Ольга
Секретар, офіс-менеджер, оператор ПК, помічник бухгалтера
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 37 років
- Місто:
- Гадяч
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3885938
Досвід роботи
Обліковець бухгалтерських даних
з 01.2023 по нині
(1 рік 4 місяці)
філія "Гадяцький райавтодор", Гадяч (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Ведення шляхових листів підприємства
Бухгалтер
з 10.2017 по 12.2018
(1 рік 2 місяці)
ТОВ Агро-Край, Гадяч (Сільське господарство, агробізнес)
Ведення бухгалтерського обліку складу підприємства, прийняття і списання ТТН, проведення інвентаризації
Секретар-друкарка
з 05.2011 по 10.2017
(6 років 5 місяців)
ТОВ"Техмолпром", Гадяч (Харчова промисловість)
Робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг, ведення табелю робочого часу,адміністративно-господарські накази), прийом і розподіл телефонних дзвінків, прийом і відправлення кореспонденції,виконання доручень керівника, друк службових матеріалів, введення інформації в базу даних, робота з електронною поштою.
Офіс-менеджер
з 05.2007 по 11.2010
(3 роки 6 місяців)
ТОВ "ТД "Спецтехніка", Бровары (Автобізнес та автосервіс)
Посадові обов'язки: Документаційне забезпечення управління: (прийом документів та особистих заяв на підпис директора;робота з наказами, розпорядженнями:, реєстрація, облік, зберігання, формування справ;Робота з вхідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): прийом, реєстрація, передача адресату, облік, зберігання;Організація отримання кореспонденції за юридичною, поштової та фактичною адресами;Робота з вихідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): реєстрація, передача, облік, зберігання; оформлення листів директора і його заступників; відправлення термінових листів;Ведення та оформлення протоколу нарад і засідань;Оформлення довіреностей на одержання кореспонденції, посилок і ін. матеріальних цінностей;
Друк службових матеріалів, введення інформації в базу даних;
Прийом телефонних дзвінків,фіксування отриманої по телефону інформації;Підготовка нарад і засідань.Координування роботи:водія, прибиральниці. Заказ канцтоварів. Допомога в створенні сайту підприємства.
Освіта
Академія Педагогічних наук України Університет менеджменту освіти Інститут менеджменту та психології
Економіки та управління персоналом, "Управління персоналом та економіка праці", Киев
Вища, з 2012 по 2013 (1 рік)
Академія Педагогічних наук України Університет менеджменту освіти Інститут менеджменту та психології
Економіки та управління персоналом , "Управління персоналом та економіка праці", Киев
Незакінчена вища, з 2009 по 2012 (3 роки)
Донецький державний технікум економіки і хімічних технологій
Організація виробництва, Донецк
Середня спеціальна, з 2004 по 2007 (2 роки 6 місяців)
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Знання мов: українська, російська, англійська зі словником.
Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).
Особисті якості: вміння швидко орієнтуватися в ситуації,що склалася і приймати рішення, здатність швидко навчатися, відповідальність, ціленаправленість, наполеглевість, пунктуальність,прагнення до професійного росту.
Схожі кандидати
Бухгалтер, оператор комп'ютерного набору
Гадяч
Администратор на ресепшн, секретарь, продавец-консультант
Гадяч
Бухгалтер, диспетчер, менеджер, секретар
20000 грн, Гадяч, Полтава
,
ще 2 міста
Бухгалтер з первинної документації
Гадяч
Бухгалтер
Гадяч