Резюме від 26 червня 2017

Тетяна

Фахівець адміністративно-господарського відділу, інспектор з обліку кадрів, 5 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Херсон

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник начальника відділу організаційної роботи, юридичного забезпечення діяльності та персоналу

з 04.2017 по нині (7 років)
Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги, Херсон (надання безоплатної вторинної правової допомоги)

Повне ведення кадрового діловодства: складання наказів з особового складу (прийом, переведення, звільнення, відпустки та ін.), складання наказів з основної діяльності , складання наказів на відрядження, складання кошторисів та технічних завдань на відрядження, повний збір пакету документів щодо прийняття нових працівників, ведення табелю обліку робочого часу, ведення листків непрацездатності, підготовка листів стосовно кадрових питань, збір інформації та її подальша консолідація для квартальних планів та звітів до планів, організаційна підтримка та ведення протоколів Керівної ради, підготовка службових записок за дорученням керівництва, робота з оргтехнікою та ін.

Фахівець сектора адміністративного забезпечення та документообігу адміністративно-господарського відділу

з 11.2008 по 10.2016 (7 років 11 місяців)
АБ "УКРГАЗБАНК", Херсон (Фінанси, банки, страхування)

Повне ведення документообігу (отримання, розсилка внутрішньої документації; отримання, розсилка зовнішньої документації, робота в електонному документообігу "ДокС"), складання наказів з особового складу, складання наказів на відрядження, складання кошторисів та службових записок на відрядження, складання службових записок з кадрових питань, повний збір пакету документів щодо прийняття нових працівників, ведення табелю обліку робочого часу, ведення листків непрацездатності, складання реєстрів на відправу документів засобами спецзв'язку та Укрпошти, ведення звітності витрат по відправкам спецзв'язку та Укрпошти, складання номенклатури справ, підготовка справ до знищення, підготовка службових записок за дорученням керівництва, робота з оргтехнікою та ін.

Секретар

з 07.2004 по 08.2008 (4 роки 1 місяць)
ВАТ "Херсон-Авто", Херсон (продаж та ремонт авто)

Повне ведення документтобігу (прийом, реєстація та розсилка вхідної та вихідної документації), прийом та переадресація телефонних дзвінків, підготовка листів та службових записок, виконання доручень директора, прийом заяв працівників, робота з оргтехнікою.

Секретар

з 09.2003 по 07.2004 (10 місяців)
ТОВ "Струмок", Херсон (Роздрібна торгівля)

Повне ведення документообігу, складання наказів, повний збір пакету документів щодо прийняття нових працівників, ведення табелю обліку робочого часу, ведення листків непрацездатності, складання штатного розкладу, підготовка службових записок за дорученням керівництва, робота з оргтехнікою та ін.

Освіта

Харківський національний економічний університет

Економіка підприємства, Херсон
Вища, з 2003 по 2006 (2 роки 9 місяців)

заочна форма навчання

Херсонський кооперативний економіко-правовий коледж

Правознавство, молодший спеціаліст юрист, Херсон
Середня спеціальна, з 2001 по 2003 (1 рік 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Email Opera Mozilla Firefox Google Chrome Веб-браузери Google Express

Додаткова інформація

Відповідальна, комунікабельна, врівноважена, стресостійка, здатна к швидкому навчанню

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: