Резюме від 2 травня 2024 PRO

Віктор

Генеральный директор, 125 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
55 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Генеральний директор

з 12.2013 по 12.2019 (6 років)
ПАО "Украгрореммаш"(Группа Компаний Тrigon Agri), Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Функціональні обовязки:

Ухвалення самостійних рішень.
Формування і узгодження стратегії розвитку підприємства.
Виконання планових виробничих, комерційних і фінансових показників по підприємству.
Планування та аналіз бюджету зовні-економічної діяльності.
Розробка і впровадження системи виробничого обліку на підприємстві.
Аналіз витрат та контроль і оптимізація.
Створення і впровадження системи нормування та контроль витрат.
Управління персоналом підприємства ( 285 чол.).
Вирішення адміністративно-господарських питаннь підприємства.
Аналіз показників в ефективністі виробництва.
Виявлення та усунення причин втрата на виробництво.
Впровадження процедур, спрямованих на зниження собівартості продукції.
Участь в питанні закупівлі сировини та матеріалів для виробництва.
Розробка та впровадження плану на розширення виробництва.
Оновлення устаткування та запуск нових ліній.
Здійснення контролю за дотриманням технологічний дисципліни, правил та норм поведінки.

Виконавчий директор.(Керівник філії).

з 01.2009 по 11.2013 (4 роки 10 місяців)
ТОВ"Макроклимат", Київ (Будівнитво;служба замовника)

Функціональні обовязки:

Побудова компанії з "нуля" відповідно до побажань і рекомендацій засновників;
Обще керівництво компанією.
-Руководство роботою Офісної і Складської частини Філії.
-Управление ИТР і робітникоми в кількісті ( 80 чел);
-Ведение переговорів і ділового листування із замовниками, і підрядними організаціями;
Работа з інспектуючими організаціями; Контроль і аналіз закупівель матеріалів і устаткування;
Финансовый контроль;
Складання і ведення бюджету об'єктів і філії;
Контроль за виконанням наказів і доручень;
Очолення робіт по підтримці і розвитку клієнтської мережі;
Контроль за виконанням клієнтами умов укладених в договорі;
Превірка правильності оформлення договорів при необхідності коригування контроль достовірності інформації що пред'являються клієнтами;

Виконавчий директор.

з 09.2006 по 01.2009 (2 роки 4 місяці)
ТОВ БГ"Армадис", Київ (Капитальне будівництво; аграрний сектор: (служба инвестор,замовник))

Функціональні обовязки:

Підтримка ефективної системи менеджменту;
Формування і підтримка оптимальної організаційної структури;
Організація ефективної взаємодії усіх структурних підрозділів.
Підготовка технічної документації на будівництво.
Формування архітектурної концепції і технічного завдання на проектування. Забезпечення своєчасного укладення фінансових і господарських договорів з підрядними організаціями на проектно-вишукувальні і будівельно-монтажні роботи, з підприємствами на придбання матеріалів і устаткування. Контроль виконання проектними і будівельними організаціями договірних зобов'язань.
Застосування в необхідних випадках санкцій, передбачених договорами.
Контроль робіт по здачі, прийманню і введенню в експлуатацію об'єктів.
Контроль своєчасного фінансування.
Керівництво роботою підлеглих.

Директор з будівництва.(служба замовника.)

з 08.2002 по 09.2006 (4 роки 1 місяць)
ТОВ ТОО"УниверсалСтройСервис", Алма Ата (Строительство. Робота за контрактом)

Функціональні обовязки:

Адміністрування процесів будівництва на об'єктах;
Участь у виборі підрядників на проведення будівельних робіт, ,поставку обладнання та витратних матеріалів;
Забезпечення цільового та раціонального використання інвестиційних ресурсів;
Керівництво роботами по поліпшенню і здешевленню проектно-вишукувальних робіт, скорочення витрат на здійснення будівельних робіт і підвищенню якості, а також скорочення термінів їх проведення.
Аналіз і оцінка технічних рішень.
Розробка і затвердження бізнес-планів. Визначення необхідних фінансових ресурсів для будівництва, проектування та придбання обладнання;
Формування архітектурної концепції та технічного завдання на проектування;
Забезпечення своєчасного укладання фінансових і господарських договорів з підрядними організаціями на проектно-вишукувальні та будівельно-монтажні роботи, з підприємствами на придбання матеріалів і обладнання; Контроль виконання проектними та будівельними організаціями договірних зобов'язань, в необхідних випадках пред'явлення санкції, передбачених договорами;
Організація виконання планів будівництва і реконструкції; Контроль робіт по здачі, приймання та введення в експлуатацію об'єктів Регулярне і своєчасне надання фінансової та іншої встановленої звітності; Керівництво роботою підлеглих;
Підтримка ефективної системи менеджменту; Формування та підтримання оптимальної організаційної структури;
Організація ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів.

Технічний директор

з 10.1999 по 07.2002 (2 роки 9 місяців)
ТОВ БГ"Комфорт-В, Київ (Будівництво .)

Функціональні обовязки:

Адміністрування процесів будівництва на об'єктах;
Відділи в управлінні:

(керівники проектів, інженери по тех.нагляду, ГАП, ГІП, кошторисники ПТО).

Керівництво штатом служб, від 50 чоловік.
Здача об'єкта в експлуатацію згідно з термінами.
Дотримання затвердженого бюджету на будівництво та експлуатацію об'єктів.
Оптимізація бюджету і термінів на будівництво і експлуатацію об'єктів.
Складання та ефективне управління щорічним бюджетом в будівництві об'єктів компанії, контроль виконання.
Організація будівництва з «0» під «ключ».
Отримання вихідних даних (ТУ, МБУ і ін.) Розробка концепцій, укладення договорів, проведення тендерів.
Проектування (стадії ЕП, П, Р).
Документообіг об'єкта на етапі будівництва ( акти виконаних робіт, акти прихованих робіт, виконавча документація).
Інвентаризація БТІ.
Координація і організація всіх служб на етапі будівництва об'єкта, проходження експертиз, отримання дозволу на будівництво,
Отримання актів введення в експлуатацію.
Здача котельні та ліфтів в експлуатацію.
Вибір підрядних організацій на час будівництва.

Начальник служби інженерних систем і обладнання.

з 07.1994 по 10.1999 (5 років 3 місяці)
ТОВ "Маєток-Сервіс", Киев (Будівництво .)

Функціональні обовязки:

Організація роботи, контроль якості виконаної роботи, табелювання, замовлення матеріалів, складання актів виконаних робіт, актів гідровипробувань актів прихованих робіт, дефектних актів і підпис в технагляду.
Обслуговування об'єктів.
Контроль дотримання техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки.

Бригадир,Майстер

з 02.1992 по 07.1994 (2 роки 5 місяців)
ТОВ"СМУ-4" Трест Київспецбуд, Киев (Будівництво бюджних обєктів.)

Функціональні обовязки:

Організація робіт в сфері інженерних комунікацій - тепломережі, водопровід, каналізація.
Видача завдань монтажникам та контроль виконання на ділянці.
Контроль і дотримання технологічних процесів.
Оформлення заявки на матеріал.
Контроль прихода матеріала.Видача матеріала інструмента єскізів проекта на виконання робіт.
Своєчане оформлення первинних документів з обліку робочого часу і виробітку.

Освіта

Харківський державний технічний університет будівництва і архітектури

Водопостачання каналізація використування і охорона водних ресурсів, Харків
Вища, з 1994 по 1999 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінги професійного розвитку.

2013 3месяца

Эффективне викорестання альтирнативних джерел енергії.Сонячна енергія. Особливості проектування техніки швидкого монтажу "Майбе

2017

Знання і навички

MS Office Користувач ПК AutoCAD Графічні редактори АВК КОМПАС Навички організаційного та стратегічного планування. Ініціативний, комунікабельний, заряджений на результат. Здатність ефективно управляти персоналом і проектами. Досягнення успіху в командній праці. Упевнені лідерські навички на перемогу.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Введення і організація робіт на об'єкті, повна звітна документація, добре знання сучасних матеріалів і робота з ними, дотримання і знання технологічних норм.

Контроль виконання графіка робіт підрядними організаціями.
Дотримання технології робіт.
Робота з проектно-кошторисною документацією.
Нагляд за технологією виробництва.
Складання звітності.
Виконання робіт на об'єктах від 0 до здачі в експлуатацію.
Досягнення і успіх вирішувати проблеми і домовлятися.
Досягнення і успіх в організаціії стратегічного планування.
Координація роботи проектної організації в частині проектування архітектурних рішень;
Документообіг об'єкта на етапі будівництва ( акти виконаних робіт, акти прихованих робіт, виконавча документація).

За період роботи з успіхом було побудовано і здано в експлуатацію понад 300 тис. м2 виробничих площ.
Побудовали більше 80 індивідуальних котеджів.
Побудовано та здано в експлуатацію декілька житлових комплекси.(висотне будівництво).
Побудовали два міні заводу.
Побудовано більше 10 складів логістики по в всій Україні.
Побудовали і здано в експлуатацію декілька ТРЦ
Реконструювано та побудовано зернові елеватори.
Реконструйовано та побудовано понад 30 обєктів інженерних споруд в часності.КНС.Насосні водопостачання.ІТП.Котельні.
Побудовали машинобудівний завод в СНД.
Реконструйовано МТП.
Реконструйовано три тваринницькі комплекси.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: