Резюме від 1 вересня 2022

Юлія

Офіс-менеджер, помічник керівника, рієлтор, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Ріелтор (представник забудовника), помічник керівника

з 01.2019 по 01.2020 (1 рік)
ТзОВ "Шагбуд-12", Рівне (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Функціональні обов`язки:
1. Ріелтор(представник забудовника):
- Розміщення реклами в інтернет-ресурсах та ін. інформаційних джерелах, ведення соц.мереж.
- Консультування та ведення переговорів з потенційними та діючими клієнтами;
- Організація та проведення презентацій об'єктів нерухомості;
- Організація та ведення клієнтської бази, постійне підтримання зв`язку з клієнтами в телефонному режимі тощо;
- Повний супровід покупців при нотаріальному оформленні документів та подальшому оформленні усієї необхідної документації на усіх етапах угоди.
2. Допомога керівнику при відкритті бази відпочинку:
- Відвідування об`єкту на стадії будівництва і розміщення інформаційної фото-реклами в інтернет-ресурсах;
- Повний супровід в поліграфічному аспекті підготовки бази до відкриття;
- Пошук, ведення переговорів та робота з постачальниками, торговими представниками;
- Пошук та здійснення закупівель кухонного інвентарю, предметів відпочинку тощо;
- Проведення банківських операцій(оплата товарів та послуг, проведення перерахунків тощо)
- Робота з базовим набором комп’ютерних програм, електронною поштою, Word, Exel, Viber, Internet, офісною оргтехнікою.
- Підтримання життєдіяльності офісу.

Додаткова інформація

Резюме
Терещенко Юлія Володимирівна

Телефон: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата народження: 17 серпня 1988 р.

Освіта:Вища
2005 – 2010 р. Рівненський Державний Гуманітарний Університет
Психолого-природничий факультет
Спеціальність: «Психологія, соціальна психологія»

Тренінги:2005 – 2013 Тренінги:
- Тренінг особистісного росту;
- Тренінг впевненості в собі;
- Тренінг «Невербальне спілкування: все зрозуміло без слів»
Рівненське обласне психотерапевтичне товариство, практичний психолог-психотерапевт – Руденко Олександр Григорович;
- Тренінг професійної самовизначеності молоді 16.07.2013, ТзОВ ІміджПартнер;
- Основи культури спілкування 23.09.2013 ТзОВ ІміджПратнер.

Досвід роботи:
Консалтингове агенство "Imperia HR". Офіс-менеджер.

Функціональні обов'язки:
- Адмінстративвні функції.
- Забезпечення життєдіяльності офісу.
- Здійснення закупів.
- Робота з документацією
- Робота з базовим набором комп’ютерних програм, електронною почтою, Word, Exel, Outlook, Skype, Інтернет, офісною оргтехнікою.
- Бронювання квартир, номерів готелів, квитків.
- Зустріч та здійснення запису гостей та працівників до керівництва компанії.
- Проведення тестування та анкетування кандидатів.
- Робота в 1С.

01.10.2015-30.12.2016 ПАТ «Рівнегаз». Секретар канцелярського відділу та архіву. м. Рівне

Функціональні обов’язки:
- Робота в Системі Електронного Документообігу (СЕД).
- Реєстрація вхідної/вихідної документації.
- Ведення внутрішньої документації підприємства.
- Приймання вхідної кореспонденції, контроль за вчасним виконанням
документів.
- Відправка вихідної кореспонденції, контроль за належним виконанням
документів.
- Забезпечення життєдіяльності офісу/приймальні
- Робота з базовим набором комп’ютерних програм, електронною почтою, Word,
Exel, Outlook, Link, офісною оргтехнікою.
-Приймання та обробка телефонних дзвінків, телефонограм, факсограм,
кур’єрських доставок.
- Контроль за вчасним та належним виконанням завдань керівника працівниками
Товариства(головний офіс, районні відділення)
- Виконання особистих доручень керівника.
Набула досвіду організації роботи команди до 40 чоловік, контролю за вчасним
та належним виконанням поставлених завдань. Вдосконалила навики виконання
декількох процесів одночасно, швидкого реагування на поставлені завдання та
миттєвого переключення уваги з одного процесу на інший. Оптимізувала
особистісну якість самоконтролю. Практикувала роботу в системі електронного
документообігу(1С).

01.2013-01.2014 "LUXURY. Nice girls". Співорганізатор, координатор конкурсів
краси м. Рівне
Функціональні обов`язки:
- Пошук конкурсантів
- Проведення кастингу
- Пошук спонсорів
- Робота з партнерами
- Організація примірки, фотосесії, сценарію, шоу-програми
Набула організаційний досвід, досвід управління командою до 10 чоловік.

23.11.2011-16.10.2012р. ТОВ «Гараж Мобайл Груп». Замісник керуючого ТТ. Менеджер з продажу непродовольчих товарів м. Костопіль

Функціональні обов`язки:
- Робота з постачальниками
- Формування, сортування асортименту
- Прийом/списання товару
- Робота з 1С, почтою, офісними программами, інтернетом
- Продаж/переміщення/інвентаризація товару
- Робота з документацією
- Співпраця з партнерами, агентами
- Звітність
Отримала досвід роботи з постачальниками. Навчилась працювати з бухгалтерською програмою 1С. Збільшила досвід роботи з документацією, набула досвіду продаж непродовольчих товарів.

06.2009р.- 08.2009р. Магазин "СВ". Продавець м. Костопіль

Функціональні обов`язки:
- Робота з постачальниками, формування асортименту
- Продаж товару
- Робота з первинною документацією
Набула досвід прямих продаж.

06.2007р.- 08.2007р.; 06.2008р.- 08.2008р. Туристичне агентство «Турсервіс», ПП. Офіс-менеджер, секретар-референт м. Костопіль

Функціональні обов`язки:
- Залучення та супровід партнерів
- Робота з клієнтами
- Заключення договорів
- Робота з первинною документацією
- Супровід клієнтів до місця відпочинку, організація локації.
Отримала досвід роботи по залученню та супроводу партнерів, заключенню договорів, роботі з первинною документацією.

Додаткові відомості:
ПК – досвідчений користувач (офісний пакет, поштові програми, інтернет, ін..)
Дисциплінована, порядна, старанна, кмітлива, вихована, весела, комунікабельна, відповідальна. Присутні організаторські здібності, креативне мислення, маю здатність до швидкого навчання.
Наявність водійського посвідчення категорії В(без стажу водіння).
Наявність закордонного паспорта.
Іноземні мови: Англійська – в даний момент самостійно вивчаю.
Російська – вільно володію. Українська – вільно володію.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: