Резюме від 1 червня 2021 PRO

Яків

Compliance, support, anti-fraud, аудитор, ревізор, економіст, фінансист, 16 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Compliance-officer, support-manager, anti-fraud specialist, trader

з 02.2018 по 05.2021 (3 роки 3 місяці)
Exmo, Київ (IT, crypto exchange)

Використання та впровадженні антикорупційних, антимонопольних процедур та засобів контролю для запобігання фінансуванню тероризму та відмиванню грошей;
Впровадження нових політик та процедур з дотримання вимог;
Перевірка заповненних форм та документів, що додаються клієнтам, щодо санкцій проти них.
Збір та обробка великої кількості інформації.
Контроль клієнта (CDD):індивідуальних та корпоративних клієнтів;
Перегляд документів клієнтів;
Запобігання шахрайству;
Спілкування з менеджерами рахунків, формування документальних запитів;
Складання звітів та ведення діловодства;
Відстеження активності клієнтів;
Допомога у дотриманні та належній ретельності платіжної системи;
Спілкування з клієнтами з дотриманням вимог та прийняття рішення щодо кожної людини окремо;
Надання допомомоги колегам, керівній групі та керівникам у поточних проектах та будь-яких спеціальних запитах;
Робота з технічними запитами в системі заявок;
Технічні консультації клієнтів;
Написання інструкцій;
Налаштування програмних рішень;
Комунікація з іншими підрозділами компаній та формування звітності для відповідних відділів.

Економіст у відділі збуту

з 08.2017 по 02.2018 (6 місяців)
Фабрика "Комбі", Київ (Виробництво косметики)

1. Аналіз та моніторинг цін покупців продукції.
2. Участь в фінансовому плануванні діяльності компанії.
3. Контроль та сканування товарів вантажу.
4. Формування періодичних та аналітичних звітів діяльності компанії.
5. Оформлення та супровід договорів з покупцями.
6. Виписка первинної бухгалтерської документації у програмі 1С.
7. Оформлення відряджень менеджерів.
8. Вивчення продукції компанії.
9. Консультація покупців щодо продукції виробника.
10. Контроль продукції яка відвантажується зі складу.
11. Весення інформації по товарах вантажу в облікову програму.
12. Відображення в обліку всіх операцій з основними засобами та матеріалів. Контроль за їх рухом і збереженням.

Спеціаліст адміністрування кредитів та їх доставки

з 03.2017 по 07.2017 (4 місяці)
Центр Фінансових Рішень, Київ (Фінанси, банки, страхування)

В мої обов'язки входило:
1. Перевірка он-лайн пакету документів для оформлення кредитів;
2. Виправлення даних у разі виявлення помилок при перевірці та надання консультацій клієнту щодо правильного оформлення всіх кредитних документів.
3. Перевірка всіх документів та підтвердження видачі кредиту.
4. Відправка справ на доопрацювання логісту та їх контроль.
5. Формування звітності та презентацій щодо виданих, а також відправлених на доопрацювання кредитів.
6. Перевірка та реєстрація юридичних справ, щотижневий звіт для дирекції щодо не переданих та недоукомплектованих юридичних справ.
7. Робота з Гугл-формами( занесення та виправлення помилок).
8 . Підготовка листів претензій для банків-партнерів.
9. Підготовка інструкцій, блок-схем, пропозицій та інфо-листів.
10. Робота з архівом: підготовка та вивезення коробок та пошук і видання заархівованних справ.
Під час роботи на даній посаді чітко виконував поставлені переді мною завдання та додаткову роботу, а також виконував їх у чітко визначений термін.
Також навчився чітко визначати свої помилки та у дуже швидкий термін виправляти їх. Здобув ще більшу впевненість у власних здібностях на навичках.

Проходив практику у відділі " Державний фінансовий аудит суб'єктів господарювання та місцевих бюджетів"

з 02.2016 по 11.2016 (9 місяців)
Державна аудиторська служба України, Киев (Державні перевірки, ревізії та аудити)

Проходив практику у Державній аудиторській службі України у відділі "Державний фінансовий аудит суб'єктів господарювання та виконання місцевих бюджетів". Мною були здобуті навички планування та проведення аудитів, а також складання аудиторського звіту. Здобуття базових прийомів та функцій аудитора під час проведення аудитів.

Освіта

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Фінансово-економічний факультет, Менеджмент державних фінансів, Київ
Вища, з 2011 по 2017 (5 років 5 місяців)

В період з 2011 по 2015 рік навчався на денній формі навчання на освітній рівень "бакалавр" на фінансового-економічному факультеті, спеціальність фінансист. В період з 2015 по 2017 рік навчався на денній формі навчання на освітній рівень "магістр" на тому ж факультеті, спеціальність "менеджмент державних фінансів".

Додаткова освіта та сертифікати

Курси фотографа

2016, 3 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS PowerPoint

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Технічні навики: Word, Excel, PowerPoint, вільне володіння інтернетом .
Вільно володію українською, російською мовами, на базовому рівні англійською
Професійні якості
Висока працездатність, активність, відповідальність, дисциплінованість, акуратність, старанність, пунктуальність, послідовність, маю організаторські здібності.
Особисті якості
Комунікабельний, неконфліктний, відповідальний, цілеспрямований, енергійний, стрес стійкий.
Управлінські уміння:
Здібність визнавати власні помилки, відстоювання інтересів бізнесу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: