Резюме від 23 лютого 2022 PRO

Марина

Менеджер з продажу, супервайзер, фахівець з методів розширення ринків збуту

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер регіонального розвитку

з 06.2020 по нині (3 роки 11 місяців)
СТГ, Харьков (Продажі)

Виявлення потенційних і перспективних покупців.
Збір інформації про потенційного клієнта.
Холодні дзвінки.
Виявлення і визначення ЛПР, встановлення ділових контактів.
Виявлення вимог клієнтів до товарів, які можуть бути поставлені Підприємством, обговорення замовлення в залежності від вимог і наявності даних товарів.
Стимулювання збуту і співпраці з клієнтом.
Робота з клієнтською базою, внесення даних про клієнтів в ЦРМ, актуалізація інформації.
Вивчення ринку: аналіз попиту і споживання, форми діяльності конкурентів, аналіз ринкових можливостей.
Збір інформації від покупців про вимоги до якісних характеристик товарів (терміну служби, правила користування, упаковку, ін.), А також про вимоги до післяпродажного обслуговування.
Інформаційна підтримка клієнтів.
Складання комерційної пропозиції.
Презентації, переговори, узгодження ціни
Організація виробничих випробувань, отримання протоколів за результатами.
Участь в тендерах.
Взаємодія з підрозділами компанії.

Менеджер з продажу

з 03.2018 по 05.2020 (2 роки 2 місяці)
ООО Актив Сервис, Харьков (Продажі онлайн сервісів і семінарів для Бухалтер, юристів, кадровиків і керівників.)

Обов'язки: Робота з існуючою базою клієнтів, активний розвиток нової бази. Постійне інформування контрагентів про діючі заходи та акції на них, щоденне виконання планів продажів за кількістю дзвінків, закриття угод і офрмлення результатів роботи в CRM системі. Виставлення рахунків контрагенту. Володіння українською та російською мовами. Робота в 1С, Бітрікс.

Фахівець з методів розширення ринків збуту, менеджер з продажу

з 04.2007 по 02.2017 (9 років 10 місяців)
Сан ІнБев Україна, дистриб'ютор ТОВ "Солодка Життя", Харьков (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Співпраця з існуючою базою клієнтів і активний розвиток нової.
Укладання договорів купівлі-продажу, укладання договорів оренди обладнання.
Укладення контрактів з маркетингу.
Якісна презентація продукції.
Продаж продукції.
Дисципліноване виконання поставлених цілей і завдань, виконання плану продажів, забезпечення результату
Мерчендайзинг - комплекс заходів спрямованих на поліпшення представленості в торгових точках і досягнення стандартів представленості.
Робота з командою мерчендайзерів
Робота з рекомендованими цінами
Робота c КПК в системі Sales Work
Оформлення акцій компанії для кінцевого споживача і відстеження виконання умов клієнтами
Контроль залишку товару на складі.
Робота з адміністративної документацією
Контроль дебіторської заборгованості.
Робота з актами звірок.
Контроль маршрутів доставки
Контроль залишків продукції в ТТ.

Переведена на посаду спеціаліста з методів розширення ринків збуту ТОВ «Солодке життя»
Сфера діяльності: Роздрібний продаж продукції компанії SUN INBEV Україна

Обов'язки:
Контроль і управління командою продажів.
Забезпечення якісного підбору персоналу у відповідності зі стратегією компанії (зниження рівня плинності).
Проведення навчальних тренінгів.
Тренінги з безпеки на дорозі, за кермом і в офісі.
Інвентаризація використаня палива.
Постановка цілей і завдань, планів продажів кожному менеджеру на місяць, оформлення відповідної документації.
Формування відповідних звітів на щоденній основі для кожного менеджера.
Контроль виконання поставлених завдань на щоденній основі.
Контроль пересування співробітників в робочий час на своїй підзвітній території.
Проведення переговорів з ключовими клієнтами.
Укладення маркетингових контрактів.
Ведення адміністративної документації (службові записки, маркетингові витрати, звіти по паливу, робота з дебіторською заборгованістю, списання простроченої продукції, звітність по складу)
Робота з обладнанням компанії (забезпечення ефективності обладнання, потреба в оновленні обладнання, ремонт обладнання).
Робота з POCE матеріалами
Робота з брендовками (оформлення замовлення на брендовку, домовленість з клієнтом, затвердження бюджету і оформлення актів виконаних робіт).
Робота в дистриб'юторів, SALES WORK, WORD, Excel, Power Point.
Нарахування заробітної плати менеджерам і оформлення відповідних звітів. Контроль проведення активностей компанії

Освіта

Національна Академія Національної Гвардії України

Магістратура Менеджмент, Харьков
Вища, з 2015 по 2018 (3 роки)

Національна Академія Національної Гвардії України

Менеджмент, Харьков
Вища, з 2010 по 2014 (3 роки 5 місяців)

Краматорський економіко гуманітарний інститут

Економіка підприємства, Краматорск
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Internet Explorer Email Opera CRM Mozilla Firefox Водійські права кат. B Бітрікс24 Водіння авто Веб-браузери Della Prozorro

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Амбітна, працьовита, цілеспрямована, доброзичлива, вмію згладжувати конфліктні ситуації, комунікабельна, допитлива і якщо потрібно вивчати щось нове, роблю це із задоволенням.
Досвід роботи з офісною технікою
Робота в команді та самостійно
Дисципліноване виконання поставлених завдань
Досвід роботи з людьми
Наявність закордонного паспорта
Ведення переговорів

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: