Резюме від 3 липня 2020

Дмитрий

Менеджер по продажам, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Резюме

Васюков Дмитро Юрійович
м. Київ, вул. Вадима Гетьмана 5в
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета:
Знайти цікаву роботу з майбутнім професійним ростом, подальша реалізація особистих амбіцій.

Освіта:
У 2013 закінчив середньоосвітню школу 1-3 ступенів
З 2013-2019 - магистр «Аграрного Менеджменту» Національного Університету Біоресурсів і Природокористування України .

Відомості про себе:
Відповідальний, комунікабельний, пунктуальний, наполегливий, самостійний у виконанні поставлених задач, здатний працювати в команді, не конфліктний, швидко навчаюсь. Хороший організатор. Ціную порядність, ініціативу, бізнес-етику та правила гри.

Досвід роботи:
1. 6 місяців продажу послуг компанії - мережевий маркетинг.

2. 10 місяців в компанії «Кредит Колекшн Групп», спеціаліст з проблемної заборгованості.

(обов’язкив: Ведення телефонних переговорів з боржниками та третіми особами з метою мотивації на оплату заборгованості; Фіксація результатів переговорів в ПЗ; Виконання завдань керівництва. )

3. 8 місяців в компанії «Real Druzi», ведучим спеціалістом з оренди нерухомості в м. Києві

(обов’язки: 1) продаж та оренда квартир та комерційної нерухомості; 2) оформлення інвестиційних угод; 3) розміщення реклами в СМІ; 4) надання в оренду комерційної та житлової нерухомості; 5) складання звітів роботи відділу. )

4. 10 місяців в компанії « Hold`em» руководитель отдела ( обов’язки: 1) Організація і керівництво відділом продажів (управління персоналом, планування, контроль виконання завдань), 2) Безпосередню участь в продажах квартир (обробка вхідних клієнтів, консультування, оформлення угод), 3) Підготовка аналітики і звітів про результати роботи відділлу. 4) Виконання плану продажів; 5) Знання цивільного, господарського, земельного законодавства та законодавства в сфері містобудівної діяльності та інвестицій;

5. 6 місяці в компанії «FXInvesting» міждународний валютний ринок

6. 5 місяців в компанії « Park Lane» менеджером з персоналу (1. Спостереження за ринком праці, володіння інформацією про сформовану ситуацію з кадрами, середньої заробітної плати на ринку та інформування про це керівництво. 2. Планування потреб у персоналі на найближчий час і в перспективі, створення резерву співробітників, а також оперативний пошук потрібних фахівців.
3.Володіння трудового законодавства, основ ділового спілкування, роботи з документами та грамотної як усної, так і письмової мови; Складання та оформлення трудових договорів, контрактів та угод, формування та облік особистих справ співробітників.4. Організація програм стажування, навчання, підвищення кваліфікації, атестації працівників, розробка, організація та проведення тренінгових, соціальних програм.)
7. 5 місяців в компанії UTS-сервіс (транспортно-логістична). На посаді Логіст. Є своя база перевізників
8. 2,5 місяці в компаніі «УКРХІМ» на посаді головний менеджер з закупки зернових и масляных культур.
9.

Додаткові відомості:
Рідна мова – українська; російська – вільно; англійська – розмовна

Знання комп’ютера:
Впевнений користувач. Досконало володію MS Windows, основними складовими пакету MS Office( Word, презентації в Power Point, Excel)

Схожі кандидати

Менеджер з продажу
Дистанційно

Менеджер з продажу
30000 грн, Дистанційно

Контент-мейкер, менеджер з продажу
5000 грн, Дистанційно

Менеджер з продажу
Дистанційно

Менеджер інтернет-магазину
Дистанційно

Менеджер з продажу
Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: