Резюме від 1 березня 2024 PRO

Віктор

Комерційний директор, національний, дивізійний менеджер, керівник відділу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник напрямку консервація та соління

з 11.2022 по нині (1 рік 6 місяців)
ТОВ Ніжинський консервний завод(Fozzi group), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
Управління комерційним відділом: 3 КАМ; 1 РМ
Виконання показників бюджету продажів та маржи
Проведення переговорів з національними мережами(Сільпо, Фора, Траш, Новус, Ашан, Метро, Фудком)
Залучення мереж до співпраці по виробництву ВТМ(Novus, Сільпо)
Проведення переговорів та підключення дистрибуторів.
Розробки системи продажу та дистрибуції.
Виконання фінансових планів
Розробка та втілення системи КРІ
Контроль дебіторської заборгованості
Досягнення :
Виконання годового плану продажів.
Приріст продажів в грошовому еквіваленті до 2021 - 42%, до 2022 - 8%
Приріст маржи до 2021 - 113%, до 2022 - 5%
Відновлення контрактів з нац.мережами Епіцентр, Метро
Підключення дистрибуторів (Київ, Донецька, Одеська та Запоріжська обл.)

Комерційний директор

з 05.2021 по 07.2022 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "АКВА ФУДЗ", Київ (Дистрибуція мінеральної води: "Поляна Квасова", "Куяльник", ТМ "Руна", ТМ "Ахмад", ТМ "Козуб", ТМ "Аквамарин", ТМ "Арктика", "Балтіас", ТМ "ФРУКТИК", ТМ Асканелі, Душа монаха и т.д.)

Управління комерційним відділом:
3 КАМ
2 НТО
5 СВ
23 ТП
Обов'язки:
- виконання показників бюджету продажів.
- збільшення обсягів продажу та залучення нових брендів;
- налагодження партнерських відносин із представниками постачальників;
- збільшення клієнтської бази покриття;
- активний розвиток на території продуктів;
- створення якісної робочої атмосфери в команді;
- формування авторитету компанії як надійного партнера.

Досягнення:
- виконання бюджетованих планів продажів у розрізі каналів збуту
- Сформував високоефективний відділ роботи з мережами
- Запуск команд Лівий берег (область) та Біла Церква
- збільшив обсяг продажів до попереднього періоду по воді в середньому на 35% (у базових одиницях), по консервах у 5 разів
- Введення класифікації ТТ
- Запуск роботи команд через планшети
- Зміна системи мотивації на більш ефективну
- Збільшив клієнтську базу в каналах: модерн трейд, традиційний роздріб, аптеки.

Національний менеджер (Керівник розвитку дистрибуції)

з 07.2018 по 04.2020 (1 рік 9 місяців)
"O.L.KAR-АГРОЗООВЕТ-СЕРВИС", ТМ Муся, Рекс, Для Друга, Премиксы, комбикорма, кормовые добавки, Київ (Виробництво та реалізація кормів для домашніх та сільгосп тварин)

Обов'язки:
Пошук та підключення дистриб'юторів
Робота з командами дистриб'юторів (віддалено)
Розвиток продажів за напрямом кормів для тварин

Досягнення:
Складання комерційної пропозиції щодо кожного регіону
Проведення переговорів із більш ніж 80 дистриб'юторами (на ввіреній території ) протягом 1,5 місяців.
Попередні домовленості щодо співпраці з 20 дистриб'юторами.
Підключення до роботи 13 дистриб'юторів.
Збільшення АКБ у категорії "продуктові магазини"на 1500 ТТ
Виконання планів продажу
Розробка та впровадження презентера для ТП
Проведення навчання для команд дистриб'юторів продукції компанії (понад 180 SKU).
Запуск дистриб'ютора за системою логістики та дистрибуції (комплексно).
Запуск дистриб'ютора з фокусною командою

Директор Південно-Східного регіону (Харків, Дніпро, Одеса)

з 11.2017 по 07.2018 (8 місяців)
ТОВ "АСКАНІЯ ТРЕЙДИНГ", Київ (імпортер, дистриб'ютор, виробник: ТМ "Storck", "Intersnack", "Tchibo", "Lavazza", "McCorn", "Carta Verde", "Riston", "Cotany", "Lesaffre", "Ярило")

Керівництво торгівельною діяльністю регіону, включаючи філії підприємства Асканія на ввіреній території.
Понад 111 осіб прямого підпорядкування.
Забезпечення досягнення планового обсягу продажу та прибутковості кожної торгової марки
Розробка ефективної структури продажу регіону, і навіть стратегію розвитку з урахуванням регіональної специфіки.
Формування, затвердження та контроль виконання бюджету регіону по підлеглим дочірнім підприємствам та по всьому регіону в цілому, за такими етапами:
Складання бюджету доходної та видаткової частини по дочірнім підприємствам у регіоні, формування загального бюджету по всіх підприємствах регіону.
Формування бюджету доходної та видаткової частини по роботі із зовнішніми дистриб'юторами
Підбір, навчання та відповідальність за розвиток кваліфікованого персоналу для здійснення повноцінної діяльності регіону
Розвиток продажів на територіях через філії та сторонніх дистриб'юторів, забезпечення дотримання територіальної політики продажу.
Аналіз ринку на ввіреній території, розробка та впровадження проектів з розвитку продажів, залучення нових торгових марок та великих клієнтів та партнерів
Пряма участь у формуванні клієнтської політики в регіоні, проведення переговорів із виробниками та потенційними дистриб'юторами;
Введення та контроль єдиних стандартів присутності по торгових марках у всіх каналах збуту.
Досягнення:
- Збільшення АКБ на 10%, запровадження стандартів присутності та обладнання.
- Підключення вагомих мереж регіону (Опторг, Обжора, Копійка)
- Розширення асортименту в мережі Таврія, Клас, Рост, Брусничка.
- Виконання планів продажу за брендами та загальними.
- збільшення прибутковості філій.

Керівник азербайджанського представництва м. Баку

з 04.2017 по 11.2017 (7 місяців)
ТОВ "Єва Бикова Колекшн", Київ (Виробництво та продаж проектних меблів)

-залучення до співпраці архітекторів
-Проведення переговорів та підписання контрактів з будівельними компаніями
-Ведення контрактів

Національний (дивізійний) менеджер (Київ, Центр, Волинь, Західна Україна)

з 08.2011 по 01.2017 (5 років 5 місяців)
ТОВ «ФЕС УКР» TM «MacCoffee», Київ (Виробництво та продаж розчинних напоїв)

- Забезпечення розвитку дистрибуції (нумеричної та зваженої) на території.
- Робота з національними та локальними мережами.
- розробка комерційної політики.
- Прогнозування та аналіз продажів.
- управління колективом понад 270 чол., з них прямого підпорядкування 65
Мотив звільнення: запрошення до проекту (інша країна)

Директор з прямих продажів, Дивізійний менеджер (Харків, Суми, Полтава, Чернігів, Черкаси, Київ, Київська обл., Західна Україна)

з 03.2007 по 08.2011 (4 роки 5 місяців)
ТОВ «Голден дистрибьюшн» (Бриджтаун Фудс),, Киев (Виробник снеків ТМ «Три корочки», «Chip N Go», «Делмор», ТОП Снек)

- планування та бюджетування продажів;
- введення нових позицій щодо існуючого продукту;
- Управління філіями пп. Київ, Дніпро, Харків, Ужгород;
- управління командою продажів у існуючих каналах;
- моніторинг ситуації на ринку;
- формування та розвиток каналів збуту за дивізіоном;
- забезпечення виконання планів щодо обсягів продажу та дистриб'юції;
- адміністрування процесів у компанії.
- Побудова дистриб'юторської мережі.
- створення ефективної команди та реорганізації роботи філій.
- розробки ключових показників роботи підрозділів та персоналу.
- розробки системи мотивації персоналу.
- робота з оптовими клієнтами, роздрібною мережею, проведення маркетингових досліджень та рекламних акцій.
- Маю великий досвід як прямих, так і не прямих продажів.
- забезпечення розвитку дистрибуції на території;
- Розробка комерційної політики,
- розробка системи звітності у довірених регіонах;
- Прогнозування та аналіз продажів.
- управління колективом понад 140 чол., з них прямого підпорядкування 112

Менеджер з продажу (Східний регіон)

з 06.2006 по 02.2007 (8 місяців)
ЗАО «Веда», г.Санкт-Петербург (виробництво та продаж ЛВП)

- Організація та контроль роботи дистриб'ютора ТОВ Союз Віктан-Трейд Східного регіону (3 філії прямих продажів у м. Донецьк, Маріуполь, Луганськ)
- Планування та забезпечення розвитку ТМ «Російський Розмір».
- Постановка завдань філіям та контроль їх виконання.
- ведення обліку виконання замовлень та договорів, відвантаження та залишків нереалізованої готової продукції.
- Складання передбаченої звітності зі збуту про виконання плану реалізації.
- Контроль укладання договорів, як із роздрібними клієнтами, так і з ключовими.
- ведення переговорів для досягнення якісного рівня роботи та обслуговування клієнтів.
- Контроль розподілу та передачі контрагентам рекламного обладнання
- Навчання супервайзерів та начальників ВП стандартам розміщення продукції компанії.
Мотив звільнення: запрошення до ТОВ ІІ «Бріджтаун Фудс Дистриб'юшн Україна»

ASM

з 02.2005 по 06.2006 (1 рік 4 місяці)
ПАТ ПБК «Славутич» (ВВН), Донецьк, Запоріжжя (Спеціалізація компанії: пиво "Славутич", "Tuborg", "Carlsberg", "Балтика")

- Виконання планів первинних та вторинних продажів
- Контроль територіальної та цінової політики дистриб'юторів
- контроль товарного запасу продукції на складі дистриб'ютора
- нарахування ретробонусів за виконання планів та завдань дистриб'юторами
- Проведення аудитів по території та постановка цілей для дистриб'ютора
- Забезпечувати дотримання рекомендованих цін продукції Компанії на всіх рівнях дистрибуції.
- Здійснювати контроль над надходженням коштів від клієнтів на розрахунковий рахунок Компанії, та за звірками за взаєморозрахунками з клієнтами
- Робота з бренд-менеджерами та начальниками відділів продажу дистриб'юторів
- Виконання планів дистрибуції
- контроль розміщення холодильного обладнання
- Організація роботи, контроль та управління роботою співробітників, які перебувають у підпорядкуванні.

Кількість підлеглих: 52 чол., їх прямого підпорядкування 9 чол.
Мотив звільнення: запрошення до ЗАТ «Веда»

Освіта

Університет сучасних знань

Менеджмент ЗЕД, Киев
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

- факультет: менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
- спеціальність: менеджер зовнішньоекономічної діяльності
- Кваліфікація: бакалавр
- кваліфікація: спеціаліст

Знання і навички

Управление людьми и процессами. Построение дистрибьюторской сети. Управление прямыми, так и не прямыми продажами

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Рекомендації

  • Балешенко Александр

    Балешенко Александр

    Директор представительства, Intersnack Group Ukraina

    Контактні дані приховані
  • Назаренко Андрей

    Назаренко Андрей

    Национальный менеджер, Storck

    Контактні дані приховані
  • Мищенко Евгений

    Мищенко Евгений

    Руководитель продаж ТМ 2Go, Bondinelli, Хлебпром

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Кваліфікація: 19-річний досвід у управлінні колективом.
Ключові компетенції: Управління людьми та процесами.
Створення ефективних команд.
Бюджетування, аналітика
Переговорна практика.
18-річний досвід роботи з національними, регіональними мережами, дистриб'юторами, гуртом, роздрібом.
10-річний досвід роботи з не традиційними каналами збуту (АЗС, навчальні заклади, дрогери, DIY).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: