Резюме від 7 грудня 2016 PRO

Ємельянова Оксана

Менеджер по персоналу

Повна зайнятість, неповна зайнятість.

Дата народження:
9 червня 1993 (23 роки)
Місто:
Рівне


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Досвід роботи

Представник торгівельний

з 10.2015 по 05.2016 (7 місяців)
ВПК Україна, Ровно (Торгівля)


Освіта

Міжнародний економіко-гуманітарний університет ім. академіка Степана Дем'янчука

Економічний, Менеджмент організацій і адміністрування, Ровно

Вища, з 09.2014 по 06.2015 (9 місяців)


Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Впевнений користувач

Знання мов

  • Російська — експерт

Додаткова інформація

33000 • м. Рівне • вул. О. Дундича буд. 9, кв. 54 тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») • email:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
д.н. 09 червня 1993 р.

Мета:
Отримання роботи

Освіта:
• Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука
Факультет: Економічний
Спеціалізація: Менеджмент організацій і адміністрування
Кваліфікація: Спеціаліст з менеджменту організацій і адміністрування, менеджер (управитель) організації
Тема дипломної роботи: "Організація системи контролю якості на підприємстві (на прикладі ТОВ Ніжинський консервний завод)"
• Університет прикладних наук імені Яноша Кодолані (м. Секешфегервар, Угорщина)
Спеціалізація: Туризм та готельно-ресторанні послуги
Кваліфікація: Менеджер з туризму та готельно-ресторанних послуг

Набуті професійні навички:
За час навчання та виробничої практики набула навичок самостійного прийняття складних рішень, комп’ютерних навичок, аналізу інформації, керування власним часом.

Досвід практичної роботи:
За час навчання проходила виробничу практику в наступних підприємствах:
• Ужанський національний природний парк
Посада: Помічник менеджера з туризму
Посадові обов’язки: Допомога менеджеру у роботі з клієнтами парку, учать у розробці екологічних маршрутів.
• ТОВ Ніжинський консервний завод
Посадові обов’язки: Під час проходження практики для збору матеріалів тісно співпрацювала з такими відділами та службами підприємства: планово-економічним відділом, фінансово-обліковою службою, відділом персоналу, відділом маркетингу, бухгалтерією, а також основними та допоміжними цехами.
Додаткові відомості:
• Знання програм MS Office (Word, Excel).
• Знання іноземних мов: Російська ділова – наявний сертифікат знань рівня B2
• Активно приймала участь в громадському житті вишу.
• Хобі: комп’ютери, робота в інтернеті, водіння.
• Наявне посвідчення водія, кат. В, стаж 2 роки.

Очікувана ЗП від 3000 грн

Особисті якості:
• Комунікабельність, наполегливість, вміння швидко навчатись, пунктуальність, енергійність.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: