Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 16 березня 2018 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4698853

Юрисконсульт, помічник керівника, офіс-менеджер, 5 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-менеджер

з 02.2014 по 01.2018 (3 роки 11 місяців)
Вантажні перевезення, Луцк (Транспорт, логістика)

- прокладання маршруту
- ведення переговорів з клієнтами
- розміщення заявок
- пошук перевізників,замовників
- закриття документообігу по доставці
- контроль за розрахунком

Офіс-менеджер

з 06.2013 по 09.2013 (3 місяці)
Поліграфія, Луцк (друк бланків,журналів,нотаріальних реєстрів,реклами,візиток)

- пошук нових клієнтів;
- підтримка зв’язку з старими клієнтами;
-оформлення замовлень;
- підписання договорів;
- оформлення документів для тендера ;
- виконання доручень керівника;

Помічник нотаріуса

з 08.2007 по 02.2010 (2 роки 6 місяців)
Нотаріальна контора, Луцк (оформлення договорів,юридичні консультації)

- розробка проектів нотаріальних документів( договорів купівлі-продажу, договорів дарування, договорів застави, договорів іпотеки, договорів оренди,договорів найму,заяв, доручень, заповітів…); - підготовка пакету документів необхідних для вчинення нотаріальної дії;
- надання друкарських, комп’ютерних, ксерокопіювальних послуг; - виконання роботи по впорядкуванню архіву ; - ведення документації (підготовка звітів) ; - ведення реєстру нотаріальних дій, та інших реєстрів передбачених нотаріальним діловодством;
- робота з нормативною базою;
- надання юридичної консультації;
- організація робочого дня керівника;
- організація роботи офісу;

Освіта

Волинський держаний університет імені Лесі Українки.

Юридичний,правознавство, Луцк
Вища, з 2002 по 2007 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Office Користувач Internet Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — середній

Додаткова інформація

З лютого 2007 року – квітень 2007 року проходила практику у відділі кадрів державної виконавчої служби
- опис особових справ працівників;
- ведення журналу наказів
- ознайомлення з кадровим діловодством

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: