Резюме від 2 травня 2024 PRO

Олексій

Фінансовий менеджер, економіст

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
51 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний економіст

з 10.2023 по 03.2024 (5 місяців)
ТОВ Стан Комплект, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- підготовка та формування управлінських звітів компанії;
- участь у розробці та затвердженні основних економічних показників роботи компанії;
- участь у розрахунках показників ефективності інвестиційних проектів;
- розрахунок планової рентабельності угод на реалізацію товарів та послуг;
- консолідація, формування та узгодження Бюджету компанії;
- контроль виконання планових показників ЦФВ;
- інші поточні задачі керівника підприємства.

Начальник планово-економічного відділу

з 07.2018 по нині (5 років 10 місяців)
ТОВ "Унітех-Сервіс", Київ (Будівництво, експлуатація, проектування)

- управління планово - економічним відділом;
- аналіз основних показників діяльності підприємства;
- підготовка звітів (P&L, CF, BS) та рекомендацій щодо подальшого використання ресурсів компанії;
- здійснення оперативного контролю використання ресурсів компанії;
- розробка та впровадження методів підвищення ефективності контролю та обліку використання ресурсів компанії;
- участь у складанні бюджетів компанії, їх консолідація;
- участь у розробці та впровадженні управлінського обліку;
- аналіз ефективності використання ресурсів підприємства;
- аналіз ефективності роботи підрозділів підприємства;
- участь у впровадженні 1С 8.3.

Начальник відділу збуту

з 02.2016 по 08.2017 (1 рік 6 місяців)
ДП "Чайка", Київ (вирощування, виробництво, переробка та реалізація с/г продукції, продуктів харчування)

- управління відділом, вирішення поточних питань;
- участь у стратегічному плануванні в частині виробництва та реалізації власної продукції компанії;
- аналіз основних показників результатів роботи каналів збуту та, у випадку їх суттєвого відхилення від планових, вживання заходів для приведення їх у відповідність до планових;
- визначення та постановка задач менеджерам відділу та контроль їх виконання;
- координація та узгодження дій, сприяння у вирішенні складних питань, котрі виникають на шляху товарів від виробництва до споживача;
- вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами компанії пов'язаних з реалізацією продукції;
- налагодження та підтримка взаємодії з суміжними підрозділами компанії;
- оперативна робота з клієнтами компанії категорії «А»
- налагодження та підтримка відносин з партнерами або органами, що сприяють ефективній роботі відділу;
- визначення інструментарію та подання пропозицій керівництву для забезпечення ним співробітників відділу для можливості виконання своїх обов'язків;
- подання звітності керівництву за встановленим в компанії внутрішнім регламентом.

Економіст з фінансової роботи та аналізу господарської діяльності (Контролер)

з 03.2012 по 01.2014 (1 рік 10 місяців)
ТОВ "Агроскоп-Україна", Київ (Дистрибуція засобів захисту рослин та насіння с/г культур)

- аналіз основних показників діяльності підприємства;
- підготовка звітів (P&L, CF, BS) та рекомендацій щодо подальшого використання ресурсів компанії;
- здійснення оперативного контролю використання ресурсів компанії;
- розробка та впровадження методів підвищення ефективності контролю та обліку використання ресурсів компанії;
- участь у складанні бюджетів компанії, їх консолідація;
- участь у розробці та впровадженні управлінського обліку;
- аналіз ефективності використання ресурсів підприємства;
- аналіз ефективності роботи підрозділів підприємства;

Менеджер проекту

з 07.2009 по 12.2010 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Беніш Джі Пі еС Україна", Київ (надання послуг в області моніторингу руху транспорту, протиугінних систем за допомогою GPS-технологій)

- активна работа по підвищенню рівня продаж та установок систем;
- аналіз можливих ризиків та оцінка успішності проектів;
- економічне обгрунтування проекту;
- координація роботи менеджерів та взаємодія всіх учасників проекту;
- планування ресурсів, необхідних для досягнення цілей проектів;
- проведення переговорів, підписання договорів з постачальниками;
- подготовка звітів та рекомендацій з подальшого розвитку компанії;
- моніторинг діяльності конкурентів;
- проведення переговорів, встановлення та розвиток ділових відносин з клієнтами, проведення презентацій, надання повної інформації про продукти;
- оформлення необхідної документації по угодам;
- контроль дебіторської заборгованості;
- участь у прийняті тактичних та стратегічних рішень роботи компанії.

Фінансовий управляючий

з 09.2008 по 03.2009 (6 місяців)
ТОВ "Поліграфспектр", Київ (Імпорт, гуртово-роздрібна торгівля матеріалами та обладнанням для поліграфії)

- аналіз системи економічних показників роботи підприємства (філіалів), визначення шляхів підвищення їх ефективності;
- організація управлінського та бухгалтерського обліку;
- організація, контроль і аналіз фінансової звітності підрозділів підприємства;
- консолідація та надання звітів в центральний офіс;
- розподіл та контроль грошових засобів на підзвітній території;
- бюджетування та податкове планування;
- робота з ДЗ;
- оперативне управління підприємством та його ресурсами;
- взаємодія з фінансовими структурами для отримання кредитних ресурсів;
- оптимізація організаційної структури;
- розподіл обов'язків персоналу;
- упорядкування комунікацій всередині підприємства та документообігу;
- прийняття рішень організаційного характеру;
- налагодження відносин з клієнтами та партнерами компанії.

Фінансовий менеджер

з 09.2005 по 05.2008 (2 роки 8 місяців)
ТОВ "Аттіс", Київ (Імпорт, гуртово- роздрібна торгівля побутовою технікою)

- участь в стратегічному плануванні діяльності компанії;
- аналіз системи економічних показників роботи підприємства, визначення шляхів підвищення їх ефективності;
- впровадження та організація управлінського обліку в 1С УТП;
- бюджетування та податкове планування;
- взаємодія з фінансовими установами для залучення кредитних ресурсів;
- оптимізація ОСУ;
- впорядкування комунікацій всередині підприємства та документообігу;
- проведення переговорів з контрагентами підприємства;
- організація та участь у виставках, семінарах і т.і..;
- ЗЕД.

Заступник директора

з 06.2004 по 08.2005 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "Кефей", Вінниця (Дистрибуція побутової техніки)

- активна, безпосередня участь у створенні підприємства (з «0»);
- створення ОСУ;
- оперативне управління;
- впровадження управлінського обліку;
- підбір, навчання персоналу;
- налагодження комунікацій всередині підприємства та документообіг;
- управління грошовими засобами;
- проведення переговорів з клієнтами, постачальниками, складання та підписання угод;
- ЗЕД.

Менеджер відділу ЗЕД

з 04.2002 по 08.2005 (3 роки 4 місяці)
ТОВ "Версія", Вінниця (Імпорт, гуртово-роздрібна торгівля побутової техніки)

- визначення та забезпечення компанії поточними товарними запасами;
- аналіз та прогнозування продажів, кон'юнктури ринку;
- контроль планування закупок;
- пошук та вивчення нових видів продукції вивід їх на ринок України;
- організація проведення виставок та презентацій, семінарів;
- проведення перемовин з партнерами;
- тісна взаємодія з відділом логістики та іншими структурними відділами підприємства.

Освіта

Вінницький інститут регірнальної економіки та управління

Менеджмент організації, Вінниця
Вища, з 1996 по 2001 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Університет економіки та права КРОК

2013/14, 3 місяці

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: