Резюме від 16 лютого 2024 PRO

Максим

CEO, COO, СVO, CIO (E-commerce, интернет-магазин), 100 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційне управління E-commerce.

з 07.2022 по нині (1 рік 10 місяців)
Beautyk, Одеса (Роздрібна торгівля)

Розвиток E-commerce:
• План розвитку щодо відкриття нових каналів продажів;
• Пошук та аналіз пропозицій щодо нових каналів продажу;
• Організація та контроль технічного запуску роботи з каналами продажів;
• Відповідальність за відкриття та запуску каналів продажу;
• Написання та впровадження бізнес-процесів;
• Оптимізація всіх бізнес-процесів;
• Взаємодія з іншими підрозділами: бухгалтерією, юристами, закупівлею, логістикою, маркетингом тощо;
• Робота з ведення та розвитку клієнтської бази;
• Ведення та оформлення звітної документації всіх показників у E-commerce;

Організація та контроль роботи персоналу
• Керівництво працівниками, організаційна структура, функціонал працівників, організація роботи працівника, ;
• Набір співробітників для каналів B2B, B2C та технічної підтримки;
• Адаптація та навчання співробітників;
• Мотивація персоналу.
• Контроль за виконанням стандартів роботи E-commerce;
• Контроль роботи з обслуговування клієнтів;
• Оптимізація роботи співробітника, обов'язки, скрипти, прослуховування записів розмов менеджерів;
• Проведення зборів;
• Навчання та атестація співробітників. Проведення тренингів. Поліпшення навичок працівників.

Продажі
• Оперативне управління продажами;
• Постановка цілей відділу продажу;
• План розвитку відділу на місяць, квартал, рік;
• Формування плану продажу (за продуктами за часом) та план збуту продукції на інших майданчиках;
• Скласти ключові питання стратегії продажів (які клієнти у пріоритети, чим їх беремо, як утримати);
• Планування дій на досягнення фінансової мети до виручки;
• Пошук та залучення нових клієнтів/каналів.

Управління товарними пропозиціями
• Аналіз продажів (день тиждень, місяць, сезон) кожного каналу;
• Аналіз товарних пропозицій.

Аналіз та управління KPI E-commerce
• Аналіз результатів KPI кожного відділу (день, тиждень, місяць, квартал, рік);
• Формування плану дій щодо покращення роботи E-commerce;
• Поліпшення якісних показників KPI за напрямами продажів: оборот, комплектність середнього чека, сума середнього чека, конверсія, оборот на співробітника/канал, % приросту, середня вартість одиниці проданого товару, аналіз рекламних кампаній, ltv, roi;
• Оперативне управління продажами;
• Перевірка щоденних показників активностей та результативності менеджерів, очетності з продажу;
• Оцінка ефективності роботи всього відділу, кожного працівника;
• Контроль оплати та фінансового результату.

Реклама та просування
• Організація та контроль проведення централізованих рекламних акцій та заходів відділу E-commerce;
• Ініціація та проведення локальних заходів для посилення продажів каналами E-commerce;
• Організація та контроль забезпечення E-commerce відділу фото та відео контентентом;
• Контроль за дотриманням мерчендайзингу на сайті.

Результати за 1,5 роки:
Зростання Виручки (обороту), в грн за період роботи – 280%
Зростання Чистого Прибутку, в грн за період роботи - 290%
Середня конверсія на сайті – 3,18%.

Бренд-менеджер (алкогольна продукція)

з 02.2022 по 02.2023 (1 рік)
SHABO, Одеса (Роздрібна торгівля)

Аналіз ринку та конкурентів;
Розробка концепції стратегії просування бренду;
Пошук та виправлення проблемних місць продукту;
Розробка та впровадження нових концепцій UI/UX на сайті;
Постановка та затвердження ТЗ суміжним відділам (дизайнери, копірайтери, розробники та інші);
Контроль якості контент-відділу;
Ефективне використання маркетингового бюджету;
Контроль знань менеджерів з продажу, позиціонування і плану продажів;
Планування, ведення, аналітика і контроль проведених маркетингових e-commerce активностей;
Ведення документації та звітності.

Керівник департаменту УКР та РУ напряму (електроніка)

з 04.2021 по 02.2022 (10 місяців)
Скрыта, Одеса (Роздрібна торгівля)

Операційне управління e-commerce напряму
Планування, бюджетування та управління витратами компанії для забезпечення рентабельності та цілей позиціонування на ринку.
Організації безперебійної роботи інтернет-магазину та управління процесами у всіх каналах продажу (b2c, b2b).
Мотивації персоналу до виконання службових повноважень та досягнення плану, управління співробітниками, постійний контроль, навчання, мотивація, ротація, найм персоналу.
Контроль, оптимізація та регулювання виконання всіх бізнес-процесів з розробкою стандартів даного напряму.
Координація ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів організації.
Оперативна оцінка цілей, завдань, результатів, виявлення недоліків у роботі, контроль їх усунення у встановлений термін.
Оптимізація прибутковості продажів та супутніх витрат.
Постановка, контроль виконання планів, KPI, кількісних та якісних показників.
Набутий досвід у довгострокових закупівлях товару.
Набутий досвід у роботі на ринку ринку і великих майданчиках.
Придбано опти роботи за системою Fulfilment (Фулфілменту) та віддаленого управління продажами.

Досвід роботи на Маркетплейсах за системою FBO (FBY, ADV), FBS, DBS:
• Ozon
• Яндекс Маркет (Beru, market.yandex)
• Wildberries
• Sbermegamarket
• Tiu
• Aliexpress
• Prom
• Розетка
• Epicentrk
• ALLO
• F(точка)ua
• Сайти компанії

Результати:
Зростання Виручки (обороту), в грн за період роботи – 320%
Зростання Чистого Прибутку, в грн за період роботи - 170%

Директор Е-commerce (Центр повсякденно-спортивного одягу)

з 09.2020 по нині (3 роки 8 місяців)
Скрыта, Одесса (Роздрібна торгівля)

Компанія з 30-річною історією. І 16 роздрібними магазинами.

Операційне управління e-commerce напряму
Планування, бюджетування та управління витратами компанії для забезпечення рентабельності та цілей позиціонування на ринку.
Організація безперебійної роботи інтернет-магазину та управління процесами у всіх каналах продажу.
Мотивації персоналу до виконання службових повноважень та досягнення плану, управління співробітниками, постійний контроль, навчання, мотивація, ротація, найм персоналу.
Контроль, оптимізація та регулювання виконання всіх бізнес-процесів з розробкою стандартів даного напряму.
Координація ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів організації.
Оперативна оцінка цілей, завдань, результатів, виявлення недоліків у роботі, контроль їх усунення у встановлений термін.
Оптимізація прибутковості продажів та супутніх витрат.
Постановка, контроль виконання планів, KPI, кількісних та якісних показників.

В підпорядкуванні:
Відділ продажів (call-центр): 2 менеджери.
Відділ контенту: адміністратор сайту, креативний менеджер, контент-менеджер.
Відділ маркетингу (аутсорс): компанія з таргетованої та контекстної реклами, SEO компанія, web-розробники, 1с-розробник

Результати:
Зростання обороту компанії за 3 роки склало 289%.
Найкращий показник ДРР – 12%. Середній показник становить 19%.
Середня конверсія – 1,7%.
Оптимізовано процеси в компанії, впроваджено CRM для обробки замовлень з можливістю відправляти з 19 офлайн магазинів.
Розроблено та впроваджено новий сайт.

Директор E-commerce (B2B, B2C) (чоловічий та жіночий одяг)

з 08.2018 по 06.2020 (1 рік 10 місяців)
Arber Fashion Group, Одеса (Торгівля одягу для всіх родин), Одесса (Роздрібна торгівля)

Компанія більш ніж з 35-річною історією, більш ніж зі 100 роздрібними магазинами. Лідер з виробництва та збуту одягу в Україні.
На момент вступу на посаду інтернет-магазин уже існував з офісом у Києві, але показував не найкращі результати. Діяльність магазину більше псувала імідж компанії, ніж приносила користь. Керівництво компанії прийняло рішення створити з "0" відділ e-commerce в Одеському офісі.
Були заново створені такі відділи:
1. Відділ збуту
2. Відділ контенту
3. Відділ реклами
4. Технічний відділ
Що було зроблено:
1. Керівництво та розвиток з реорганізацією всіх бізнес-процесів у компанії за напрямом e-commerce: b2c, b2b продажів;
2. Запуск нового повноцінного інтернет-магазину на платформі cs-cart. На 20-й рік розроблено новий дизайн та функціонал сайту, який ще не впроваджено;
3. Запуск Call-центру із «0». та виконання плану продажів;
4. Запуск корпоративних та франчайзингових продажів;
5. Запуск Омніканальної моделі у компанії.
Продаж лише з роздрібних магазинів. Впроваджено маркетингову стратегію O2O (Online-to-Offline та Offline-to-Online). Клієнти інтернет-магазину можуть вибирати товари на сайті, а оплачувати, забирати та повертати їх у будь-яких роздрібних магазинах;
6. Було прописано інструкції та функціональні обов'язки з мотивацією співробітників;
7. Складено бюджети та план продажів на рік вперед (БДДС та ОПІу). Складено план KPI з маркетингу в розрізі каналів продажів з наступними показниками: сеанси, що зайшли, скасовані замовлення, частка апрув, відвантаження, повернення, виторг, середній чек, з усіма конверсіями, рекламними витратами та з часткою витрат на рекламу, CPS);
8. Пошук та розвиток нових каналів продажів. Організація та контроль технічного запуску на маркетплейсах: Rozetka, InterTop, Lamoda, Kasta, LeBoutique, OneClub, Hubber, Allo, f.ua (у планах), Skidka (у планах), Rechi (у планах);
9. Організація та контроль роботи персоналу (адаптація, навчання, виконання стандартів та контроль роботи);
10. Формував, впроваджував та контролював план дій щодо покращення робіт для збільшення конверсії на сайті, середнього чека, збільшення обороту з аналізом рекламних каналів;
11. Реклама та просування:
Seo оптимізація, проведення централізованих рекламних акцій, локальні заходи, проведення акцій на інших майданчиках, Google Adwords, Facebook Business, Email, SMS, Viber розсилки, продаж через chat bot.
При акціях використовували RFM-аналіз клієнтів, використовували тригерні розсилки щодо клієнтів, які купували певний товар, проводили аналіз бази та сегментування клієнтів.
12. Адміністрування сайту, організація контенту відділу та контроль виконання стандартів мерчендайзингу;
13. Підготовка до запуску маркетплейсу на базі власного інтернет-магазину.

Досягнення:
1. Збільшення обсягів продажу у 3-5 рази
2. Збільшення конверсії на сайті у 3 рази. CPO = 1,5%
3. Приріст бази клієнтів інтернет-магазину у 8 разів.
5. Збільшення частки замовлень постійними клієнтами з 25% до 50%.

Керівник розвитку (мобільні аксесуари)

з 04.2018 по 07.2018 (3 місяці)
Компания скрыта, Одесса (Роздрібна торгівля)

Створення та впровадження плану розвитку інтернет проекту на маркетплейсі Prom.ua:

Оптимізація роботи Call-центру (з посадовими інструкціями та скриптами продажів)
Оптимізація сайту на Prom.ua
SEO-просування сайту
Оптимізація рекламних компаній у ProSale

Відрядна робота.

Директор інтернет-магазину B2C та B2B (чоловічий та жіночий одяг)

з 08.2016 по 06.2018 (1 рік 10 місяців)
Гуртова кампанія, Одесса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Завдання, які поставив та реалізував на даному проекті
1) Збільшення обсягів продажу
2) Збільшення частки компанії над ринком
3) Впізнаваність бренду серед оптових покупців
4) Запуск роздрібного продажу в оптовому магазині
5) Розширення асортименту
6) Масштабування бізнесу
7) Складання цілей та плану розвитку бізнесу на 1-5 років уперед

Що зроблено:
1) Оптимізація всіх бізнес процесів у компанії
2) Оптимізація реклами: Google Adwords, Facebook Business, Email, SMS, Viber розсилки.
3) Опрацьовано текстовий маркетинг.
4) Було проведено оптимізацію ресурсу загалом
5) Запуск оновленого call-центру з безперебійною роботою інтернет-магазину
7) Впроваджено онлайн-сервіс "Статус Замовлення" для відстеження клієнтом свого замовлення, на сторонньому сервісі, тому що основний сайт бал на промі.
8) Запуск Сервісу - "Складальник" (Складальник на складі збирає замовлення з планшетом) + інтеграція web сервісу з 1С
9) На той момент запровадили новинку Чат-Бот у Месенджерах.
10) Відділ продажу з великими оптовими клієнтами
11) Розробка CRM система із сегментуванням клієнтів за RFM-аналізом
14) Наскрізна WEB аналітика

Обов'язки:
Контроль роботи працівників;
Розвиток бізнесу;
Оптимізація та перерозподіл роботи співробітників;
Оптимізація роботи Call-Центу та інтернет ресурсу;
Правильні зони відповідальності співробітників та функціональні обов'язки;
Просування та розвиток бренду;
Взаємодія з рекламними агенціями, підрядниками, фрілансерами;
Розробка контенту маркетингової стратегії;
моніторинг конкурентного оточення;
Аналітична робота; оцінка ефективності маркетингових активностей;
Пошук та впровадження нових методів підвищення ефективності реклами;
Розробка, організація та проведення рекламних акцій від ідеї до аналізу результату;

Досягнення:
Створення великого оптового бренду.
Кількість замовлень на день (у сезон) 300-400+.
Збільшення валового доходу компанії більш ніж удвічі (порівняно з минулим роком).
Підвищення лояльності клієнтів до компанії.
Зростання вторинного продажу. Частка постійних клієнтів становила 70%.
При цьому частка нових клієнтів збільшилась у 4 рази, порівняно з минулим роком.
Створення та впровадження нових технологій при обробці замовлень менеджерами: 1С+Нова Пошта+Binotel+Приват24. CRM система клієнтів.
Скорочення кількості часу на обробку замовлень (у 2 рази).
План одного менеджера складає 70-100 оптових замовлень на день.
Частка Апрув становила понад 95%.
Частка повернень становила 4%.
Компанія в 5-ці оптових сайтів на Prom

Маркетолог

з 01.2016 по 09.2016 (8 місяців)
Одескабель, ТОВ ТД (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт), Одесса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розвиток нового B2B віддала з продажу освітлювальної продукції

Посадові обов'язки:
1. Digital-Маркетинг
2. E-mail маркетинг
3. SEO просування
4. SMM просування
5. Контекстна реклама
6. Створення та доопрацювання сайту

Завдання: збільшення продажів, пошук нових каналів продажів, аналітика продажів, аналіз закупівель, робота з покупцями, впровадження CRM – системи.

Що було зроблено:
Розробка стратегії інтернет продажів із "0".
Вибір каналів просування продукції.
Складання етапів просування та концепції маркетингової стратегії.
Створення та написання контенту на сайті та оголошеннях.
Аналітика продажів, аналіз конкурентів та ринку B2B, B2C.
Розвиток бренду OK-LED в Україні.
Розробка програм просування товарних груп в інтернеті.
Планування комплексу заходів, вкладених у розвиток інтернет ресурсу.

Досягнення:
Запуск сайту
Запуск інтернет-реклами (з невеликим бюджетом)
Прописано маркетингову стратегію на півроку вперед.

Причина звільнення: Пропозиція хорошої посади та цікавого проекту.

Керівник відділу (Авторизований сервісний центр Apple)

з 07.2015 по 12.2015 (5 місяців)
ReStart.od.ua, Одеса (Авторизований сервісний центр Apple та інтернет магазин гаджетів та техніки.), Одесса (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов'язки керівника стартапу.

Налаштування всіх бізнес-процесів. Від створення сайту - до запуску та розкрутки сайту.
Позиціонування сайту з продажу техніки на ринку.
Створення відділу маркетингу.
Координування роботи відділу маркетингу (2 співробітники) + аутсорс дизайнер / веб-дизайнер.
Впровадження маркетингової стратегії
Складання звітів ефективності рекламних компаній (у грошовому еквіваленті).
Аналітика товарообігу, складських залишків, ціноутворення.
Акційні заходи, ефективність просування товарів.
Аналітика та оцінка конкурентних переваг ТМ та груп товарів.
Огляд цін конкурентів.
Інтернет-маркетинг: координування роботи SEO-менеджера, SMM, координація роботи інтернет-ресурсів компанії, аналітика, звіти щодо досягнення цілей.
Оптимізація бізнес-процесів у інтернет-магазині.
Створення та запуск call-центру.

Відрядний проект.

Керівник інтернет-магазину (трендові моделі одягу, взуття та аксесуарів з подіумів))

з 01.2014 по 08.2014 (7 місяців)
Sohorooms.ua, Одесса (Роздрібна торгівля)

Створення та запуск сайту.
Аналіз та вивчення ринку.
Використання вирви продажів.
Запуск та налаштування рекламних компаній.
Аналіз ефективності рекламних компаній

На підпорядкування 5 співробітників. Відрядний проект.

Web-аналітик (доставка продуктів)

з 02.2013 по 07.2014 (1 рік 5 місяців)
"Таврія-В" - всеукраїнська мережа супермаркетів, Одесса (Роздрібна торгівля)

Брав активну участь у перезапуску проектів Tavriav.ua (на базі движка OWOX), sprint.od.ua.

Завдання:
Аналіз ефективності сайтів компанії;
Вивчення, аналіз, моніторинг конкурентного середовища, оцінка їхньої маркетингової діяльності;
Складання бюджету компанії для просування в Інтернеті;
Складання звітності з трафіку та бюджету рекламних компаній;
Оптимізація та розробка нових каналів залучення клієнтів, цільової аудиторії;
Робота з аналізу ефективності джерел залучення клієнтів;
Вивчення нових способів SEO просування, оптимізації сайту, нових можливостей рекламних компаній, відстеження останніх тенденцій на ринку.
Розробка концепцій рекламних кампаній;
Контекстна реклама. реклама товарів в інтернеті;
Планування та проведення рекламних кампаній в інтернеті;
Виявлення ринкових тенденцій та аналіз рекламних компаній;
Оцінка та аналіз ефективності проведення маркетингових заходів;
Директ-маркетинг, розробка та розсилка інформаційних та акційних листів по клієнтських базах згідно з планом.
Роботи з пошукової оптимізації SEO: підбір ключових слів, внутрішня оптимізація, купівля посилань (в т.ч. і не через біржі);
Складання бази сайтів для розміщення прес-релізів (оглядів, статей);
Оптимізація цільових сторінок. збільшення конверсії сайту;
Підвищення відвідуваності сайтів компанії;
Аналіз та контроль якості трафіку;
Просування товарів в інтернеті.
Наскрізна аналітика та ROPO аналіз.

Успіхи: На сайті sprint.od.ua за 5 місяців збільшив кількість транзакцій в 6 разів. Збільшив кількість загального трафіку у 2,5 рази, органічного трафіку у 6 разів. На сайті tavriav.ua створив низку успішних рекламних компаній, покращив показники органічного трафіку, впізнаваність бренду. 55% продажів на сайті припадало на трафік, за який я був відповідальний.

Маркетолог (доставка наборів продуктів, за рецептами на 3-7 днів)

з 01.2013 по 02.2018 (5 років 1 місяць)
DomaVkusnee.ru - Доставка Продуктових Кошиків Москва та Спб, Спб (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
Віддалене консультування засновника проекту Кащеєва Андрія у просуванні та розвитку інтернет магазину.

Обов'язки протягом 5-річного співробітництва змінювалися.
Основні напрямки моєї детальності були:
Email розсилки, SEO просування, аналіз ефективності інтернет-реклами, консультування нових методів просування.

Регіон: Москва, Спб.

Перед компанії припадає 65-70% всього ринку.

Директор Інтернет-магазину (побутова техніка)

з 01.2012 по 02.2013 (1 рік 1 місяць)
Інтернет магазин MirKit, Funbox.ua, Одеса (Інтернет-магазин електроніки.), Одесса (Роздрібна торгівля)

Інтернет магазин Funbox.ua, Одеса (Інтернет-магазин електроніки.)

Директор інтернет-магазину.

Функціональні обов'язки:

Загальне керівництво та розвиток інтернет-магазину funbox.ua (наповнення, просування, покращення сайту);
Координація всіх процесів, пов'язаних із роботою інтернет-магазину;
Контроль роботи менеджерів із продажу;
Організація, координація та контроль кур'єрської доставки;
Контроль залишків товарних позицій та обробка прайсів від постачальників;
Моніторинг, коригування та управління ціновою політикою;
Контроль, прийом та обробка замовлень та облік замовлень клієнтів, що надійшли по телефону та в електронному вигляді;
Розробка концепцій рекламних кампаній;
Просування сайту;
Контроль наповнення новими позиціями та новими групами товарів;
Аналіз конкурентного середовища;
Створення акційних пропозицій та знижок;
Пошук та робота з наявними постачальниками та партнерами;
Контроль за копірайтерами наповнення сайту унікальним текстовим контентом;
Підбір матеріалів та товарів для розсилки, спрямовану на збільшення продажів;
створення концепції просування інтернет-магазину в соціальних мережах (підготовка контенту, розміщення, аналіз);
Бюджетування кампаній;
Звіти щодо ефективності.

У прямому підпорядкуванні 5 працівників.

Успіхи: На посаді керівника інтернет магазину під моїм керівництвом збільшилася відвідуваність сайту втричі та зросли продажі вдвічі. Зробили оптимізацію сайту, використали нові канали збуту прайс агрегатори, емейл розсилки, соціальні мережі, за рахунок чого збільшилася кількість лояльних клієнтів.

Керівник відділу маркетинга. Головний WEB-аналітик.

з 05.2011 по 01.2012 (8 місяців)
Компанія Езон, Одесса (IT)

Компанія Езон, Одеса (Комплексне просування сайтів.)

Посада: Керівник відділу маркетингу. Головний WEB Аналітик

Функціональні обов'язки:

планування, розробка концепції, організація та проведення рекламних кампаній в інтернет;
просування сайту компанії в Яндексі та Google;
планування концепції по роботі з цільовою аудиторією: у професійних інтернет-спільнот, соціальних інтернет-мереж, спеціалізованих інтернет-порталів;
аналіз ефективності рекламних інтернет-кампаній.

Успіхи: У рекламну компанію, що прийшов звичайним оптимізатором і за короткий проміжок часу, став керівником та головним спеціалістом, аналітиком у компанії. При мені за 6 місяців у фірмі збільшилася кількість клієнтів з 10 до 40, а кількість працівників з 3-х до 7-ти. Під моїм керівництвом, понад 1000 запитів вивели у Топ 5 Google та Яндекс. Постійно вводив нововведення, вивчав нові методи, будував команду, проводив навчання, робив аналіз результатів та успішно керував відділом.

Помічник керівника

з 03.2010 по 05.2011 (1 рік 2 місяці)
Інтернет магазин It-sales.com.ua, Одесса (Роздрібна торгівля)

Інтернет магазин It-sales.com.ua, Одеса (Інтернет-магазин Електроніки.)

Функціональні обов'язки:
наповнення сайту;
обробка прайс листів;
робота з базами даних;
програмування в Excel;
прийом та виконання замовлень, Call центрі.

Директор, Керівник, Власник

з 01.2008 по 12.2011 (3 роки 11 місяців)
Приватний підприємець, Одесса (Роздрібна торгівля)

Власник керує магазином.

Функціональні обов'язки:
підбір та навчання персоналу магазину (3 чол., площа 40 кв. м.);
ведення документообігу;
контроль роботи персоналу магазину;
мотивація персоналу виконання плану продажів;
керування рухом товару;
прийом товару;
мерчандайзинг;
виконання стандартів обслуговування;
аналіз продажу;
вивчення купівельного попиту на формування замовлення наступних надходжень;
проведення інвентаризацій;
контроль за товарно-матеріальними цінностями, інкасація;
ведення звітності;
оформлення дозвільної документації для роботи магазину,
відкриття нового магазину "з нуля".

Помічник керівника фірми

з 07.2005 по 12.2008 (3 роки 5 місяців)
ФОП, Одесса (Роздрібна торгівля)

СПД, Одеса (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов'язки:

вирішення конфліктних ситуацій;
вивчення купівельного попиту на формування замовлення наступних надходжень;
проведення інвентаризацій;
контроль за товарно-матеріальними цінностями, інкасація;
ведення звітності;
інвентаризації;
ведення звітності;
аналіз продажу;
навчання та контроль роботи персоналу на лотках (10 чол. у підпорядкуванні);
оформлення дозвільної документації для роботи магазину/лотка.

Освіта

ОНУ ім Мечникова

Фізик-математик, Одесса
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Genius Marketing

12 месяцев

Коучинг Genius Marketing 2016 (Одесса).

2 месяца

OTUS Продакт-менеджер

2022, 1 месяц

Бизнес -аналитик

2021, 1 месяц

Ораторское искусство

2020, 1 месяц

Сверхпродуктивный менеджмент

2019, 2 месяца

Знання і навички

Архитектор продаж. Чат-Боты в Мессенджерах. Специалист в сфере управления и администрирования. TOP-менеджер

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Що предмет моєї діяльності?
Давно вигадав своє формулювання предмета моєї діяльності:
Моя діяльність призводить до зміни в організації, яка приносить користь зацікавленим сторонам у певному контексті, шляхом виявлення потреб у цій організації, з обґрунтованими рішеннями, з описом можливих шляхів реалізації цих змін. У будь-якому випадку відбувається прогнозування, керівництво, організація, узгодження та контроль усіх бізнес-процесів. © Устиновський Максим

ДОСЯГНЕННЯ ТА НАВИКИ:
Основним професійним досягненням на сьогоднішній момент вважаю здатність організувати роботу відділу компанії з "0", з урахуванням досягнення намічених результатів.
Я спеціаліст у сфері управління та адміністрування. У сфері інтернет-маркетингу, розвитку бренду, просування товарів та послуг в інтернеті.
Загальний стаж роботи понад 20 років (з них на керівних посадах 15 років).
Маю знання підкріплені успішною практикою за напрямами: управління, менеджмент, маркетинг, бюджетування та аналітика.
Приймаю активну участь у розвитку бізнесу та успішно впроваджую бізнес-процеси в компанії.
Відстоюю інтереси компанії, вмію аналізувати, знаходити слабкі та підкреслювати сильні сторони компанії.
Неодноразово проявляв себе, як фахівець із продажу, маю навички переговорів.
Маю високі аналітичні здібності. Вмію аналізувати результати діяльності свого відділу чи каналів продажу. Вміння орієнтуватися у глобальному ринковому просторі та знаходити нові канали чи нові можливості продажу.
Володіння методами фінансового аналізу, що дозволяють оцінити віддачу маркетингових стратегій (аналіз беззбитковості, розрахунок прибутковості інвестицій (ROI), LTV, обчислення рентабельності кожного покупця
Великі технічні навички, навички програмування в Excel VBA. Просунутий користувач ПК
Великий стаж управління персоналу (підбір, навчання та мотивація співробітників). Створення команди з "0". Досвід керування колективом від 3 до 20 осіб. Побудова дружньої та ефективної команди.
Постійно вивчаю нові та сучасні технологій, які застосовуються в інтернет бізнесі.
Великий досвід у просуванні товарів та послуг на ринках України та Росії.
Ораторська майстерність, виступ на публіці, презентації (Середній, використовую зараз).
Проведення переговорів із партнерами, комунікація (Середній, використовую зараз).
TOP-менеджер (Експерт, використовую зараз).
Маркетинг та реклама (Експерт, використовую в даний час).
Знання сучасних технологій, які застосовуються у розвитку бізнесу (Середній, використовую в даний час).
Побудова інтернет-продажів (Експерт, використовую зараз).
Аналітика продажів, WEB-аналітика (Експерт, використовую зараз).

Системність, самоорганізація та відповідальність – головні професійні якості, які гармонійно поєднуються з творчим та аналітичним мисленням, перфекціонізмом та вмінням керувати командою та координувати бізнес-процеси.
Якщо вам потрібний самостійний фахівець, здатний вибудувати роботу відділу та відповідати за результати командної роботи, забезпечуючи планові показники вашого бізнесу – ми знайшли одне одного.


Інші роботи:
2005 – 2005 Ведучий дельфінарій шоу СКА, Брав участь у кіновиробництві серіал "Кровинушка"
2004 - 2005 Верстальник-дизайнер (поліграфія) (стаж 1 рік)
2003 - 2004 Випускаючий ефір (радіостанція Санна FM)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: