Тетяна
Фахівець адміністративно-господарського відділу, інспектор з обліку кадрів, 5 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 39 років
- Місто:
- Херсон
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3750416
Досвід роботи
Заступник начальника відділу організаційної роботи, юридичного забезпечення діяльності та персоналу
з 04.2017 по нині
(7 років)
Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги, Херсон (надання безоплатної вторинної правової допомоги)
Повне ведення кадрового діловодства: складання наказів з особового складу (прийом, переведення, звільнення, відпустки та ін.), складання наказів з основної діяльності , складання наказів на відрядження, складання кошторисів та технічних завдань на відрядження, повний збір пакету документів щодо прийняття нових працівників, ведення табелю обліку робочого часу, ведення листків непрацездатності, підготовка листів стосовно кадрових питань, збір інформації та її подальша консолідація для квартальних планів та звітів до планів, організаційна підтримка та ведення протоколів Керівної ради, підготовка службових записок за дорученням керівництва, робота з оргтехнікою та ін.
Фахівець сектора адміністративного забезпечення та документообігу адміністративно-господарського відділу
з 11.2008 по 10.2016
(7 років 11 місяців)
АБ "УКРГАЗБАНК", Херсон (Фінанси, банки, страхування)
Повне ведення документообігу (отримання, розсилка внутрішньої документації; отримання, розсилка зовнішньої документації, робота в електонному документообігу "ДокС"), складання наказів з особового складу, складання наказів на відрядження, складання кошторисів та службових записок на відрядження, складання службових записок з кадрових питань, повний збір пакету документів щодо прийняття нових працівників, ведення табелю обліку робочого часу, ведення листків непрацездатності, складання реєстрів на відправу документів засобами спецзв'язку та Укрпошти, ведення звітності витрат по відправкам спецзв'язку та Укрпошти, складання номенклатури справ, підготовка справ до знищення, підготовка службових записок за дорученням керівництва, робота з оргтехнікою та ін.
Секретар
з 07.2004 по 08.2008
(4 роки 1 місяць)
ВАТ "Херсон-Авто", Херсон (продаж та ремонт авто)
Повне ведення документтобігу (прийом, реєстація та розсилка вхідної та вихідної документації), прийом та переадресація телефонних дзвінків, підготовка листів та службових записок, виконання доручень директора, прийом заяв працівників, робота з оргтехнікою.
Секретар
з 09.2003 по 07.2004
(10 місяців)
ТОВ "Струмок", Херсон (Роздрібна торгівля)
Повне ведення документообігу, складання наказів, повний збір пакету документів щодо прийняття нових працівників, ведення табелю обліку робочого часу, ведення листків непрацездатності, складання штатного розкладу, підготовка службових записок за дорученням керівництва, робота з оргтехнікою та ін.
Освіта
Харківський національний економічний університет
Економіка підприємства, Херсон
Вища, з 2003 по 2006 (2 роки 9 місяців)
заочна форма навчання
Херсонський кооперативний економіко-правовий коледж
Правознавство, молодший спеціаліст юрист, Херсон
Середня спеціальна, з 2001 по 2003 (1 рік 9 місяців)
Знання і навички
Додаткова інформація
Відповідальна, комунікабельна, врівноважена, стресостійка, здатна к швидкому навчанню
Схожі кандидати
Администратор, специалист отдела кадров
15000 грн, Херсон
Адміністратор, керівник середньої ланки
30000 грн, Херсон
Оператор по роботі з клієнтами, менеджер з персоналу (HR), з продажу
20000 грн, Херсон, Дистанційно
Керівник відділу (підрозділу), помічник керівника
12000 грн, Херсон, Дистанційно
Бухгалтер, інспектор з кадрів
Херсон
Начальник відділу АСК ТП, спеціаліст з автоматизації та механізації
Херсон, Дніпро
,
ще 7 міст