Резюме від 28 квітня 2018

Олеся

Діловод, економіст, 7 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний економіст

з 10.2016 по 03.2018 (1 рік 5 місяців)
АБ "УКРГАЗБАНК", Ужгород (Фінанси, банки, страхування)

- надання консультаційних та інформаційних послуг клієнтам та потенційним клієнтам-фізичним особам щодо банківських продуктів та операцій;
- відкриття та ведення поточних рахунків фізичним особам в національній та іноземній валюті, а також в банківських металах, у т. ч. вкладних (депозитних) від імені банку та на умовах, визначених банком;
- продаж, обслуговування та організація випуску накопичувальних, кредитних та інших карткових продуктів роздрібного банкінгу;
- виконання обов'язків щодо отримання, зберігання та передачі ПІН-конвертів, ведення електронного реєстру ПІН-конвертів під час відсутності відповідального працівника банку. Здійснення активації платіжних карток у програмних комплексах банку на підставі наданих розписок про отримання платіжних карток клієнтами;
- зберігання юридичних справ клієнтів за поточними та депозитними рахунками та передача їх до архіву;
- здійснення верифікації, ідентифікації та вивчення клієнтів банку;
- формування та ведення електронних анкет клієнтів;
- зарахування виплат підприємств.

Діловод, практичний психолог

з 03.2014 по 09.2016 (2 роки 6 місяців)
Коритнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Коритняни (Освіта, наука)

Діловода:
•приймання кореспонденції, що надходить на розгляд навчального закладу, передавання її відповідно до прийнятого рішення в структурні підрозділи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей;
•ведення діловодства, виконання різних операцій із застосуванням комп’ютерної техніки;
•приймання документів і особистих заяв, поданих на підпис директора;
•стеження за своєчасним розглядом і наданням структурними підрозділами і конкретними виконавцями документів, що надійшли на виконання;
•організація прийому відвідувачів, забезпечення оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників;
•друк за вказівкою директора різних документів і матеріалів;
•ведення книг наказів і збереження їх, ведення і збереження журналу обліку руху трудових книжок, збереження і ведення у встановленому порядку трудових книжок працівників;
•оформлення справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження і у встановлений термін здача їх до архіву;
•за дорученням директора складення листів, запитів, інших документів, підготовка відповіді авторам листів;
•відповідальність за роботу щодо звернень громадян. Ведення документації, здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо розгляду заяв, скарг та звернень громадян.

Психолога:
•складання річного та тижневого плану роботи, виходячи із завдань, що стоять перед колективом навчального закладу;
•ведення обліку роботи та оформлення робочої документації згідно з рекомендаціями обласного та районного центрів практичної психології і соціальної роботи.
•у зазначені терміни подання до Центру практичної психології і соціальної роботи планової і звітної документації.
•участь в організації і плануванні навчально-виховного процесу закладу з метою забезпечення всебічного особистісного розвитку дітей, зміцнення і захисту їхнього психічного здоров'я.
•участь в роботі педагогічних рад, методичних об’єднань, психолого-педагогічних консиліумів, атестаційної комісії по підвищенню кваліфікації педагогічного колективу навчального закладу.
•надання допомоги педагогічним працівникам в опануванні й розробці інноваційних програм і технологій.
•виявлення і обстеження учнів, які потребують психолого-педагогічної корекції особистісної та інтелектуальної сфери.

Освіта

Ужгородський національний університет

ФСН, "Практична психологія", Економічний "Банківська справа", Ужгород
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 10 місяців)

Диплом за спеціальністю "Банкіська справа" отримала у 2017 році (заочна форма навчання).

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг «Важливі правила для досягнення успіху з техніки впевнення/впливу та ведення переговорів».

2012

Навчання за технологією «Використання піскової терапії в роботі практичного психолога та соціального педагога».

2013

Навчання за освітньою програмо. «Ведення дитячо-батьківських груп»

2014

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS PowerPoint MS Outlook

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Особисті якості: відповідальність, порядність, вміння швидко навчатись, здатність працювати в умовах дефіциту часу.

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: