Резюме від 6 грудня 2018

Сергей

Директор, 28 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Доценко Сергій Юрійович
Дата й місце народження: 01березня 1980 року, м. Київ
Вік: 37
Сімейний статус: не одружений
Домашня адреса: пр. Голосіївський ,116 а, кв. 140, м. Київ
Телефон домашній: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Навчання:
1996-2001 рр. -Український державний університет харчових технологій (спеціальність « Менеджмент організацій», рівень спеціаліст).
Додаткове навчання:
2007р. -Міжнародний інститут менеджменту ( курс « Mini MBA»).

Досвід роботи:
1999-2001 рр. - старший касир , «Інформаційно – обчсилювальний центр» ДК « Укртрансгаз» НАК «Нафтогаз України» (м. Київ)
2001-2002 р.- фінансовий аналітик ТОВ «Наше Радіо» ( радіостанція).
2003-2004р.- фінансовий директор ТОВ « Кристал – 1» ( лікеро-горілчана компанія).
2005 – 2006 р.- фінансовий директор ТОВ «Тризет» ( супермаркет одягу).
2006 – 2013р. - фінансовий менеджер ПрАТ «Картель» ( видавнича та рекламна діяльність)
2008 – 2014р.- член наглядової ради ПрАТ « Крим Союз Друк» ( роздрібна торгівля)
2013р-2014рр. - директор ТОВ « Видавничій Дім АСС – Медіа» ( видавнича та рекламна діяльність)
2015р. -2017 – працюю фінансовим директором ТОВ « Картель Інвест» ( управління активами) та фінансовим консультантом в інших компаніях.

Основні обов’язки:
організація роботи підприємства;
побудова фінансового відділу ( відділ аналізу та контролю, відділ бюджетування, бухгалтерія);
організація та контроль роботи фінансового відділу;
взаємодія між підрозділами компанії;
розробка та впровадження стратегії на підприємстві;
розробка бюджету компанії ( P&L), прогнозування руху коштів ( С-f)
оптимізація бізнес-процесів на підприємстві;
постановка, впровадження , автоматизація та супроводження управлінського обліку на підприємстві;
постановка, впровадження , автоматизація та супроводження бюджетування на підприємстві;
постановка, впровадження , супроводження фінансового аналізу на підприємстві;
управління фінансовими потоками підприємства та оптимізація затрат;
оптимізація податкового навантаження
Робота з ключовими клієнтами;
робота з постачальниками;
спілкування з державними органами.

Знання мов:
Українська - рідна; російська- вільно; англійська - intermediate.
Навички:
Досвідчений користувач:MS Office (Word, Excel, Access, Power Point, Outlook)1. С 7.7 комплексна, 8.1 , працюю з інформаційною системою ЛІГА, Клієнт-Банком, програмами передачі електронної звітності, Медок, Бест-звіт та інші.
Водійскі права категорії Б.
Загальний стаж — 18 років.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, комунікабельність, відповідальність.
Бажана заробітна плата від 28000 грн.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати