Резюме від 1 серпня 2022

Елена

Офис-менеджер, по работе с персоналом, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Ірпінь

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Мамчур Олена Василівна
дата народження: 29.12.1980
сімейний стан: незаміжня
м. Вінниця
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: Робота в дружньому колективі, здобуття нових можливостей, достойна заробітна плата (від 13000 грн.)
Освіта: вища, спеціаліст з фінансів.
Досвід: роботи:
- 2003 р. (червень) – по 2009 р. (липень) – державний податковий ревізор-інспектор відділу контрольно-перевірочної роботи Красноармійської ОДПІ Донецької області.
- 2010 р. (жовтень) – по 2014 р. (квітень) - завідувач сектору персоналу Ірпінської ОДПІ Міндоходів у Київській області;
Обов’язки:
• Аналіз робіт існуючого персоналу, планування і оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні, пошук і підбір персоналу;
• Ведення трудових книжок, особових справ працівників;
• Формування штатного розкладу, табелювання робочого часу співробітників; • Розробка системи мотивації співробітників;
• Розробка і впровадження посадових інструкцій та положень структурних підрозділів, правил трудового внутрішнього розпорядку, кадрової політики;
• Організація проведення тренінгів і семінарів, адаптація нових співробітників;
• Складання проектів наказів, розпоряджень відповідно до чинного законодавства, облік та ведення облікових документів персоналу.

- 2014 (квітень) – по 2016 (жовтень) – завідувач організаційно-розпорядчого сектору Ірпінської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області.
Обов’язки:
• Загальне діловодство, розробка номенклатури справ, удосконалення форм роботи з документами з урахуванням використання оргтехніки та ПК;
• Забезпечення дотримання єдиного порядку відбору, обліку,
зберігання, використання документів на усіх видах матеріальних носіїв
інформації;
• Розробка та формування на підставі пропозицій структурних підрозділів проектів планів роботи інспекції;
• Організація та забезпечення виконання завдань, визначених законами України, нормативно-правовими актами, розпорядчими документами;
• Аналіз повноти та якості виконання покладених на структурні підрозділи функцій і процедур;
• Підготовка структури інспекції;
• Розробка на основі примірного регламенту та затвердження в установленому порядку Регламенту інспекції, його моніторинг та контроль за дотриманням;
• Розробка номенклатури справ;
• Ведення обліку документів, забезпечення їх зберігання, оперативного пошуку, доставки та надання інформації щодо них;
• Постановка на автоматизований контроль в системі електронного документообігу завдань, визначених розпорядчими документами, дорученнями керівництва, протоколами апаратних нарад ОДПІ.

- 2016 (листопад) – по квітень 2022 менеджер ТОВ Комфорт Лайф.
Обов’язки:
• Документаційне забезпечення відділу продажу:
- прийом документів та особистих заяв на підпис керівнику;
- робота з договорами: оформлення, підписання, узгодження з керівником;
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією: прийом, реєстрація, передача адресату, облік, зберігання;
- друк службових матеріалів;
- формування справ, забезпечення їх збереження і здача в архів.
- прийом телефонних дзвінків.
• Підготовка нарад і засідань, що проводяться керівником (оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний).
• Організація зустрічі відвідувачів і гостей Компанії.
• Забезпечення життєдіяльності офісу.

Спеціальні знання та навики:
ПК – MS Office, crm bitrix 24, Інтернет – як упевнений користувач; українська мова (рідна), російська мова (вільно)
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, порядність, гнучкість, креативність, вміння та бажання працювати у команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: