Резюме від 24 березня 2023 PRO

Татьяна

Помощник руководителя, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами

з 07.2022 по нині (1 рік 10 місяців)
Vida, Філах (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Профспілка Vida (липень-грудень 2022 рік)
Vida Австрійська профспілка працівників у сфері транспорта та послуг.

-Збір і документування актуальної інформації та питань, пов'язаних з українською спільнотою в Австрії та Каринтії
-Допомога українцям з працевлаштуванням (Спілкування з роботодавцями, складання та переклад резюме та інших документів, проведення співбесід з роботодавцями)
-Співпраця з українськими волонтерами для визначення важливих сфер допомоги українцям
-Складання контент-плану, підготовка та розміщення контенту в соцмережах
-Залучення потенційних членів профспілки, надання їм інформації про членство
-Організація заходів для української спільноти в Каринтії
-Підготовка звітів керівництву

Молодший юрист/ помічник норадного депутата України

з 09.2021 по нині (2 роки 8 місяців)
Юридична компанія СТР, Київ (надання юридичної допомоги)

Юрист (ЮФ СТР) – помічник народного депутата України:
Обов'язки:
- консультування у сфері цивільного, адміністративного та фінансового права
- координація роботи народного депутата України
- аналіз законодавства
- зустріч відвідувачів офісу, у тому числі англомовних відвідувачів
- організація зустрічей та інших внутрішніх заходів
- прийом та розподіл телефонних дзвінків, у тому числі англомовних
- переклад документів (українською, російською та англійською мовами)
- складання договорів

Головний спеціаліст управління транзакційного бізнесу державного сектору

з 01.2021 по 05.2021 (4 місяці)
АТ «Укрэкимбанк», Київ (Банкінг)

Обовязки:
- забезпечення продажу транзакцийних продуктів корпоративним кліентам державного сектору з метою отримання Банком доходів та створення сприятливих умов для розвитку національної єкономіки;
- участь у роботі по фіксації даних кліента, його потребах, умовах співробітництва в єдиній інформаційній базі;
- встановлення та підтримка відносин з корпоративними кліентами державного сектору, виявляя потреби кліентів, можливі умови співапраці та актуалізація\ впровадження банківських продуктів для корпоративних кліентів державного сектору;
- Обслуговування та залучення на обслуговування міжнародних огранізацій та дипломатичних представництв.
- ведення табелю облику робочого часу;

Також здійснення функцій асистента керівника. В обов’язки входило: особисті доручення, розподіл пошти, контроль за виконанням працівниками доручень керівника, ведення єлетронного документообігу, зустріч клієнтів, підготовка матеріалів до зустрічі, замовлення авто, організація відряджень, написання звітів тощо.

Головний спеціаліст відділу організації міжнародних заходів управління забезпечення діяльності керівництва апарату обласної державної адміністрації

з 07.2019 по 12.2020 (1 рік 5 місяців)
Харківська обласна державна адміністрація, Харків (Державні організації)

Забезпечення якісної та оперативної організації міжнародних заходів голови, першого заступника голови та заступників голови обласної державної адміністрації.

Основні посадові обов'язки:

1. Відпрацювання питань щодо протокольного забезпечення зустрічей голови, першого заступника голови, заступників голови обласної державної адміністрації (далі-керівництво обласної державної адміністрації) із представниками дипломатичних установ, акредитованих в Україні, офіційних іноземних делегацій, а також делегацій адміністративно-територіальних утворень іноземних держав, міжнародних організацій та іноземних компаній.

2. Відпрацювання питань щодо протокольного забезпечення участі керівництва обласної державної адміністрації в міжнародних заходах, організованих дипломатичними установами, акредитованими в Україні, закордонними дипломатичними установами України, офіційними іноземними делегаціями, адміністративно-територіальними утвореннями іноземних держав, міжнародними організаціями, а також іноземними компаніями.

3. Відпрацювання питань щодо підготовки та погодження Міністерством закордонних справ України технічних завдань закордонних відряджень керівництва обласної державної адміністрації.

4. Відпрацювання питань щодо підготовки та погодження у встановленому порядку закордонних відряджень керівництва обласної державної адміністрації.

5. Відпрацювання питань щодо участі керівництва обласної державної адміністрації під час візитів до іноземних держав у разі включення до складу офіційних делегацій України.

6. Підготовка звітів до Міністерства закордонних справ України щодо зустрічей керівництва обласної державної адміністрації з іноземними делегаціями та результатів закордонних відряджень.

7. Здійсння моніторингу та аналізу реалізації досягнення домовленостей за результатами зустрічей керівництва обласної державної адміністрації із представниками дипломатичних установ, акредитованих в Україні, офіційних іноземних делегацій,
а також делегацій адміністративно-територіальних утворень іноземних держав, міжнародних організацій та іноземних компаній.

8. Участь у переговорах із представниками дипломатичних установ, акредитованих в Україні, міжнародних організацій та іноземних компаній з питань, що належать до його компетенції.

9. Надання консультативної допомоги структурним підрозділам обласної державної адміністрації, районним державним адміністраціям, органам місцевого самоврядування щодо організації та проведення зустрічей з іноземними делегаціями.

10. Написання офійних листів до Дипломатичних установ.

Помічник

з 08.2018 по 11.2018 (3 місяці)
ТОВ "Салтовській м'ясо комбінат", Харків (виробництво)

1.Формування та контроль розкладу керівника: фіксація і нагадування керівнику про заплановані заходи, дедлайни.
2.Організація, забезпечення та адміністрування заходів за участю керівника, його ділових і приватних поїздок.
3.Ведення протоколів зборів і нарад, контроль виконання доручень і поставлених завдань, розсилка повідомлень, надання звітів керівнику.
4.Складання ділової документації, підготовка доповідей, проектів наказів.
5.Координація роботи інших посадових осіб і відділів в частині завдань, поставлених керівником.
6.Забезпечення робочого місця керівника і його діяльності.
7.Зустріч відвідувачів і гостей керівника.
8.Приймання, сортування і розподіл пошти, вхідних дзвінків.
9.Пошук і обробка необхідної інформації.
10.Проведення попередніх співбесід з кандидатами, яких підбирає керівник.
11.Представлення інтересів керівника в різних інстанціях, організаціях, виступ від його імені, інформування керівника про результати зустрічей.

Помічник маркетолога

з 02.2017 по 11.2017 (9 місяців)
Юридична компанія "Prikhodko&Partners", Київ (Юриспруденція)

1. Прийом телефонних дзінків
2. Надання консультативної допомоги
3. SMM налаштування
4. Налаштування реклами в Google
5. Робота в Photoshop
6. Допомога в сфері міграції

Помічник голови

з 07.2016 по 10.2016 (3 місяці)
Міжнародна організація з міграції в України, Київ (міжнародна діяльність)

1. Телефонні дзвінкі
2. Коордінація пошти
3. Допомога в організації заходів
4. Переклад з англійської на українську і навпаки
5. Прийом громадян

Освіта

НУ ЮАУ им. Ярослава Мудрого

Международно-правовой, Харьков
Вища, з 2015 по 2017 (1 рік 5 місяців)

НЮУ им. Ярослава Мудрого

Международно-правовой, Харьков
Вища, з 2011 по 2015 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

"Lemon School" Інтернет-маркетинг

2018-2019 тривалість 3 місяці

Харківський регіональний інститут державного управління при Президентові України

2 тижні

Знання і навички

Користувач ПК Adobe Photoshop Знання офісних програм SMM

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий
  • Турецька — початковий

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Борисенко Тетяна Костянтинівна
14.04.1994 року народження,
Проживаю: м. Харків, Салтовский район
Телефон моб: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА
•27 червня 2015 р. закінчила Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого здобула ступінь бакалавра за спеціальністю «правознавство» здобула кваліфікацію бакалавр юрист.
•28 лютого 2017 р. закінчила Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр напрям підготовки «правознавство» професійна кваліфікація юрист.
• Закінчила курси по аналізу політики.
•. в 2019 році успішно закінчіла курси по маркетенгу від «Lemon School».
• З 23 по 27 вересня 2019 р. успішно закінчила курси підвищення кваліфікації у Харківському регіональному інституті державного управління при Презідентові України

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

•2013 рік – проходила практику в юридичному відділі в Дергачівській районній державній адміністрації в Харківській області.
•2015 рік -Проходила практику в Прокуратурі Дзержинського района міста Харкова.
•2016 рік - Проходила практику в Прокуратурі Шевченківській районній прокуратурі міста Харкова.
•З липня по жовтень 2016 – працювала помічником голови Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ).
•23 лютого 2017 – 28 листопада 2017 - помічник маркетолога в юридичній фірмі «Prikhodko&Partners».
•3 грудня 2017 – 25 травня 2018 – маркетолог/адміністратор в салоні краси «Beaute et Jeunesse».
•28 серпня 2018 – 15 листопада 2018 – особистий помічник генерального директора ТОВ «Салтівській м’ясокомбінат» .
• 02 липня 2019 - 27 грудня 2020 - Головний спеціаліст відділу організації міжнародних заходів управління забезпечення діяльності керівництва апарату Харківської обласної державної адміністрації.
• 28 грудня 2020 - по наш час - Головний спеціаліст управління транзакцийного бізнесу Департаменту корпоративного бізнесу державного сектору.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
За характером спокійна, впевнена, відповідальна, урівноважена, свої погляди відстоюю активно та аргументовано, володію організаторськими здібностями, вмію аналізувати та логічно мислити, доброзичлива, комунікабельна, швидко навчаюсь новому. Шкідливих звичок не маю.



ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ
•Вільно володію українською, російською мовами, знання англійської мови на рівні – В2. Німецька - А2 Рідна мова – українська.
•Маю практичний досвід роботи з комп’ютером.
•Маю права водія кетегорії «В» досвід керування автомобілем наявний.
•Майстер спорту з Гудожньої Гімнастики.

Схожі кандидати

Адміністратор, помічник керівника
30000 грн, Київ

Секретар
Київ

Помічник керівника
27000 грн, Київ, Вишневе (Київська обл.), Софіївська Борщагівка

Помічник начальника
Київ

Администратор на ресепшн
20000 грн, Київ

Помічник керівника, асистент директора (р-н Відрадний)
30000 грн, Київ

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: