Резюме від 8 лютого 2023 PRO

Анастасія

HR-менеджер, кадровий адміністратор, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник начальника відділу

з 05.2017 по нині (7 років)
ГУ Держпраці, Запоріжжя (Державні організації)

Головний державний інспектор

з 09.2012 по 05.2017 (4 роки 8 місяців)
ДПС, Запоріжжя (Державні організації)

Освіта

КПУ

Фінанси, Запоріжжя
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Додаткова інформація

Черних Анастасія Володимирівна

Дата рождения
17.04.1987
Город
Запорожье
Адрес, строка 4

Телефон: (0956)613-94-03
Эл. почта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Опыт работы
- 08.2006г—12.2009г кредитный менеджер, ПриватБанк
- 01.2010г—08.2012г кассир—оценщик, ломбард «МИДАС»
- 09.2012г—05.2017 главный налоговый инспектор, Запорожская ОГНИ
- 05.2017по настоящее время главный государственный Инспектор управления труда ГУ Гоструда

Образование
09.2002г—06.2006г—Запорожский колледж радиоэлектроники, вычислительная техника
09.2006г—05.2011г—Классический Приватный Университет, финансы

Профессиональные навыки
Владение законодательными, инструктивными и другими нормативными нормами законодательства о труде , свободное владение государственным и русским языком, уверенный пользователь ПК.
Владение системными знаниями, способна к решению творческих заданий профессионального характера, умение организовывать свою работу, определение целей и приоритетов.
Инициативна, профессионально компетентна, ответственна, требовательна к себе.
Способна контролировать большой объем дел, своевременно реагировать на любые отклонения, аккумулировать необходимую информацию та выделять самое главное.
Тактична и коммуникабельна.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: