Резюме від 13 червня 2017

Олександра

Оператор 1С, бухгалтер, помощник главного бухгалтера, 5 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Ужгород
Готовий працювати:
Дистанційно, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ БУХГАЛТЕРА
Олексик Олександра Іванівна

Вік –24;
Освіта – вища;
Досвід роботи –понад 4 роки;
Місто проживання – Ужгород;
Режим роботи — повна занятість, віддалена робота або за сумісництвом;
Претендую на зарплату:
від 5 500 грн. і вище при повній зайнятості та від 2 500 грн. і вище при роботі за сумісництвом, надання консультацій тощо, або віддаленій роботі в межах м. Ужгород та Ужгородського району;
розгляну інші пропозиції щодо розміру та порядку виплати заробітної плати;
Претендую на посаду – бухгалтер, оператор 1С, помічник головного бухгалтера;

1. Трудова діяльність:
1.1. Основне місце роботи:
У квітні 2013 року мене прийнято на роботу в ДП «Закарпатський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» на посаду бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та звітності.
У березні 2016 року звільнена за власним бажанням із займаної посади ДП «Закарпатський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою».
У травні 2016 року мене прийнято на роботу на ФОП Попович Мафтей Васильович на посаду бухгалтера(на цій посаді працюю і по сьогоднішній день).
1.2. Робота за сумісництвом:
У липні 2015 року мене прийнято на роботу в КП «ЖРЕР №4» бухгалтером І категорії відділу бухгалтерського обліку (на цій посаді працюю і по сьогоднішній день).

2. Основні завдання та обов’язки за поточними місцями роботи:
2.1. за погодженням з Роботодавцем, подання в банківські установи документи для перерахування коштів згідно з визначеними податками й платежами, а також для розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов’язань;
2.2. забезпечення підготовку оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом установленого терміну;
2.3. забезпечення підготовки з дотриманням вимог чинного законодавства податкової декларації платника єдиного податку; податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ); звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; звіту з праці (місячний та квартальний), звітності по реалізації продукції та капітальним інвестиціям, річних статистичних звітів, звітів про використання паливо-мастильних матеріалів;
2.4. повідомлення Роботодавця про суми та терміни сплати єдиного податку та оплат по ЄСВ (єдиному соціальному внеску); ПДВ, земельного податку та інших обов’язкових платежів;
2.5. ведення книги обліку доходів та витрат;
2.6. складення та подання податкової декларації з ПДВ;
2.7. реєстрація податкових накладних в єдиному державному реєстрі податкових накладних;
2.8. ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних;
2.9. нарахування заробітної плати;
2.10. виписка документів (прибуткові та видаткові накладні, акти виконаних робіт).
3. Професійні знання та навики:
Знання комп’ютера: Word, Excel, Internet, програми 1С, досвід роботи з клієнт-банком, М.Е.doc., та 1С 7.7.
Знання бухгалтерського обліку та його основних принципів, трудового та податкового законодавства.

4. Ділові якості:
Швидко навчаюсь, відповідальна, комунікабельна, цілеспрямована, пунктуальна, ініціативниа.
Основні якості: працьовитість, старанність, завзяття, що дозволяє добиватися завершення роботи, терпіння і методичність, відповідальність.
Маю досвід роботи у складанні кошторисів та складання угод на виконання землевпорядних робіт (надання послуг у сфері землевпорядкування).
Маю творчий підхід у розв’язанні поставлених задач, вмію працювати в колективі.

5. Дозвілля:
Займаюсь спортом, читаю книги різних жанрів.

№ контактного телефону [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: