Резюме від 21 квітня 2018

Юлия

Помощник руководителя

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Конотоп

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

ГАЛЯН ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 25.07.1987
e-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета:
Працювати з можливістю професійного, кар’єрного та матеріального зростання, з організованим робочим місцем та дружнім колективом
Освіта:
2008-2009 рр.
Київський національний університет технологій та дизайну. Спеціальність: фінанси.
Кваліфікація: магістр з фінансів
2006-2008 рр.
Київський національний університет технологій та дизайну. Базова вища освіта за напрямом підготовки «Економіка і підприємництво».
Кваліфікація: бакалавр з фінансів
2002-2006 рр.
Політехнічний технікум Конотопського інституту Сумського державного університету.
Спеціальність: організація виробництва.
Кваліфікація: організатор виробництва
Досвід роботи:
03.08.09 - 21.12.09 рр.
Публічне акціонерне товариство «Дельта Банк».
Посада: фахівець відділу по роботі з простроченою заборгованістю за товарними та картковими кредитами першої категорії. Структурний підрозділ: управління по роботі з простроченою заборгованістю.
- Прийом та обробка вхідних дзвінків
- Представлення загальної інформації про банк, банківські продукти, адреси підрозділів банку та банкомати
- Збір статистичних даних залежно від тематики звернення клієнтів
03.2010 – 01.2011 рр.
Судово-юридична газета.
Посада: офіс-менеджер, секретар
- Ведення діловодства та документообігу;
- Здійснення контролю за виконавчими документами;
- Реєстрація вхідної та вихідної документації;
- Забезпечення телефонного, факсимільного та електронного зв'язку;
- Прийом і розподіл телефонних дзвінків (робота з міні-АТС);
- Організація нарад і відряджень;
- Забезпечення життєдіяльності офісу (закупівля канцтоварів, госптоварів)
- Виконання розпоряджень керівника;
- Робота з орг. технікою (принтер, факс, сканер і т.д.)
- Оперативний пошук необхідної інформації в Інтернеті;
- Своєчасна передача інформації за місцем призначення.
03.2011 – 31.12.2013 рр.
ТОВ «Італінокс Донбас».
Посада: менеджер зі збуту.
-Логістика (відправка товару по Україні), складання щоденного реєстру відправки і робота з ним;
-Документообіг;
-Робота з вхідною, вихідною кореспонденцією;
-Відправка, прийом електронної пошти, прийом клієнтів;
-Розрахунок кошторисної документації (підготовка і розрахунок рахунків, видаткових накладних);
-Ведення діловодства.


Додаткова інформація:
Володію:
- на рівні впевненого користувача пакетом MS Office, , Internet тощо;
- офісною технікою (ксерокс, принтер, сканер ).
Комп’ютерні навики:
MS Office,Internet , IBM Lotus Notes, Custumer information application, IS call center, Adobe Photoshop.
Особистісні дані:
- уважна, відповідальна, швидко навчаюсь новому, комунікабельна, цілеспрямована, вмію працювати в команді під тиском умов та часу.
Надаю перевагу активному відпочинку на природі, кіно, художній та науковій літературі.
Знання мов:
- російська, українська - вільно;
- англійська – зі словником
Мета на майбутнє:
- отримати конкурентоспроможні знання, вміння та навики і закріпити їх у процесі роботи, прагнення до кар’єрного росту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: