Резюме від 30 квітня 2024 PRO

Ольга

Секретар, офіс-менеджер, оператор ПК, помічник бухгалтера

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Гадяч

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Обліковець бухгалтерських даних

з 01.2023 по нині (1 рік 4 місяці)
філія "Гадяцький райавтодор", Гадяч (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення шляхових листів підприємства

Бухгалтер

з 10.2017 по 12.2018 (1 рік 2 місяці)
ТОВ Агро-Край, Гадяч (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення бухгалтерського обліку складу підприємства, прийняття і списання ТТН, проведення інвентаризації

Секретар-друкарка

з 05.2011 по 10.2017 (6 років 5 місяців)
ТОВ"Техмолпром", Гадяч (Харчова промисловість)

Робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг, ведення табелю робочого часу,адміністративно-господарські накази), прийом і розподіл телефонних дзвінків, прийом і відправлення кореспонденції,виконання доручень керівника, друк службових матеріалів, введення інформації в базу даних, робота з електронною поштою.

Офіс-менеджер

з 05.2007 по 11.2010 (3 роки 6 місяців)
ТОВ "ТД "Спецтехніка", Бровары (Автобізнес та автосервіс)

Посадові обов'язки: Документаційне забезпечення управління: (прийом документів та особистих заяв на підпис директора;робота з наказами, розпорядженнями:, реєстрація, облік, зберігання, формування справ;Робота з вхідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): прийом, реєстрація, передача адресату, облік, зберігання;Організація отримання кореспонденції за юридичною, поштової та фактичною адресами;Робота з вихідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): реєстрація, передача, облік, зберігання; оформлення листів директора і його заступників; відправлення термінових листів;Ведення та оформлення протоколу нарад і засідань;Оформлення довіреностей на одержання кореспонденції, посилок і ін. матеріальних цінностей;
Друк службових матеріалів, введення інформації в базу даних;
Прийом телефонних дзвінків,фіксування отриманої по телефону інформації;Підготовка нарад і засідань.Координування роботи:водія, прибиральниці. Заказ канцтоварів. Допомога в створенні сайту підприємства.

Освіта

Академія Педагогічних наук України Університет менеджменту освіти Інститут менеджменту та психології

Економіки та управління персоналом, "Управління персоналом та економіка праці", Киев
Вища, з 2012 по 2013 (1 рік)

Академія Педагогічних наук України Університет менеджменту освіти Інститут менеджменту та психології

Економіки та управління персоналом , "Управління персоналом та економіка праці", Киев
Незакінчена вища, з 2009 по 2012 (3 роки)

Донецький державний технікум економіки і хімічних технологій

Організація виробництва, Донецк
Середня спеціальна, з 2004 по 2007 (2 роки 6 місяців)

Знання і навички

MS Office MS PowerPoint MS Outlook Email Internet Explorer 1С:Підприємство Opera Mozilla Firefox Outlook Express Express

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Знання мов: українська, російська, англійська зі словником.
Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).
Особисті якості: вміння швидко орієнтуватися в ситуації,що склалася і приймати рішення, здатність швидко навчатися, відповідальність, ціленаправленість, наполеглевість, пунктуальність,прагнення до професійного росту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: