Резюме від 2 березня 2020

Анна

Начальник отдела документообеспечения, деловод, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний фахівець сектору діловодства адміністративно-господарського департаменту

з 06.2018 по нині (5 років 11 місяців)
ПуАТ "АКОРДБАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції;
Підготовка, погодження, реєстрація розпорядчих документів;
Підготовка пакетів документів на запити НБУ;
Відправка кореспонденції різними видами зв'язку;
Підготовка, погодженя внутрішніх нормативних документів підрозділу, тощо

Знання і навички

Пользователь Internet Знание офисных программ

Додаткова інформація

Бухштаб Ганна Володимирівна


Дата народження і місто народження: 15 серпня 1976р., м.Київ.
Сімейний стан: заміжня, дітей не маю.
Зареєстрована за адресою: вул.Богданівська 5-а, кв.30, Солом”янський район, м. Київ.
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).

Освіта

Вища.
В 2006р. закінчила Університет "Україна", факультет Соціальна робота, спеціальність - соціальний робітник.

Досвід роботи
11.06.2018 по теперішній час - головний фахівець сектору діловодства адміністративно-господарського управління ПуАТ "АКОРДБАНК"
18.04.2017 по 10.05.2018 - фахівець відділу матеріально-технічного забезпечення Адміністративно-технічного управління ПАТ "ВТБ БАНК";
01.12.2009 р. -01.11.2016р- головний фахівець відділу документаційного забезпечення Управління забезпечення документообігу та роботи керівництва ПАТ "АБ Укргазбанк";
07.05.2007р.-07.10.2008р. - начальник відділу документаційного забезпечення ВАТ АБ "Укргазбанк"
25.01.2007р. - головний спеціаліст відділу контролю та документального забезпечення Управління справами в Державній службі автомобільних доріг України „Укравтодор”;
2005р.-2007р. - головний спеціаліст відділу організації працевлаштування населення Солом`янського районного центру зайнятості.


Професійні навички

Впевнений користувач ПК та офісної техніки;
Здійснення реєстрації вхідних та вихідних документів;
здійснення документообігу та контролю за виконанням документів із застосуванням програм електронного документообігу (СЕД „Діло”, „Lotus”);
складання та реєстрація регламентуючих документів (наказів, розпоряджень тощо);
ведення обліку використання бланків суворої звітності;
підготовка документів закінчених в діловодстві для передачі на відповідальне зберігання в архів;
проведення підписки на періодичні видання для структурних підрозділів підприємства.

Iнше

Вільно володію російською та українською мовами;
швидко навчаюсь;
маю комунікативні здібності.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: