Резюме від 23 травня 2017

Вікторія

Викладач економічних дисциплін, бізнес-тренер, державний службовець, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Викладач

з 09.2013 по нині (10 років 8 місяців)
КНЕУ, Киев (Освіта, наука)

Освіта

АМУ, ЧНУ ім. Петра Могили

Облік і аудит, Механізми державного управління, Киев
Вища, з 2004 по 2012 (7 років 8 місяців)

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
ІВАНЮТА ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
АДРЕСА:
09200, М.КИЇВ, ВУЛ. РОДІНЦЕВА 1А

ДАТА НАРОДЖЕННЯ:
03.09.1986PHONE: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E–MAIL:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


ЗАГАЛЬНА ОСВІТА

2015р.Академія муніципального управління(Київ, Україна)
докторантура зі спеціальності 25.00.02 – механізми державного управління.
2013р.Чорноморський державний університет імені Петра Могили
Захист дисертації. Присуджено науковий ступінь кандидата наук з державного управління із спеціальності 25.00.02 – механізми державного управління.
Академія муніципального управління (Київ, Україна)
аспірантура, кафедра державного управління (захист дисертації 25 жовтня 2013р. на тему: “Механізми державної підтримки малого бізнесу”).
2009Академія муніципального управління(Київ, Україна)
Спеціаліст зі спеціальності «Облік і аудит»,
а також здобула додаткове дипломне посвідчення із функціональної спеціалізації ”Державне управління та місцеве самоврядування”

ТРУДОВИЙ ДОСВІД

05.2017р.
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана(Київ, Україна)
Старший викладач кафедри макроекономіки та державного управління. Дисципліни: Макроекономіка.
09.2013р.ДВНЗ “Київський університет управління та підприємництва” (Київ, Україна)
Старший викладач кафедри економіки підприємств. Дисципліни: Планування і контроль на підприємстві, економіка підприємства, основи підприємництва та малий бізнес, потенціал і розвиток підприємства, ціноутворення.
Провідний фахівець відділу аспірантури і ліцензування(за суміщенням).
Заступник відповідального секретаря приймальної комісії (за цивільно-трудовою угодою).
Секретар науково-методичної ради (на громадських засадах).

05.2012р.ДВНЗ “Київський університет управління та підприємництва” (Київ, Україна)
Начальник загального відділу
Функціональні обов’язки: Забезпечення своєчасної оброблення кореспонденції, що надходить та відправляється, її доставляння за призначенням; здійснення контролю за строками виконання документів та їх правильним оформленням; організування роботи з реєстрації, обліку, зберігання та передавання до відповідних структурних підрозділів документів поточного діловодства, у тому числі наказів і розпоряджень керівництва, з формування справ та їх здавання на зберігання;розроблення інструкції з ведення діловодства на підприємстві, в установі, організації та організування їх впровадження; вживання заходів щодо забезпечення працівників служби діловодства необхідними інструктивними та довідковими матеріалами, а також інвентарем, обладнанням, оргтехнікою, технічними засобами управлінської праці; здійснення методичного керівництва організацією діловодства у підрозділах, контроль за правильним формуванням, зберіганням та своєчасним здаванням справ до архіву, підготування довідок про додержання строків виконання документів; забезпечення друкування та розмножування службових документів; приймати участь у підготовці скликаних керівництвом нарад, організування їх технічного обслуговування, оформлення документів на відрядження, реєстрування працівників, які прибувають у відрядження на підприємство, в установу, організацію.
ДВНЗ “Київський університет управління та підприємництва” (Київ, Україна)
Старший викладач кафедри економіки підприємств(погодинна основа). Дисципліни: Планування і контроль на підприємстві, економіка і фінанси підприємства
05.2010р.Державна академія житлово-комунального господарства ( м.Київ, Україна)
Референт ректора
Функціональні обов’язки: здійснення підготовки необхідних документів ;забезпечення прийому, обліку, реєстрації, контроль виконання документів, довідково-інформаційне обслуговування і зберігання документної інформації; контролювання якості підготовки, правильності складання, узгодження, затвердження документів, що представляються на підпис ректору Академії; здійснення контролю виконання документів і доручень ректора, приймання оперативних заходів, направлених на своєчасне і якісне виконання; здійснення організації підготовки, ухвалення рішення і доведення їх до безпосередніх виконавців; проводження аналізу довідок і доповідей, що надаються ректору, давати по ним компетентні висновки; здійснення оперативного зв'язку із сторонніми організаціями (як комерційними, так і державними) і окремими громадянами по питаннях поточної діяльності Академії (телефон, факс, електронна пошта, Інтернет і т. п.). Ведення прийому відвідувачів.
10.2008 - 04.2009Закрите акціонерне товариство “Альфа Банк” (м.Київ, Україна)
Спеціаліст інформаційного-консультаційного відділу забезпечення продаж
Функціональні обов’язки: Рекламування банківських послуг і продуктів; консультація клієнтів; оформлення документів; видача грошових карток (Моментальні гроші).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: