Резюме від 24 вересня 2020 PRO

Марія

Помощник дизайнера, мастера, 20 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Костюмер

з 09.2018 по нині (5 років 8 місяців)
Київський національний академічний Молодий театр, Київ (ЗМІ, медіа)

Організація зберігання сценічних костюмів, підбір, комплектація і підготовка наряду до кожного виступу для кожного актора, допомога артистам та учасникам масовки в одяганні і переодяганні, виконання дрібного ремонту, пошкоджених під час вистави, систематизація, укладання та упаковка туалетів, в т.ч. під час гастролей, чергування під час репетицій і постановок.

Менеджер із збуту

з 11.2016 по 09.2017 (10 місяців)
ТОВ «ПОРТО ФРАНКО УКРАЇНА», Киев (технічні масла, нафтопродукти)

•Ведення управлінського обліку за напрямком «технічні оливи та нафтопродукти»;
•Введення до 1С номенклатури, контрагента, договору;
•Формування прайс-листів; калькуляція цін;
•Розрахування цін для відвантаження з/без урахуванням тари та доставки;
•Розробка індивідуальних комерційних пропозицій;
•Ведення ділової переписки;
•Своєчасна обробка і розподіл документації, яка надходить на підприємство за укладеними договорами, також розподіл в 1С.
•Підготовка тендерної документації та участь у тендерних закупівлях;
•Порядок оформлення: збутової документації, збуту і транспортування готової продукції;
•Повний супровід продаж (приймання замовлень, узгодження і підписання договорів; виписка рахунків, видаткових, ТТН, додаткових угод/специфікацій, Актів прийому-передачі товару, Актів надання послуг в 1С; контроль доставки (робота з перевізниками: замовлення, підписання договорів, спілкування з водієм та товароотримувачем);
•Здійснювання контролю за виконанням клієнтами своїх зобов'язань по договорах (своєчасною оплатою, прийманням продукції, ін.), виявляти причини порушення клієнтами своїх зобов'язань, уживати заходів по їх усуненню і попередженню.
•Перевірка відповідності обсягів і номенклатури продукції, що замовляється, планам виробництва, а також договорам, діючим стандартам, технічним умовам і іншим нормативним документам.
•Ведення документального обліку витрат понесених при виконанні завдань.
•Контроль дебіторської заборгованості, Акти взаєморазрахунків в 1С.
•Підготовка інформації, необхідної для пред'явлення претензій покупцям за порушення термінів приймання продукції та оплати.
•Підготовка відповідей на листи, претензії; підготовка листів, претензій замовникам.
•Облік вхідних та вихідних документів, ведення поточних справ, нагляд за термінами виконання документів, інформування про цю роботу керівника організації.
•Здійснювання контролю за виконанням клієнтами своїх зобов'язань по договорах (своєчасною оплатою, прийманням продукції, ін.), виявлення причини порушення клієнтами своїх зобов'язань, уживати заходів по їх усуненню і попередженню.
•Контроль, звіти про здавання, приймання продукції покупцям (перевізникам), кількості та комплектності, листування приймально-здавальні акти, супровідні документи. В 1С Акти інвентаризації.
• В 1С: робота з залишками товару, ведення та введення до програми 1С первинної документації (прихід / витрати), обробка первинної документації після доставки товару клієнтам;
• проведення інвентаризацій на складі; звірка з контрагентами.

Менеджер із збуту

з 06.2010 по 11.2016 (6 років 5 місяців)
ТОВ «ЗТМ «Аріан», Киев (технічні масла та нафтопродукти)

•Обробка вхідних запитів від потенційних Клієнтів;
•Пошук та залучення нових Клієнтів;
•Робота з існуючою базою Клієнтів;
•Моніторинг цін;
•Формування прайс-листів;
•Розрахування цін для відвантаження з/без урахуванням тари та доставки;
•Розробка індивідуальних комерційних пропозицій;
•Ведення ділової переписки;
•Своєчасна обробка і розподіл всієї документації, яка надходить на підприємство;
•Ведення документообігу на підприємстві;
•Реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції;
•Підготовка тендерної документації та участь у тендерах;
•Повний супровід продаж (приймання замовлень, узгодження і підписання договорів, виписка рахунків, видаткових, додаткових угод/специфікацій, Актів прийому-передачі товару, що передаються замовнику, контроль доставки;
•Перевірка відповідності обсягів і номенклатури продукції, що замовляється, планам виробництва, а також договорам, діючим стандартам, технічним умовам і іншим нормативним документам.
•Контроль дебіторської заборгованості;
•Готування інформації, необхідної для пред’явлення претензій покупцям за порушення термінів приймання продукції та оплати.
•Підготовка відповідей на листи, претензії; підготовка листів, претензій замовникам.
•Облік вхідних та вихідних документів, ведення поточних справ, нагляд за термінами виконання документів, інформування про цю роботу керівника організації.

Освіта

Київський авіаційний технікум

Факультет «Економіка підприємства», молодший спеціаліст-економіст, Киев
Середня спеціальна, з 1998 по 2001 (2 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Word Користувач ПК MS Excel Windows

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Рекомендації

  • Юбкин Николай Иванович

    Юбкин Николай Иванович

    Начальник, ООО "ЗТМ "Ариан"

    Контактні дані приховані
  • Гречишкина Юлия

    Гречишкина Юлия

    Финансовый директор, ООО "ПОРТО ФРАНКО УКРАИНА"

    Контактні дані приховані
  • Билоцкий Виталий Юрьевич

    Билоцкий Виталий Юрьевич

    Директор, ООО "ПОРТО ФРАНКО УКРАИНА"

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Сімейний стан: Заміжня, троє дітей.

Без трудової книжки працювала:
на фірмі яка займається нафтопродуктами, добривом помічником менеджера та бухгалтера (у період з 2017р. по теперішній час)
у магазині жіночого брендового одягу старшим продавцем (2007-2008рр.);
у магазині дитячого та жіночого одягу старшим продавцем (2006-2007рр.)
у салоні краси майстром з нарощування акрилових та гелієвих нігтів (2003-2004рр.)
у салоні краси, адміністратором (2002-2003рр.);

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: