Резюме від 6 вересня 2023

Андрей

Game Designer, Art Lead, 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Game designer

з 05.2022 по 03.2023 (10 місяців)
Playcus, Дистанційно (IT)

Працював над казуальними проектами, включаючи "Color Stitch" та "Jigsaw".

Game designer

з 01.2022 по 04.2022 (3 місяці)
Wooden Sword, Дніпро (IT)

Працював над казуальним проектом, "PUZZLE WARS"

Game Producer

з 11.2019 по 12.2021 (2 роки 1 місяць)
IMIXLab, Дистанційно (IT)

За 1,5 роки було розроблено та запущено в тест більше 20 проектів (і приблизно у 2 рази більше не досягло релізу)

Окремо варто відзначити такі проекти як:
Holeba CPI 0.4
Saw Run CPI 0.8
Greedy truck 0.6
Postman shooter 0.6
Crush man 0.6

https://apps.apple.com/us/developer/imixlab-tov/id1525509086

Також було випущено два дитячі проекти для компанії Yovo Games:

Dinodantic
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.YovoGames.dentistDino&hl=uk&gl=US

Magic Dentist
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.YovoGames.dentistGnome&hl=uk&gl=US

Game designer

з 06.2018 по 11.2019 (1 рік 5 місяців)
Yovo Games, Дистанційно (IT)

Працював провідним геймдизайнером в компанії Yovo Games. Генерував ідеї, зокрема гіперказуальні, складав дизайн-документи переважно для дитячих проектів, керував проектами. Налаштовував баланс.

Написав понад 20 дизайн-документів для ігор категорії 3+.
Працював та керував проектом по створенню аркадного казуального екшена "Лучник" з цікавою ідеєю та сюжетом, великою кількістю персонажів.

Допомагав у розробці інших проектів компанії.

Вигадав та розробив дизайн-документ для мобільної гри Battle Royal в сетингу Жахів.

Product Manager Game Studio Finline

з 05.2015 по 01.2018 (2 роки 8 місяців)
Finline, Днепр (IT)

Вигадав, зібрав команду, намалював частину графіки у векторі та запустив на ринок Android дві невеликі ігри:

"Юний Механік". Для дітей 3+ казуальна гра "зібрати автомобіль".

"Юний Мисливець" для дітей 7+ аркадний платформер для дітей. Під час розробки, окрім менеджерської роботи, намалював деяку графіку та анімував 2D персонажів у Unity.

Також було зроблено декілька проектів, які не дійшли до ринку, але про які, я думаю, варто згадати:

Експериментували з віртуальною реальністю, розробили прототип 3D-pacman.

Зробили треш-гру платформер за 4 дні, "вибий гроші з офісних працівників", робоча назва - Mine Office.

Додаткова освіта та сертифікати

Індивідуальний курс 3D Max в комп'ютерній академії ШАГ. Запоріжжя.

2004, 2 мес.

Ландшафтний дизайн. Академія "Атлант". Дніпро.

2011, 6 месяцев

Гейм Дизайнер, Academy Gamedev, Київ. Мій концепт гри зайняв перше місце на курсі.

2018, 3 месяца

Знання і навички

Adobe Photoshop Adobe Illustrator CorelDRAW MS Word MS Excel MS PowerPoint Видеомонтаж Trello Анимация Графика Знание офисных программ Проведение презентаций Обучаемость Movavi Scrum Графический дизайнер. Photoshop и Corel UX/UI/web/polygraphy

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Рекомендації

Хруцкий Александр Владимирович

Хруцкий Александр Владимирович

Директор Гейм Академии Киева, организатор Всеукраинской выставки Games Gathering, Games Gathering

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Додаткові навички та досягнення:


Президент клубу Ротарі Дніпро Сіті каденції 2022-2023.

Понад 20 років досвіду роботи в Photoshop і Corel, UX/UI/web/typography.

Створив більше 350 векторних ілюстрацій для Shutterstock у 2010 році.

Досвід роботи з командами розробників для створення та налагодження ігрових проектів.

Вміння визначати потреби користувачів та адаптувати ігрові механіки для оптимального гравцевого досвіду.

Високий рівень самоорганізації, відповідальності та вміння працювати в команді.

Навички роботи з AI-технологіями, включаючи GPT, створення промптів для Midjourney і загальний інтерес до ІІ та його інтеграції в професійні навички.

Професійні цілі: Моя основна мета - це робота в команді професіоналів над цікавими ігровими проектами, де я можу застосувати та розвинути свої навички в геймдизайні. Я зацікавлений в роботі, де є можливість для професійного зростання та використання креативного підходу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: