Резюме від 20 березня 2018

Юлия

Главный бухгалтер, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Алексієнко Юлія Валеріївна

Дата народження: 15.02.1974 р.н. ‑ 43 роки.
Сімейний стан: заміжня, маю сина -23 роки.
Адреса прож.: м.Київ, вул.. Пятигорська, 35/2
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (дом.),
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта вища, в 1997 році закінчила Національний Аграрний університет, факультет ‑ бухгалтерський облік та аудит,
Спеціальність – бухгалтер обліку та аудиту.

Професійні навички:
Досвід успішного проходження перевірок контролюючими органами.
Навички організації бухгалтерського обліку та звітності, проведення аналізу фінансово-економічного стану підприємства і бюджетного планування.

Стаж роботи:

З 09.1991 – 11.2000 – Національний аграрний університет ‑ бухгалтер

З 02.2001 – 10.2008 – ТОВ «Промсервіс» – (установка, ремонт, обслуговування систем вентиляції) ‑ головний бухгалтер
• облік банківських і касових операції;
• робота з первинною документацією;
• ведення обліку основних засобів, товарно-матеріальних цінностей;
• нарахування заробітної плати і інших додаткових виплат;
• складання звітності по заробітній платі;
• формування та здавання фінансової, статистичної і податкової звітності;
• ведення бухгалтерського і податкового обліку компанії в повному обсязі.

З 10.2008 р. по т/ч – ТОВ Сервіс-Агрохолдінг - (оптова торгівля насінням і засобами захисту рослин) – головний бухгалтер
• організація і постановка бухгалтерського обліку з початку діяльності підприємства;
• розробка облікової політики підприємства;
• формування та здача фінансової, статистичної і податкової звітності;
• ведення бухгалтерського і податкового обліку компанії в повному обсязі:
• облік заробітної плати;
• облік розрахунків з постачальниками та покупцями;
• облік ОЗ, матеріальних та нематеріальних активів;
• облік касових і банківських операцій;
• облік операцій ЗЕД (експорт послуг);
• работа з банками, кредити, овердрафти, авалювання векселів.

Знання мови: українська, російська.
Навички роботи з комп’ютером.
Впевнений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Access, Outlook), навички роботи з Інтернет (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox)та електронною поштою (Outlook Express), 1С:Підприємство 8.2, 1С:Бухгалтерія 8.2, 1С:УТП 8.2, 1С: Заробітна плата, Кадри, електронне складання звітів в программі M.E.Dok, Клиент-Банк, ЛІГА:ЗАКОН.

Особистісні якості: аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися в ускладнених ситуаціях та приймати рішення, відповідальність, наполегливість, стремління до професійного зросту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: