Резюме від 1 жовтня 2017

Олег

Керівник відділу оренди, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу оренди

з 08.2015 по нині (8 років 8 місяців)
ТОВ "Українські новітні технології" ТМ "FreshTel, Киев (Телекомунікації, зв'язок)

• Забезпечення виконання завдань, покладених на відділ оренди.
•Оформлення та супроводження договорів оренди.
•Пошук майданчиків, площадок та приміщень для капітального будівництва та встановлення власного обладнання.
•Контроль за виконанням посадових обов'язків працівників відділу.
•Робота з контрагентами для заключення нових договорів оренди.
•Переговори з орендодавцями з приводу зменшення орендної платні.
•Формування щомісячної звітності.

Завідувач складом

з 08.2010 по 08.2015 (5 років)
ТОВ "Українські новітні технології" ТМ "FreshTel, Киев (Телекомунікації, зв'язок)

• Робота з транспортними компаніями.
•Щоденне планування відвантажень, підбір (розрахунок вартості) автотранспорту, пошук машин, організація доставки товару.
•Моніторинг постачальників, транспортних компаній.
•Контроль за документообігом.
•Формування замовлень для поповнення складських запасів.
•Пошук складів для різних потреб компанії, складання конкурентного листа постачальників складських послуг, укладення договорів.
•Забезпечення вантажно-розвантажувальних робіт.
•Проведення підготовчих робіт з комплектації устаткування, що підлягає реалізації.
•Формування "облікової комплектації" в системі 1-с.
•Підготовка комплектів до передачі Дилерам / Відділу прямих продажів на комісію / продаж.
•Оформлення повернень від Дилерів / покупців / співробітників.
•Приймання повернень від Дилерів, покупців на склад.
•Оформлення первинних документів на відвантаження / повернення. Вивантаження даних в білінгову систему.
•Приймання товарів для подальшої реалізації.
•Приймання товарно-матеріальних цінностей (ОС, обладнання, комплектуючі, матеріали) на склад.
•Видача ТМЦ для оформлення нових робочих місць нових співробітників, оформлення відповідних документів на ТМЦ та ОС при звільненні співробітника.
•Проведення часткових і повних інвентаризацій.
•Оформлення руху ТМЦ відповідно до заявок, іншими розпорядчими документами.
• Взаємодія з зовнішніми складами. Оформлення документів, та безпосередня видача підрядним організаціям обладнання.

Провідний економіст

з 06.2006 по 02.2010 (3 роки 8 місяців)
Подільська філія ВАТ КБ «Хрещатик», Киев (Фінанси, банки, страхування)

• Робота з фізичними особами (ведення рахунків, депозити, перекази, депозитарні ячейки).
•Робота з юридичними особами.
•Виконання операційної роботи.
•Заміщення посади головного бухгалтера та начальників відділень на час відпусток та лікарняних.
•Виконання всіх видів перерахувань по господарських операціях філії. Здійснення контролю за веденням операцій по синтетичному та аналітичному обліку з внутрішньобанківських та господарських операцій філії .
•Ведення обліку розрахунків дебіторів і кредиторів банку по господарських операціях. Облік господарських договорів. Своєчасна оплата діючих угод, договорів та контрактів. Складання щомісячної звітності про стан дебіторської заборгованості.
•Оформлення та своєчасне відображення в бухгалтерському обліку руху малоцінних і швидкозношуваних предметів, матеріалів на складі, паливно-мастильних матеріалів.
•Ведення підзвітних коштів (прийом та проведення авансових звітів по відрядженнях та інших господарських операціях та віднесення витрат на відповідні статті балансу).
•Ведення обліку необоротних активів, нематеріальних активів, нарахування. Проведення інвентаризації активів.
•Облік внутрішньобанківських операцій по позабалансових рахунках.
•Проведення послідуючого контролю за формуванням меморіальних документів дня.
•Знання нормативної та законодавчої бази України з питань банківської діяльності та фінансової звітності про оподаткування. Знання інструкцій НБУ. Вміння застосовувати знання в практичній діяльності.

Освіта

Національний Аграрний Університет

Факультет – економічний, спеціальність – економіка підприємства, Киев
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 10 місяців)

Київський коледж міського господарства Академії муніципального управління

Обслуговування електротехнічного обладнання та автоматичного устаткування будівель і споруд, Киев
Середня спеціальна, з 2003 по 2006 (3 роки 9 місяців)

Рекомендації

Цибуляк Андрій

Цибуляк Андрій

Технічний директор, ТОВ "Українські новітні технології" ТМ "FreshTel

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Володіння питаннями організації роботи з документами, правилами культури в роботі та службовій етиці. Аналітичні та організаторські здібності, комунікабельність та інше. Вміння працювати як самостійно, так і в команді, здатність швидко навчатись. Права категорії «В» з 2007р.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: