Резюме від 28 лютого 2017

Верес Борис Олександрович

Менеджер по продажам, 6 000 грн/міс.

Повна зайнятість.

Дата народження:
12 травня 1982 (35 років)
Місто:
Київ

Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

Освіта: 1999 - 2004 рр. – Факультет "Економіки та менеджменту" Полтавського університету споживчої кооперації України. Отримав повну вищу освіту за спеціальністю "Менеджмент організацій».
2006 - 2008 рр. - МІПК Полтавського університету споживчої кооперації України. Отримав вищу освіту за спеціальністю "Фінанси".
Досвід роботи: 01.2016 - 06.2016 рр. – головний спеціаліст відділу економіки, торгівлі, економічного аналізу та бухгалтерського обліку управління економічного та агропромислового розвитку і торгівлі Зіньківської райдержадміністрації Полтавської області.
02.2014 – 01.2016 рр. – головний спеціаліст (виконуючий обов’язки начальника) відділу економічного розвитку і торгівлі Зіньківської райдержадміністрації
08.2004 – 02.2014 рр. – спеціаліст І категорії відділу економічного розвитку і торгівлі Зіньківської райдержадміністрації
08.2003 – 10.2003 р. – Зіньківська райспоживспілка (водій, завідуючий складом оптової торгівлі, менеджер з закупівель).

Професійний досвід: Розробка наказів, положень та проектів розпоряджень по установі, підготовка доповідей, довідок, службових записок керівництву.
Аналіз результатів роботи підрозділів підприємств та підприємств вцілому (рентабельність продукції, розрахунок основних фінансових показників, аналіз реалізації і виробництва продукції та ін.).
Складання кошторисів на ремонтно-будівельні роботи (капітальний, поточний ремонти доріг, будівництво або переобладнання тепло- генераторних, котелень в бюджетних установах). Контроль за використанням коштів державного, обласного та районного бюджетів.
Участь у підготовці тендерних пропозицій, ведення работи по заключенюю и контролю договорів. Контроль за виконанням роботи від укладання договору до передачі закінченої та оплаченої роботи в архів.
Робота з органами місцевого самоврядування, управліннями архітектури, сільського господарства, соціального захисту, пенсійного фонду, податкової інспекції, казначейства, інвесторами (проведення переговорів та листування).
Збір замовлень у торгівельній мережі споживспілки, закупівля продукції на оптових базах, викладка товарів у торгівельній мережі, контроль реалізації товарів згідно чинного законодавства. Оптова торгівля безалкогольними напоями та макаронними виробами. Оформлення ліцензій на торгівлю лікеро-горілчаними та тютюновими виробами, ведення звітності.
Додаткові відомості: Маю досвід роботи з ПК та офісною технікою, досвід роботи з оформлення та отримання документів дозвільного характеру, досвід роботи з оформлення документів та проведення тендерів, досвід роботи у проектах ЄС/ПРООН та інше. Вільно володію програмами: Word, Excel. Здатний швидко навчатися новим видам діяльності.
Маю досвід керівництва колективом до 5 чоловік.
Маю посвідчення водія кат. "В". Досвід керування автомобілем 13 років.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: