Резюме від 8 травня 2022 PRO

Мария

Администратор гостиницы

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Guest Relation Agent

з 10.2021 по 02.2022 (4 місяці)
Billionaire Casino, Київ (Гральний бiзнес)

- Займалася пошуком іноземних гравців;
- займалася бронюванням/купівлею квитків та готелю;
- організовувала транспорт та зустрічала гостей в аеропорту;
- допомогала у поселенні у готель та з іншими питаннями щодо дозвілля;
- організовувала комфортні умови для гри;
- консультувала менеджерів щодо особливостей гостя та його вподобань до тонкощів гри;
- допомагала організовувати розіграші;
- займалася питаннями візи та інших документів для перебування в Україні.

Front Office Shift Leader

з 04.2020 по 10.2021 (1 рік 6 місяців)
InterContinental Hotel Kyiv, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Виконувала обов'язки чергового менеджера готелю (MOD) під час нічних змін та карантину;
- частково контролювала роботу працівників рецепції під час відсутності головного менеджеру та консультувала інші департаменти;
- контролювала правильне виконання аудиту;
- перевіряла номери перед зселенням VIP гостей;
- частково займалася загальними проблемами у готелі.

Reception agent

з 03.2018 по 04.2020 (2 роки 1 місяць)
InterContinental Kiev, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Займалася прийомом та розміщенням гостей за правилами та стандартами готелю 5*;
- інформувала гостей про правила перебування у готелі, а також про послуги, які надаються;
- проводила розрахунки гостей під час виселення, а також контролювала їх рахунки протягом їх проживання у готелі;
- відповідала на електронну пошту та дзвінки;
- у вихідні дні виконувала обов'язки відділу бронювання;
- займалася аудитом, звітами з усіх департаментів та щоденним перезавантаженням готельної системи.

Адміністратор

з 03.2017 по 11.2017 (8 місяців)
Royal Olympic Hotel, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Займалася оформленням бронювання номерів;
- займалася прийомом та розміщенням гостей готелю;
- контролювала виконання гостями правил внутрішнього розпорядку готелю та правил безпеки;
- проводила розрахунки гостей та займалася виселенням;
- приймала дзвінки та відповідала за електронну пошту;
- контролювала працівників інших департаментів та якість обслуговування ними клієнтів;
- займалася організацією транспорту та дозвілля гостей, організовувала екскурсії;
- працювала зі звітною документацією та виконувала нічне перезавантаження готельної програми;
- виконувала окремі службові завдання керівництва.

Організатор заходів

з 04.2016 по 06.2016 (2 місяці)
Посольство Італії в Україні, Київ (Державні організації)

До моїх обов'язків входив пошук потенційних покупців для італійских торгових компаній в Україні та організація виставок одягу і взуття італійских дизайнерів, з можливістю закупівлі товарів для українських підприємців.

Освіта

КНТЕУ (Київський національний торговельно-економічний університет)

Факультет - готельно-ресторанний бізнес, спеціальність - готельно-ресторанна справа, Київ
Вища, з 2014 по 2019 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Робота з факсом Готельна програма SERVIO HMS Готельна програма OPERA PMS

Знання мов

Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Загальний досвід роботи у сфері готельно-ресторанного та ігорного бізнесу 5 років, маю великий інтерес до вивчення тонкощів обслуговування, є також невеликий досвід в управлінні. Амбітна людина з лідерськими якостями, вмію швидко орієнтуватися у складних ситуаціях та впевнено приймаю рішення. Комунікативні навички, вміння привернути до себе довіру кліентів та колег. Прагну до професійного росту і досягнення високих показників у роботі.

Більше про себе:

- Досвід роботи з туристичними фірмами та системами бронювання;
- навички телефонних переговорів;
- двічі мала досвід у проходженні готельного аудиту з обслуговування гостей у готелю рівня 5* (другий аудит був пройдений на 97%, який перевіряв професійний check-in гостя у готель).
- маю декілька сертифікатів про проходження тренінгів з обслуговування (At Your Side Service), а також сертифікат про проходження англомовних курсів у Великій Британії;
- проходила тренінги з підвищення кваліфікації працівників п'ятизіркових готелей у Hilton Hotel Kyiv та Hyatt Regency Kyiv.

Особисті якості: організаторські здібності, ініціативність, уважність до дрібниць, стресостійкість, пунктуальність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: