Резюме від 13 жовтня 2016

Олеся

Менеджер по персоналу, бухгалтер, 5 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Кременець

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу, бухгалтер

з 09.2016 по нині (7 років 8 місяців)
ТОВ "Пекарня Бекерай", Кременець (Управління персоналом, нарахування заробітної плати)

Менеджер з персоналу:
•управління відділом персоналу,пошук та підбір персоналу відповідної кваліфікації,
•прийом та звільнення персоналу, надання відпусток,
•ведення кадрових та виробничих наказів по підприємству,
•ведення та формування особових справ,
•табелювання працівників по підприємству.Бухгалтер по заробітній платі:
•нарахування заробітної плати по підприємству,
•ведення податкової та статистичної звітності та подача у відповідні органи в установлені терміни.
•нарахування відпускних, лікарняних та розрахункових.

Мненеджер з персоналу, бухгалтер

з 10.2015 по 08.2016 (10 місяців)
ПП "Пекарня Адванс", Кременець (Управління персоналом, нарахування зарплати)

Менеджер з персоналу:
•управління відділом персоналу,пошук та підбір персоналу відповідної кваліфікації,
•прийом та звільнення персоналу, надання відпусток,
•ведення кадрових та виробничих наказів по підприємству,
•ведення та формування особових справ,
•табелювання працівників по підприємству.
Бухгалтер по заробітній платі:
•нарахування заробітної плати по підприємству,
•ведення податкової та статистичної звітності та подача у відповідні органи в установлені терміни.
•нарахування відпускних, лікарняних та розрахункових.

Офіс-менеджер, управління персоналом

з 09.2012 по 09.2015 (3 роки)
ПП "Бекерай", Кременець (Кадрова документація, управління персоналом)

Офіс-менеджер:
•організаційне та офісне забезпечення діяльності підприємства,
•вирішення питання щодо матеріально-технічного забезпечення співробітників,
•прийом вхідної та вихідної кореспонденції та розподілення документації по відділах,
•ведення реєстрації і облік звернень та надання відповідей,
•організація корпоративів, зборів, нарад, зустрічей.
В грудні 2012 року переведена на посаду керівника відділу персоналу:
•управління відділом персоналу,
•пошук та підбір персоналу відповідної кваліфікації,
•прийом та звільнення персоналу, надання відпусток,
•ведення кадрових та виробничих наказів по підприємству,
•ведення та формування особових справ,
•табелювання працівників по підприємству,
•подача звітності у відповідні органи у межах своєї компетенції.
За сумісництвом прийнята на посаду бухгалтера:
•нарахування заробітної плати по підприємству,
•ведення податкової та статистичної звітності та подача у відповідні органи в установлені терміни.
•нарахування відпускних, лікарняних та розрахункових коштів.

Юрисконсульт

з 02.2011 по 07.2011 (5 місяців)
Політична партія "Фронт змін", Дубно (Політична)

Надання безкоштовної юридичної консультації громадянам:
•надання консультацій в галузі: адміністративного, цивільного, сімейного права,
•складання позовних заяв.

Освіта

Київський університет розвитку людини "Україна"

Юридичний, правознавство, Київ
Незакінчена вища, з 2008 по 2013 (4 роки 9 місяців)

Бакалавр з права

Схожі кандидати

Бухгалтер, аудитор
3500 грн, Кременець, Рівне, Тернопіль

Бухгалтер
18000 грн, Кременець, Почаїв, Дистанційно

Бухгалтер
Кременець

Бухгалтер
Кременець

Інспектор відділу кадрів
Кременець, Тернопіль

Рекрутер
Кременець, Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: