Резюме від 5 липня 2023 PRO

Вікторія

Перукар, колорист, стиліст, барбер, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Ватутіне
Готовий працювати:
Ватутіне, Звенигородка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Перукар, колорист, стиліст, барбер

з 03.2019 по нині (5 років 2 місяці)
Салон краси "Пікова Дама", Звенигородка (Краса, фітнес, спорт)

Виконую: всі види чоловічих та жіночих стрижок; укладання волосся; зачіски любої складності; покраска волосся різних технік ( мілірування, аіртач, омбре, шатуш, балаяж, тонування), блочна покраска; лікування волосся масками, банями, ботокс; нарощення волосся на брейди, різні види афрокос; покраска та корекція брів; послуги барбера.
Постійно розвиваюся в цих напрямках, проходжу додаткові курси, майстер-класи, онлайн та офлайн навчання.

Старший кредитний експерт

з 03.2017 по 05.2018 (1 рік 2 місяці)
ТОВ Смарт-фінанс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки кредитного експерта - залучення та пошук клієнтів, формування клієнтської бази, робота з клієнтами, підписання договорів, оформлення та видача банківських карток, видача споживчих кредитів та кредитів на готівку.
Обов'язки старшого кредитного експерта - організація командної роботи, робота з плановими показниками, відрядження та звітність роботи кожного співробітника, пошук нових методів роботи для досягнення ефективності роботи та планових показників, підбір та навчання персоналу.
Досягнення – зростання до старшого експерта, організація команди з 6 підлеглих співробітників, ефективний розподіл ресурсів та завдань між співробітниками.

Адміністратор - фрілансер

з 05.2016 по 01.2017 (8 місяців)
Kingshill Media Group, Ватутино (Маркетинг, реклама, PR)

Торговий представник

з 08.2013 по 03.2016 (2 роки 7 місяців)
ПАТ "Ватутінський хлібзавод", ПП "Торговий Дім Поляков", Торговий Дім "Мірель", Ватутіне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
- запуск "з нуля" магазинів фірмової мережі щодо реалізації продукції (оренда, супровідна документація, встановлення обладнання, визначення асортименту залежно від регіону);
- Оптимізація маршрутів доставки товару;
- консультування клієнтів щодо продукції;
- Пошук нових клієнтів (презентація товарів, укладання договорів);
- ведення звітності щодо виконуваної роботи;
- робота з дебіторською заборгованістю;
- Аналіз ринку, моніторинг цін конкурентів;
- Виконання планових показників;
- ведення переговорів з міжнародними мережами, підписання специфікацій та договорів;
- участь у державних закупівельних тендерах;
- залагодження конфліктних ситуацій із клієнтами.

Досягнення:
- запуск фірмової мережі магазинів;
- запуск нових маршрутів, вигідних для компанії;
- виграші у тендерах важливих для компанії

Аналітик консолідованої інформації

з 01.2011 по 08.2013 (2 роки 7 місяців)
ПП "Солодка Мрія", Ватутіне (Сільське господарство, агробізнес)

Обов'язки:
- аналізу продажів за різними критеріями та показниками залежно від поставлених завдань керівником;
- Складання планів та прогнозів товарообігу;
- аналіз ефективності проведення акцій щодо просування торгової марки;
- аналіз продажу у форматі «план/факт/прогноз» з деталізацією та періодичністю;
- аналіз внутрішніх та зовнішніх показників компанії, звітність;
- Аналіз конкурентного середовища;
- аналіз складських запасів та планування закупівель;
- формування, ведення та регулярне оновлення клієнтської бази даних;
- взаємодія із суміжними департаментами компанії, клієнтами;
- підготовка презентацій для подання звітності до керівництва.

Офіс-менеджер

з 04.2009 по 12.2010 (1 рік 8 місяців)
ТОВ Агропром-В, Ватутіне (Сільське господарство, агробізнес)

Обов'язки:
- ведення управлінського обліку з оформленням звіту з продажу наприкінці місяця;
- логістичні функції маршрутів;
- проведення консультацій та презентація клієнтам;
- контакт та співробітництво з виробництвом;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
- знання та ведення документообігу (накладні, договори, рекламації, виписка платіжних доручень, рахунків, накладних)
- моніторинг ринку;
- робота з договорами, специфікаціями;
- планування бюджету відділу (на рік);
- вміння працювати з офісною орг. технікою.

Освіта

Черкаський державний технологічний університет

ФІТІС, бакалавр з комп'ютерної інженерії, Черкаси
Вища, з 2006 по 2009 (3 роки)

Черкаський державний бізнес коледж

Молодший спеціаліст з комп'ютерної інженерії, Черкаси
Середня спеціальна, з 2000 по 2004 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Смарт-Академія "Сучасні фінансові рішення"

27.02.2018 г

Перукарська справа, основи колористики - салон краси "Пікова Дама"

2019, 6 місяців

Знання і навички

MS Word MS Excel MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Windows Email MS Access Робота зі сканером AutoCAD Робота з принтером Операційні системи Linux 1С:Підприємство Пошукові системи

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Польська — середній

Рекомендації

Чорна С.І.

Чорна С.І.

Комерційний директор, ТОВ Агропром - В

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Особисті якості: цілеспрямованість, пунктуальність, комунікабельність, амбіційність, сильний потяг до навчання, аналітичний склад розуму, уміння працювати з великими обсягами інформації (цифрами та документами), здатність швидко встановлювати контакт з оточенням, уміння працювати в команді, самовдосконалення.

Інтереси та захоплення: спорт, психологія, класична література, саморозвиток.


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: