Резюме від 9 травня 2024 PRO

Oksana

Керівник відділу кадрів, директор з персоналу, 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу персоналу (+ кадровий облік)

з 06.2023 по 02.2024 (8 місяців)
ТОВ Альба Профіль Трейд, Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

Організація процесів працевлаштування

Наймання й адаптація (від лінійних до топ позицій)

Аналіз причин плинності персоналу

Формування відносин в колективі

Взаємодія з власником компанії й керівниками відділів

Робота з зовнішніми контрагентами

Повний цикл кадрового адміністрування

Розроблення посадових інструкцій, положень

Заступник керівника відділу персоналу

з 10.2018 по 03.2022 (3 роки 5 місяців)
AGR GROUP, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

(Агро направлення (рослинництво, тваринництво, елеватори), виробництво (харчова промисловість), трейдинг, юридична компанія, ЗЕД і т.д.)

Організація та контроль роботи відділу управління персоналом;
Створення профілів посад (вакансій) співробітників;
Участь у розробці організаційної структури керуючої компанії, участь в описі бізнес-процесів;
Побудова, автоматизація рекрутингових та кадрових процесів з нуля;
(онбординг, офбординг, кадрове діловодство);
Розробка та впровадження програм адаптації та розвитку, формування внутрішнього HR-бренду
Формування корпоративної культури, навчання персоналу; оцінка персоналу;
Консультування членів правління з питань управління персоналом;
Організація ефективної системи підбору персоналу: пошук від лінійних до ТОП-позицій, розміщення вакансій, проведення співбесід, супровід кандидата на всіх етапах узгодження, адаптація нових співробітників.

Директор з управління персоналом

з 10.2017 по 02.2018 (4 місяці)
ТОВ “Українскі Радіотелекомунікації”, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Пошук та підбір персоналу (топ-позиції, лінійний персонал);
Створення кадрового резерву;
Ведення переговорів (листування, інтерв'ю, очні співбесіди) з претендентами;
Розробка посадових інструкцій, внутрішньої документації;
Організація корпоративних заходів.

Менеджер з персоналу

з 12.2015 по 10.2017 (1 рік 10 місяців)
ТОВ “Українскі Радіотелекомунікації”, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Ведення кадрового діловодства (прийом, переведення, лікарняні, відпустки, відрядження, військовий облік, звільнення працівників);
Ведення особових справ та трудових книжок співробітників;
Розробка штатного розкладу, складання посадових інструкцій;
Ведення графіка відпусток співробітників;
Робота в 1 С 8.3 ЗУП, Мedok;
Формування внутрішніх звітів компанії;
Робота з вхідною, вихідною кореспонденцією (надсилання звичайних та рекомендованих листів, робота з кур'єрськими службами).

Менеджер з персоналу

з 06.2011 по 12.2014 (3 роки 6 місяців)
ПП “Зеон”, Київ (IT)

Формування профілю посади майбутнього співробітника;
Пошук та підбір персоналу,
Вибір оптимальних джерел пошуку;
Взаємодія з рекрутинговими агентствами;
Розміщення інформації в мережі Інтернет;
Проведення співбесід,
Наповнення бази даних кандидатів, формування кадрового резерву, формування звітності, контроль проходження кандидатами випробувального терміну; моніторинг ринку праці;
Взаємодія з усіма департаментами компанії;
Ведення кадрового діловодства (прийом, переведення, відпустки, лікарняні, відрядження, звільнення працівників);
Ведення особових справ та трудових книжок співробітників;
Розробка штатного розкладу, посадових інструкцій;
Ведення графіка відпусток співробітників;
Підготовка, розробка та реєстрація колективного договору в місцевому органі виконавчої влади;
Робота в 1 С: Підприємство 8.2.

Офіс-менеджер

з 04.2011 по 05.2011 (1 місяць)
ПП “Зеон”, Київ (IT)

Документообіг;
Прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів;
Робота з вхідною, вихідною кореспонденцією (надсилання звичайних і рекомендованих листів, робота з кур'єрськими службами);
Надсилання, прийом електронної пошти;
Оперативне виконання завдань керівника;
Ведення діловодства, забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами;
Отримання довідок та інших документів у РДА, МВС, Держгірпромнагляду, Міністерстві юстиції та ін.;
Підготовка тендерної документації;
Робота з посольствами, оформлення віз;
Проведення реєстрації спецтехніки;
Робота з державними реєстраційними службами, отримання дублікату статуту підприємства, перереєстрація підприємства.

Адміністратор залу (+ каса)

з 03.2009 по 01.2010 (10 місяців)
ТОВ “Мегапаб”, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Управління колективом (15-20 чол.);
Планування та координування робочих змін
Зустріч та розміщення відвідувачів;
Прийом та проведення банкетів (складання меню, оформлення залу, посадка гостей);
Навчання персоналу;
Організація проведення трансляцій футбольних матчів;
Контроль рівня задоволенності Гостей, та вирішення нестандартних питань;
Взаємодія з постачальниками, планування та контроль за складом продуктів та іншого обладнання;
Організація та контроль за проведенням інвентаризації;
Робота з еркіпером;
Робота з касовим апаратом.

Провідний спеціаліст з кадрової роботи та діловодства

з 10.2002 по 07.2008 (5 років 9 місяців)
Територіальна державна інспекція праці в Київській області, Київ (Державні організації)

Ведення кадрового діловодства в повному обсязі;
Прийом, звільнення, переведення, особові картки, ведення та зберігання трудових книжок, відпустки;
Упорядкування трудових договорів, посадових інструкцій, штатного розкладу, графіків відпусток;
Видача та облік довідок, розрахунок відпускних;
Формування кадрового резерву;
Проведення конкурсу заміщення вакантних посад державних службовців.

Освіта

Чернігівський державний інститут права соціальних технологій та праці

Правознавство, юрист, Чернігів
Вища, з 2003 по 2009 (6 років)

Професійно-технічне училище № 38

Секретар-референт, Київ
Середня спеціальна, з 2001 по 2002 (1 рік)

Додаткова освіта та сертифікати

Підвищення кваліфікації в Інституті перепідготовки та підвищення кваліфікації по програмі “Кадровий менеджмент”

2015

Семінар “Кадровий облік: актуальні зміни в КЗпП та Пенсійному страхуванні, нові нормативні акти”

2011

Республіканські постійно діючі курси підвищення кваліфікації керівників та спеціалістів системи соціального захисту населення

2003

Знання і навички

Bitrix24 settings MS Excel MS Word Пользователь ПК MS Office Пользователь Internet 1С ЗУП Работа с оргтехникой MS Visio 1С:Предприятие E-Staff Рекрутер Слепая печать Підбір керівного персоналу Ведення кадрового обліку Самостійність Онбординг персоналу

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Tel: Нуль6сім, 5дев'ять 66 дев'ять 99
Етичність, відповідальність, врівноваженість, комунікабельність, ініціативність, здатність до швидкого навчання, висока працездатність, впевненість у собі, орієнтація на постійний професійний розвиток.
Неготова до відряджень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: