Резюме від 2 грудня 2016

Хомяк Федор Адамович

Руководитель

Повна зайнятість.

Дата народження:
22 жовтня 1958 (58 років)
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Додаткова інформація

Хом'як Федір Адамович
Відомості про себе•Рік і місце народження: 22 жовтня 1958 р. м. Луцьк
•Національність: українець
•Сімейний стан: одружений
•Діти: дочки (22 і 15 років)
Освіта
[ 1982-1988 ]
Львівський лісотехнічний інститут за спеціальністю економіка і організація деревообробки, інженер-економіст

[ 2002 ] Консалтинговий центр “Експерт” – тренінг: “Ефективні комунікації в ділових переговорах”
Знання мовУкраїнська, російська вільно, польська розмовна, англійська базова
Досвід работи
[ 1988-1990 ]Волинське обласне деревообробне об’єднання „Волинь дерев”, економіст по плануванню планово-економічного відділу
- поточне планування;
- нормування праці;
- контроль і аналіз виробничої діяльності;

[ 1990-1996 ]Волинське обласне управління МВС України, начальник планово-економічної частини
- поточне планування;
- ревізія фінансової і виробничої діяльності;

[ 1994-1998 ]Комерційна діяльність, промислова група (власний магазин)

[ 1998-2001 ]ТзОВ „Бондарний комбінат”, директор
- закупівля і постачання лісоматеріалу;
- організація технологічного процесу для столярних виробів;
- реконструкція і будівельні роботи;

[ 2001-2009 ]Виконавчий директор комерційної фірми (будівництво, системи кліматизації)
(організував з нуля) 70 чол. працюючих

[ 2010- 2011 ]Головний інженер Ківерцівсько держлісгоспу

[ 2011- ]Директор ТзОВ «Екоплюс»
(організував з нуля) 50 чол. працюючих
- кадрові питання, підбір персоналу;
- вивчення ринку споживання, сприйняття продукції;
- робота з клієнтами, ведення переговорів, контроль кошторисів;
- підготовка реклами, організація маркетингових міроприємств;
- співробітництво з державними структурами міста, дозволи, ліцензії, робота з проектними та підрядними організаціями, оформлення дозвільної документації, відведення землі, проектування і узгодження проекту, отримання дозволу на будівництво, ведення будівництва, введення в експлуатацію і отримання права власності і т.д.;
- планування, бюджет, ціноутворення, економічний і фінансовий аналіз;
- організація продаж і виробництва.

Особисті якості - вимогливість;
-лідерські якості та органзаційні навички, орієнтація на результат;
- комунікабельність, емоційна стійкість;
- впевненість, відповідальність, пунктуальність;
- терпимість до поглядів оточуючих;
- висока працездатність, стресостійкість;
- креативність;


Cпеціальні навики

•Кваліфікований користувач MS Office ( Word, Excel, Outlook )
Безаварійний досвід водія з 1992 р. категорія „В”є власне авто

Контактний телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: