Резюме від 23 травня 2017

Святослав

Финансовый директор, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Латинін Святослав Сергійович

Дата народження: 04.05.1984 (32 роки)
Стать: чоловіча
Сімейний стан: перебуваю в шлюбі, є діти
Місце проживання : Київ
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Графік роботи : повний день. Відрядження: готовий
З/П 15 000 грн.
Досвід роботи :

Фізична особа-підприємець
січень 2015 – квітень 2017
Обов'язки і досягнення :
Впровадження нової торгової марки автозапчастин на ринок України.
- Аналіз ринка.
- Маркетинговий план: Ціноутворення, Стратегія просування, План продажів.
- Аналіз ризиків.
- Фінансовий план.
Підписання договорів та співпраця з 3-ма найбільшими дистриб’юторами автозапчастин в Україні. Популяризація ТМ та продаж на всій території України. Участь у щорічних профільних виставках.

Фінансовий директор
січень 2014 – грудень 2014
Товариство з обмеженою відповідальністю "АДВ ЭНЕРДЖИ"
Обов'язки і досягнення :
Побудова системи управлінського обліку. Організація фінансово-господарської діяльності. Контроль і управління фінансовими ресурсами. Систематизація і оперативне управління дебіторської і кредиторської заборгованостей. Робота з банками (з/пл проект, овердрафти, валютні контракти). Взаємодія з контролюючими органами. Податкове планування.
Нарахування і виплата заробітної плати. Бухгалтерські програми: "1С Підприємство" версії 7.7 ; 1С ЗВІТ; Медок.

Директор
травень 2011 - січень 2014
Товариство з обмеженою відповідальністю "АДВ ЭНЕРДЖИ"
Обов'язки і досягнення :
Управління компанією. Постановка завдань бухгалтерії. Постановка управлінського обліку з "0". Управління фінансовими потоками, планування витрат, контроль руху грошових коштів (гривна та валюта, робота з банками). Бюджетування. Податкове планування. Звірка з контрагентами в Україні і СНД стосовно заборгованостей. Контроль кредиторської і дебіторської заборгованості. Ведення переговорів, підписання договорів.

Головний державний податковий ревізор-інспектор
квітень 2009 - травень 2011
ДПА України
Обов'язки і досягнення :
Визначення правомірності заявки на відшкодування ПДВ з Державного бюджету.
Фінансово-економічний аналіз підприємств. Робота з відповідними базами. Робота з підпорядкованими структурними підрозділами обласних ДПА, ДПА м. Києва та Севастополя. Звіти, прогнози збільшення (зменшення) сум заявлених до відшкодування ПДВ.

Бухгалтер
березень 2008 - квітень 2009
Приватне підприємство "Продсервис"
Обов'язки і досягнення:
Ведення бухгалтерського обліку. Обробка первинної документації (Акти, накладні, податкові накладні). Розрахунки з постачальниками і покупцями. Проведення актів звірянь з постачальниками, покупцями. Облік ПДВ (виписка податкових накладних, проведення вхідних податкових накладних).

Директор
грудень 2006 - лютий 2008
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гефест"
Обов'язки і досягнення:
Бізнес-планування. Планування і управління структурою витрат підприємства. Аналіз доходності, рентабельності, платоспроможності для своєчасного виявлення і усунення відхилень у фінансовій діяльності. Управління грошовими потоками. Податкове планування. Систематизація і оперативне управління дебіторської і кредиторської заборгованостей. Робота з банками, контролюючими органами.

Заступник директора
вересень 2006 - грудень 2006
Приватне підприємство "Грант-сервіс"
Обов'язки і досягнення:
Бізнес-планування. Планування і управління структурою витрат підприємства. Управління грошовими потоками. Податкове планування. Підготовка звітності для керівництва.

Освіта:
Вища. Національний університет державної податкової служби України
Фінанси, Магістр.

Знання мов:
Українська - вільно. Російська - вільно. Англійська - середній.

Додаткова інформація:
Вимогливість до себе і членів своєї команди, сумлінність, працьовитість, уміння зберігати конфіденційну інформацію в таємниці, комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, чесність, стресостійкість. Лідерські та організаторські якості. Уміння спілкуватися з людьми, знаходити вихід з конфліктних ситуацій. Здатність на самостійне ухвалення рішень, легко навчаюся, прагнення підвищувати свою кваліфікацію. Права категорія "В". Особистий автомобіль.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: