Резюме від 3 лютого 2024

Елизавета

Администратор, экономист, бухгалтер, менеджер отдела кадров, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Житомирский государственный политехнический университет

Управление персоналом и экономика труда, Житомир
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ

Кириллович Єлизавета Валеріївна

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E–mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: працевлаштування з перспективою росту.

Освіта: вища (спеціаліст)
2006 – 2011 Житомирський державний технологічний університет, спеціальність “Управління персоналом і економіка праці”.

Володіння мовами:
український – рідний;
російський – рідний;
англійський – зі словником.

Особисті якості:
– активна життєва позиція, цілеспрямована;
– комунікабельна, відповідальна, пунктуальна, креативна, наявний оптимізм;
– характер спокійний, урівноважений;
– здатна та маю бажання швидко навчатися новим видам діяльності;
– шкідливих звичок не маю.

Стаж:
4 роки 4 місяці - на посаді секретаря (відділ кадрів, діловод, помічник директора);
+ більше 7 років - на посаді бухгалтера;
+1 рік на посаді головного бухгалтера.

Знання комп’ютера:
- користувач ПК(MS Office: Word, Exсel, Power Point),
- навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera),
- 1С-бухгалтерія,
- ІС-ПРО бухгалтерська програма,
- MEDOC;
- пройшла навчання та підвищення кваліфікації "Публічні закупівлі: Організація електронних торгів в системі PROZORRO". Підтвердження даних знань є наявні сертифікати.
- є сертифікат проходження тестування як уповноважена особа в публічних закупівлях.

Навички ведення:
- кадрової документації;
- бухгалтерська робота;
- адміністративна робота;
- веденням ділової документації;
– робота над проектами;
– оформлення документів по різним інстанціям;
– оформлення документів на бухгалтерію та робота в бухгалтерській програмі, ІС-ПРО, MEDOC, СДО.
– організація документообігу, що забезпечує оперативний контроль за рухом та виконанням доручень керівництва в роботі;
– оформлення документів при прийнятті, переведенні, звільненні, змін у працівника;
– складання розпорядчих документів;
– організація контролю за виконанням наказів по кадрах (облік особового складу при прийнятті, переведенні та звільненні працівників, проведення заохочень та дисциплінарних стягнень);
– облік надання відпусток;
– облік кадрів;
– оформлення, ведення та облік трудових книжок;
– оформлення документів про призначення пенсій;
– підготовка документів для державної статистичної звітності;
– підготовка документів для звітності, яка подається в державну службу зайнятості;
– підготовка документів до архівного зберігання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: