Резюме від 15 листопада 2017 PRO

Соловйова Марина Олександрівна

Начальник юридичного відділу, 15 000 грн/міс.

Повна зайнятість.

Дата народження:
24 грудня 1981 (35 років)
Місто:
Запоріжжя


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Провідний спеціаліст юридичного відділу

з 05.2015 по 12.2017 (2 роки 7 місяців)
ГУ ДКСУ у Запорізькій області, Запоріжжя (Фінансове право)

представлення інтересів ДКСУ та ГУДКСУ в судах загальної юрисдикції, адміністративних, господарських; ведення договірної роботи, виконання рішень суду та інших виконавчих документів пов'язаних зі стягненням та поверненням з державного бюджету коштів, матеріальної та моральної шкоди тощо

Юрист

з 04.2006 по 12.2009 (3 роки 8 місяців)
ТОВ " МК-Інватруд", Запоріжжя (Робота з нерухомістю та землею, пасажирські перевезення тощо)

Юрист

з 03.2005 по 04.2006 (1 рік 1 місяць)
Українська товарні біржа, Запоріжжя (Ведення претензійно-позовної роботи; ведення повного правового забезпечення діяльності підприємств; ведення договірної роботи; представлення інтересів в різних інстанціях тощо)

Державний виконавець

з 09.2003 по 10.2008 (5 років 1 місяць)
ВДВС Орджонікідзевського РУЮ м. Запоріжжя, Запоріжжя (Виконання рішень суду та інших виконавчих документів)

Державний виконавець

з 10.2002 по 09.2003 (11 місяців)
ВДВС Оріхівського РУЮ, Оріхів (Виконання рішень суду та інших виконавчих документів)

Інженер-програміст

з 01.2002 по 06.2002 (5 місяців)
Василівське ВуПЗ "Укрпошта", Василівка (Комп'ютерне програмування)


Освіта

ГУЗІГМУ

Юридичний, правознавство, Запоріжжя

Вища, з 09.1999 по 06.2005 (5 років 9 місяців)


Професійні навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Вільно користуюсь всім програмним забезпеченням Windows, Інтернет, 1С бухгалтерія, Ліга:Закон та іншими програмами

Знання мов

  • Українська — експерт
  • Російська — експерт
  • Англійська — середній

Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: