Резюме від 31 січня 2022 PRO

Ліана

Адміністратор, управляючий, помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Мелітополь

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер із надання кредитів

з 04.2019 по 06.2019 (2 місяці)
ТОВ "ІЗІ КРЕДИТ", Мелитополь (Фінанси, банки, страхування)

Залучення клієнтів на обслуговування. Просування та консультація клієнтів по всіх банківських продуктах.
Здійснення, організація та проведення операцій з кредитування.

Інспектор відділу кадрів

з 04.2018 по 07.2018 (3 місяці)
ТОВ "Руслан-Комплект", Мелітополь (Промисловість та Виробництво)

Робота з кадровим документообігом: оформлення прийому, переводу, звільнення працівників відповідно до КЗпП України; ведення табельного обліку, складання графіків та наказів відпусток. Оформлення та ведення трудових книжок та журналу обліку трудових книжок. Складання графіку та контроль за проходженням медичного огляду працівниками. Ведення штатного розкладу та внесення змін до нього. Ведення військового обліку. Складання кадрової звітності. Організація та проведення зустрічей з учнями шкіл та вищих навчальних закладів. Написання та оформлення виступів та статей у ЗМІ та на інтернет ресурсах. Забезпечення контактів та співпраці с органами виконавчої влади, державними установами і навчальними закладами.

Адміністратор

з 09.2010 по 12.2017 (7 років 3 місяці)
Готель «Воронцовський», Мелитополь (Діяльність готелів та ресторанів)

Організація і забезпечення ефективної діяльність готелю. Реєстрація вхідної та вихідної документації (кореспонденції) для всіх підрозділів та подальший супровід документів;
Взаємодія з кур'єрськими службами, таксі та службами доставки.
Виписка рахунків клієнтам. Вживання заходів по забезпеченню готелю кваліфікованим персоналом: підготовка та публікація вакансій, проведення співбесід та збір контактних даних претендентів, робота з центром зайнятості та навчальними закладами, введення в посаду нових співробітників, участь в розробці систем адаптації, мотивації та розвитку персоналу, моніторинг ринку заробітних плат і праці в Україні, звітність керівництву. Забезпечення надання клієнтам інформації про послуги, що надаються. Здійснення контролю за якістю обслуговування клієнтів відповідно до класу готелю, правильним використанням, обліком і розподілом житлових номерів і місць, а також дотриманням паспортного режиму. Направлення роботи персоналу і служб готелю на забезпечення схоронності і утримання приміщень і майна в справному стані відповідно до правил і норм експлуатації, безперебійної роботи устаткування, зовнішнього благоустрою, дотримання санітарно-технічних і протипожежних правил. Забезпечення рентабельного ведення готельного господарства, своєчасне і якісне надання проживаючим комплексу послуг. Організація роботи з профілактичного огляду житлових номерів, підсобних і інших приміщень готелю, по проведенню капітального і поточного ремонту. Вживання заходів до зміцнення і розширення матеріально-технічної бази готелю, підвищенню рівня його комфортабельності. Забезпечення ведення і своєчасного представлення звітності про господарсько-фінансову діяльність готелю. Ведення обліку побутової хімії, технічно-матеріальних цінностей та інвентарю. Забезпечення правильного сполучення економічних і адміністративних методів керівництва. Здійснення заходів щодо впровадженню прогресивних форм організації обслуговування. Організація та проведення конференцій, нарад та зустрічей з громадськістю. Написання та оформлення виступів та статей у ЗМІ, підготовка матеріалів для висвітлення роботи в пресі та на інтернет ресурсах. Забезпечення контактів та співпраці с органами виконавчої влади, державними установами, підприємствами та організаціями різних форм власності.

Заступник директора з навчально -виховної роботи

з 09.2006 по 09.2010 (4 роки)
Дружбівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів, Іванівка (Херсонська обл.) (Освіта, наука)

Oрганізація поточного і перспективного планування діяльності педагогічного колективу. Координація роботи вчителів та інших педагогічних працівників з виконання навчальних планів та програм. Організація і координація розробки необхідної навчально-методичної документації. Здійснення систематичного контролю за якістю навчального та виховного процесів і об'єктивністю оцінювання результатів освітньої підготовки учнів, роботою гуртків і факультативів, відвідування уроків та інших видів навчальних занять, що проводяться педагогічними працівниками школи, аналіз їхніх форм та змісту, доведення результатів аналізу до відома педагогів. Організація роботи з підготовки й проведення підсумкової державної атестації. Організація просвітницької роботи серед батьків, прийом батьків (осіб, які їх замінюють) з питань організації навчально-виховного процесу. Надання допомоги педагогічним працівникам в опануванні й розробці інноваційних програм і технологій. Здійснення контролю за навчальним навантаженням учнів. Складання розкладу навчальних занять та іншої освітньої діяльності, в тому числі й культурно-розважальної діяльності, забезпечення якісної і своєчасної заміни уроків тимчасово відсутніх вчителів, ведення журналу обліку пропущених і замінених уроків. Забезпечення своєчасної підготовки встановленої звітної документації, контроль правильного і своєчасного ведення вчителями класних журналів та журналів груп продовженого дня, іншої документації. Участь у комп'ютеризації школи, здійснення заходів щодо збереження контингенту учнів. Контроль дотримання учнями правил для учнів. Участь у підборі та розстановці педагогічних кадрів, організація підвищення кваліфікації та рівня професійної майстерності, керування роботи методоб'єднань, підвищення своєї кваліфікації. Внесення пропозицій щодо вдосконалення навчального процесу, участь у роботі педагогічної ради школи. Участь у підготовці й проведенні атестації педагогічних та інших працівників школи. Ведення, підпис і передача директору школи табелю обліку робочого часу безпосередньо підпорядкованих йому вчителів та навчально-допоміжного персоналу. Здійснення заході щодо забезпечення навчальних кабінетів сучасним обладнанням, наочними посібниками й технічними засобами навчання, поповнення бібліотеки науково-методичною, художньою, навчальною літературою, фаховими газетами та журналами. Організація роботи з дотримання в навчальному процесі норм і правил охорони праці. Здійснення контролю за безпечним станом обладнання, приладів, технічних і наочних засобів навчання, які використовуються в навчальному процесі. Дотримання етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу педагога, в школі, побуті, в громадських місцях. Організація та проведення конференцій, нарад та зустрічей з громадськістю. Написання та оформлення виступів та статей у ЗМІ, підготовка матеріалів для висвітлення роботи в пресі та на інтернет ресурсах. Забезпечення контактів та співпраці с органами виконавчої влади, державними установами тощо.

Вчитель української мови та літератури

з 08.2000 по 06.2010 (9 років 10 місяців)
Дружбівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Іванівка (Херсонська обл.) (Освіта, наука)

Навчання і виховання учнів з врахуванням специфіки навчального предмета і віку школярів. Формування особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань, наукового світогляду. Виховання в учнів поваги до Конституції України, Державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого становлення до обов’язків людини і громадянина. Забезпечення режиму дотримання норм та правил техніки безпеки в навчальному закладі. Володіння сучасними формами, методами організації навчально-виховного процесу, забезпечення результативності та якості своєї праці.

Освіта

Мелітопольський державний педагогічний інститут

Філологічний факультет, вчитель української мови та літератури, Мелитополь
Вища, з 1994 по 2000 (5 років 11 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Харківський фінансово – економічний інститут, спеціалізований курс навчання «Основи менеджменту»

2004-2005 , 1 год

Програма Іntel® «Навчання для майбутнього»

2005-2006, 1 год

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Email Робота з оргтехнікою 1С:Підприємство Касові операції Міні-АТС РРО УкрСклад АТС

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Вища філологічна освіта. Вільне володіння українською мовою
в усіх сферах життя. Досвід роботи менеджером з адміністративної діяльності, помічником керівника, офіс-менеджером - 7 років, керівником - 4 роки. Впевнений користувач ПК - MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), 1С Підприємство, УкрСклад, Hotel, Internet, e-mail, оргтехніка, міні АТС, РРО. Високий рівень відповідальності, комунікативних навичок, уважність до деталей, стійкість до стресових ситуацій, прагнення розвитку та самовдосконалення.Уважність та грамотність в роботі з документацією.Своєчасна підготовка, правильне і своєчасне ведення встановленої звітної документації. Організація поточного і перспективного планування. Здійснення систематичного контролю за якістю процесів і об'єктивністю оцінювання результатів діяльності всього колективу і окремих працівників. Підбір та розстановка кадрів, організація підвищення кваліфікації та рівня професійної майстерності, підвищення своєї кваліфікації. Вживання заходів по забезпеченню кваліфікованим персоналом. Мінімізація плинності кадрів. Організація та проведення конференцій, нарад та зустрічей з громадськістю. Написання та оформлення виступів та статей у ЗМІ, підготовка матеріалів для висвітлення роботи в пресі та на інтернет ресурсах. Забезпечення контактів та співпраці с органами виконавчої влади, державними установами, підприємствами та організаціями різних форм власності.

Активна життєва позиція, комунікабельність, самовладання, неупередженість, уважність, сумлінність, етичність, впевненість в собі, стресостійкість, адаптивність, тактовність, вміння розбиратися в людях, стратегічне мислення, креативність.

Схожі кандидати

Начальник смены, участка, отдела, цеха
15000 грн, Мелітополь, Дніпро , ще 8 міст

Руководитель
Мелітополь

Начальник виробництва
15000 грн, Мелітополь, Дніпро, Запоріжжя

Администратор
25000 грн, Мелітополь

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: