Резюме від 28 липня 2016

Тетяна

Начальник відділу кадрів, спеціаліст кадрового адміністрування, кадровик, 4 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Секретар-кадровик

з 03.2015 по 08.2016 (1 рік 5 місяців)
Дніпропетровський центр ПТО ДСЗ, Дніпропетровськ (Освіта, наука)

- забезпечення роботи приймальні Центру;
- підготовка документів і матеріалів необхідних для роботи директора;
- реєстрація вхідної та вихідної документації, направлення її у структурні підрозділи Центру;
- здійснення контролю за своєчасним виконанням працівниками Центру документів та доручень директора;
- прийом і розподіл дзвінків (Міні- АТС);
- підготовка проектів наказів з основної діяльності роботи Центру,
- ведення обліку особистого прийому громадян директором Центру;
- оформлення протоколів нарад;
- організація проведення медичного огляду працівників Центру;
- виконувати інші доручення директора Центру.
- робота з кур'єрськими службами, поштовими відділеннями;
- допомога в організації привітання співробітників з різними святами;
- прийом відвідувачів і ін.;
- ведення кадрового діловодства в повному обсязі (чисельність працівників -35, слухачів Центру до 200);
- оформлення прийняття на роботу, переведення, переміщення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, а також наказів директора Центру;
- формування і ведення особистих справ співробітників;
- підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної комісій, проектів документів щодо нагородження і заохочення працівників.
- заповнення, облік та зберігання трудових книжок.
- оформлення наказів на відпустки працівників, складання графіків щорічних, додаткових та соціальних відпусток, контроль щодо їх дотримання;
- оформлення наказів на відрядження, посвідчень про відрядження;
- формування табеля обліку робочого часу;
- визначення страхового стажу для надання допомоги з тимчасової непрацездатності й вагітності та пологах за трудовими книжками, іншими документами;
- ведення обліку порушень трудової дисципліни та контроль своєчасності прийняття адміністрацією відповідних заходів;
- у разі виробничої необхідності виконання інших обов'язків і доручень;
- ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних за підприємством на період мобілізації та воєнного часу;
- розроблення разом з керівниками відділу посадових інструкцій працівників Центру;
- надання довідок про роботу, копій кадрових наказів, копій трудових книжок за запитом співробітників Центру;
- подання звітів до органу Державної фіскальної служби, до органу Державної статистики, до служби зайнятості, до Фонду соціального захисту інвалідів, до військового комісаріату.

Спеціаліст кадрового адміністрування

з 02.2014 по 02.2015 (1 рік)
АТ «Дельта Банк», Дніпропетровськ (Фінанси, банки, страхування)

Знання КЗпПУ;
-ведення кадрового діловодства в повному обсязі (Чисельність працівників до 1000);
- оформлення прийняття на роботу, переведення, переміщення і звільнення працівників відповідно до законодавства ;
- формування і ведення особистих справ співробітників;
- заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
- оформлення наказів на відпустки працівників, складання графіків щорічних, додаткових та соціальних відпусток, контроль щодо їх дотримання;
- оформлення наказів на відрядження, посвідчень про відрядження;
- формування табеля обліку робочого часу;
- визначення страхового стажу для надання допомоги з тимчасової непрацездатності й вагітності та пологах за трудовими книжками, іншими документами;
- ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних за підприємством на період мобілізації та воєнного часу;
- розроблення посадових інструкцій працівників Центру;
- надання довідок про роботу, копій кадрових наказів, копій трудових книжок за запитом співробітників банку;
- подання звітів до органу Державної фіскальної служби, до органу Державної статистики, до служби зайнятості, до Фонду соціального захисту інвалідів, до військового комісаріату.

Інспектор з кадрів

з 02.2011 по 02.2014 (3 роки)
КЗ"Дніпропетровська міська лікарня №8"ДОР, Дніпропетровськ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Знання КЗпПУ;
- ведення кадрового діловодства в повному обсязі (Чисельність працівників 250-300);
- оформлення прийняття на роботу, переведення, переміщення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, а також наказів головного лікаря»;
- формування і ведення особистих справ співробітників;
- контроль проходження підвищення кваліфікації та атестації працівників лікарні;
- підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної комісій, проектів документів щодо нагородження і заохочення працівників.
- заповнення, облік та зберігання трудових книжок.
- оформлення наказів на відпустки працівників, складання графіків щорічних, додаткових та соціальних відпусток, контроль щодо їх дотримання;
- оформлення наказів на відрядження, посвідчень про відрядження;
- формування табеля обліку робочого часу;
- визначення страхового стажу для надання допомоги з тимчасової непрацездатності й вагітності та пологах за трудовими книжками, іншими документами;
- ведення обліку порушень трудової дисципліни та контроль своєчасності прийняття адміністрацією відповідних заходів;
- у разі виробничої необхідності виконання інших обов'язків і доручень;
- ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних за підприємством на період мобілізації та воєнного часу;
- розроблення разом із завідувачами відділень посадових інструкцій працівників Центру;
- надання довідок про роботу, копій кадрових наказів, копій трудових книжок за запитом співробітників Центру;
- подання звітів до органу Державної фіскальної служби, до органу Державної статистики, до служби зайнятості, до Фонду соціального захисту інвалідів, до військового комісаріату.

Освіта

Дніпропетровський університет економіки і права ім. А.Нобеля

Менеджмент організацій, Дніпропетровськ
Вища, з 2010 по 2015 (4 роки 10 місяців)

Верхньодніпровський аграрний технікум

Бухгалтер, Верхньодніпровськ
Середня спеціальна, з 1999 по 2001 (1 рік 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Всеукраїнський Кадровий Конгрес-2015

2015

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Пользователь ПК Користувач Internet Пользователь Internet MS Office Windows Internet Explorer Работа с оргтехникой Opera Робота з оргтехнікою 1С:Підприємство M.E.Doc Робота з факсом Робота зі сканером Робота з ксероксом Міні-АТС Ведення звітності ІС-ПРО

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Маю досвід проходження перевірок:
-Дніпропетровським міським управлінням юстиції Дніпропетровської області,
-Державною податковою інспекцією у Кіросвькому районі м. Дніпропетровськ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області,
-Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Дніпропетровського обласного відділення Жовтневої районної виконавчої дирекції;
Управлінням праці та соціального захисту населення Жовтневого району
Особисті якості:
-професіоналізм, порядність,відповідальність,комунікабельність, високий рівень уваги, акуратність, стресостійкість, безконфліктність, швидко засвоюю нову інформацію, добросовісне виконання поставлених завдань, бажання працювати.

Заміжня, маю доньку 2008 року народження.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: