у програмному забезпеченні банку, які забезпечують облік операцій клієнтів по ПК;
- Щоденна перевірка транзитних рахунків Центрального офісу у програмному забезпеченні банку.
- Робота з кредиторською та дебеторською заборгованістю 2809/2909/2924)
- Погашення в операційній системі кредитів та кредитних карток.
- Розкид заборгованості, перенесення на прострочення кредитів та кредитних карток.
-Оплата комісій за РКО підприємств та фіз. осіб за послуги банку.

Освіта

Кримський інститут бізнесу

Факультет – економічний. Спеціальність – міжнародна економіка, Сімферополь
Вища, з 2003 по 2004 (1 рік)

Кримський інститут економіки та госп. права

Факультет - економічний, Спеціальність – міжнародна економіка, Севастополь
Вища, з 1999 по 2003 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг із курсу «Робота з запереченнями»

02.05.2013

Тренінг з курсу «Клієнтоорієнтованість»

11.11.2013

Закінчила курси 1С б. 8.2

08.2015

Закінчила курси ЕхеІ

2018, 3 місяца

Знання і навички

MS Office SR-Bank АБС БАРС Adobe Acrobat Reader RC Front Користувач 1С MS Excel Пунктуальність Комунікабельність Банківська справа Знання бух обліку банку та підприємства Цілеспрямованість Стресостійкість Tran Vchasno Клієнт-Банк Управління персоналом

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Рекомендації

  • Зарудна Наталія Іванівна

    Зарудна Наталія Іванівна

    Начальник відділу супроводження транзакційних продуктів та клірингу Управління БЕК офіс Департаменту бухгалтерського обліку, ТОВ "НоваПей"

    Контактні дані приховані
  • Шелепйонок Тетяна Михайлівна

    Шелепйонок Тетяна Михайлівна

    Начальник відділу обробки звернень клієнтів Управління клієнтського досвіду Департамент з маркетингу та клієнтського досвіду, ТОВ "НоваПей"

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Маю великий досвід роботи у банківській сфері:

1. 01.11.2004-25.08.2005 рр. Відділення №1 СФ ТОВ "Укрпромбанк" у м. Севастополі. Посада: Бухгалтер-операціоніст. Посадові обов'язки: прийом платіжних доручень від клієнтів, перевірка відповідності реквізитів;
Формування виписок за рахунками клієнтів та добірка необхідних до них додатків;
Ведення картотеки проведення операцій зі списання коштів з рахунків клієнтів на основі виконаних документів;
Здійснення бухгалтерських проводок за всіма операціями відділення;
Видача готівки за чеком;
Оформлення документів на прийом готівки до каси банку;
Видача чекових книжок;
Видача довідок та дублікатів документів на запит клієнтів;
Консультації та оперативне вирішення питань клієнтів;
Підготовка довідок різного змісту;
Інкасація коштів (оформлення прибуткового касового ордера, списання комісії, проведення через транзитні рахунки);
Підготовка запитів із питань, що виникають у процесі діяльності структурного підрозділу банку.


2. 25.08.2005-1.11.2005 р.р. Відділення №5 СФ ТОВ "Укрпромбанк" у м. Севастополі.
Ведення особистих карткових рахунків клієнтів, оформлення депозитних угод, збирання документів для видачі кредитів.
Контроль за операційною діяльністю відділення, за розрахунково-касовими операціями;
Оформлення кредитів, депозитів, платіжних карток;
Якісне надання інформаційно-консультаційних послуг клієнтам банку;
Дотримання вимог законодавства;
Діловодство;
Неодноразово була ВО Начальника відділення. На цій посаді спробувала себе як керівник, освоїла роботу з грошовими переказами.
З 01.01.2006 року була у декреті. Маю двох дітей: Синочок Нікіта (народився 27.01.2006р), Донька-Валерія (народилася 25.08.2007р).
У серпні 2009 року переїхала до Києва у зв'язку з переведенням чоловіка.
3. 03.11.2009-01.09.2011 р.р. Шевченківське відділення ПАТ КБ "Надра" Київське РУ на посаді Менеджер з роботи з фіз. особами.
Обов'язки: Якісне надання інформаційно-консультаційних послуг клієнтам банку;
Підготовка довідок різного змісту;
Підготовка запитів із питань, що виникають у процесі діяльності структурного підрозділу банку;
оформлення депозитів;
обслуговування кредитних карток всіх типів;
Ведення та обслуговування рахунків ВІП клієнтів.
Засвоїла оформлення та ведення кредитних карток;
Навчилася працювати у великому колективі;
У зв'язку з проблемами банку в той період навчилася знаходити підхід до клієнтів для успішного продажу продуктів банку;
Відкрила кілька зарплатних проектів, один із яких на 400 карток, зарплатний фонд 1500000 грн;
Виконала план депозитного портфелю на 120% на суму 44500000 грн.

4. 03.10.2011-03.10.2012 рр. Шевченківське відділення ПАТ КБ "Надра" Київське РУ на посаді начальника відділу з роботи з фіз. особами. Обов'язки: Якісне надання інформаційно-консультаційних послуг клієнтам банку;
Підготовка довідок різного змісту;
Підготовка запитів із питань, що виникають у процесі діяльності структурного підрозділу банку;
оформлення депозитів;
обслуговування кредитних карток всіх типів;
Ведення та обслуговування рахунків ВІП клієнтів;
Навчання персоналу;
Контроль за виконанням планів з відділу продажу банківських програм;
Надання до департаменту Київського РУ звітності;
Організація успішної роботи відділу роботи з фіз. особами.

5. 03.10.2012-06.12.2014 ПАТ «Всеукраїнський Банк Розвитку» на посаді провідного спеціаліста роздрібного обслуговування фізичних осіб.
Обов'язки: Якісне надання інформаційно-консультаційних послуг клієнтам банку;
Підготовка довідок різного змісту;
Підготовка запитів із питань, що виникають у процесі діяльності структурного підрозділу банку.
Відкриття та обслуговування поточних рахунків (2620)
Оформлення та погодження КЕШ-кредитів
Відкриття та обслуговування з/п-проектів
оформлення депозитів;
обслуговування кредитних карток всіх типів;
Ведення та обслуговування рахунків ВІП клієнтів
Навчання персоналу;
Контроль за виконанням планів з відділу продажу банківських програм;
Робота з монетами та банківськими металами
Робота з фінансовим моніторингом
Відправка/виплат переказів у тому числі Swift з відкриттям та без відкриття рахунку
Робота з Депозитарієм
Формування різноманітних звітів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: