Резюме від 23 листопада 2017

Анна

Менеджер з закупівель, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Кононенко Анна Вікторівна
Kononenko Anna
Україна, Київ
Дата народження: 20 грудня 1989 року
(27 років)
Моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ЦІЛЬ
Робота в стабільній компанії на посаді менеджера, менеджера з виробництва, менеджера-економіста з достойною оплатою праці та можливістю кар’єрного росту.

ОСВІТА
з вересня 2007 року по червень 2012 року Национальний университет біоресурсів і природокористування
Ніжинський агротехнічний інститут, м. Ніжин,
факультет: Економики та менеджменту;
спеціальність: 073 Менеджмент.

ДОСВІД РОБОТИ

з січня 2014 року до листопада 2016 року Менеджер з виробництва ТОВ «Фарма Груп Експорт», м. Київ

Спеціалізація компанії: виробництво і реалізація косметики пінно-миючої групи в Україні.
Обов’язки:
•Знання ринку сировини і комплектуючих при виробництві косметики пінно-миючої групи Києва і України;
•Складення плану виробництва;
•Розміщення замовлень на виробництві;
•Контроль виконання замовлення від розміщення до поставки на склад;
•Проведення переговорів з постачальниками продукції та потенційними покупцями;
•Координація взаємодії та контроль роботи підрядних організацій;
•Ведення документообігу.
Мої досягнення:
•Налагоджено чітку взаємодію роботи відповідальних осіб у процесі планування виробництва, виготовлення продукції та відгрузки її покупцям;
•Напрацьовано різні схеми звітності виробництва та контролю за ним;

з вересеня 2012 року до січень 2014 року Офіс-менеджер, ТОВ «Фарма Груп Експорт», м. Київ

Спеціалізація компанії: виробництво і реалізація косметики пінно-миючої групи в Україні.
Обов’язки:
•Забезпечення життєдіяльності офісу;
•Прийом та розподіл інформації, доведення її до компетентних осіб;
•Розроблення проектів договорів, супроводження їх укладення, ведення ділового листування, складення офіційних документів;
•Створення первинних документів у 1С бухгалтерія (версія 7, 8);
•Ведення архівів вхідної, вихідної документації, первинної бухгалтерії;
•Реєстрація юридичної особи (повний цикл підготовки, оформлення та подачі документації);
•Отримання сертифікатів відповідності гігієнічних висновків на нову продукцію (повний цикл підготовки, оформлення та подачі документації).
Мої досягнення:
•Систематизовано документообіг та архіви компанії;
•Спрощено механізми обміну інформацією між структурними підрозділами;
•Розроблено форми документів та шаблони договорів для використання у компанії;
•Проведено ряд реєстраційних дій та отримано необхідні компанії сертифікати і висновки.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ

Навички роботи з комп’ютером:
Робота з 1С бухгалтерія; володіння MS Office (Word, Excel), програми електронного листування, електронного документообігу, є навички роботи з графічними редакторами;
Знання мов:
Українська, російська – вільно, англійська – рівень А2.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

Цілеспрямована, стресостійка, відповідальна, неконфліктна, пунктуальна, комунікабельна, легко навчаюсь та маю досвід роботи в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: