Лідія
Начальник відділу комунікацій, фахівець з реклами, маркетолог, 30 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4729619
Досвід роботи
Заступник начальника управління комунікацій
з 06.2013 по 11.2019
(6 років 5 місяців)
ПАТ "ДПЗКУ", Киев (Сільське господарство, агробізнес)
Функціональні обов'язки:
Зовнішні комунікації:
- участь у реалізації інформаційної політики компанії: взаємодія зі ЗМІ, державними органами, підприємствами, установами та організаціями;
- участь у підготовці презентаційних, комунікативних заходів (брифінги, прес-конференції, круглі столи, зустрічі, виступи, теле- та радіо ефірі);
-організація офіційних візитів та супроводження іноземних делегацій;
- підготовка новин, статей, виступів, презентацій, прес-релізів, коментарів, інформаційних повідомлень, тематичних програм, теле- та радіо сюжетів про діяльність компанії;
- розробка концепції, дизайну рекламно-інформаційних матеріалів, упаковки, торгової марки, замовлення сувенірної продукції;
- генерація контенту сайту www.pzcu.gov.ua;
- моніторинг та аналіз інформаційного поля;
Внутрішні комунікації:
- впровадження корпоративної культури;
- проведення благодійних та соціальних акцій;
- підготовка, виготовлення та реєстрація корпоративної газети ДПЗКУnews;
- організація та проведення корпоративних заходів (день народження компанії, тематичні свята, відкриття музею історії зернової галузі)
- повний супровід документообігу (оформлення договорів, платежів)
- формування фінансового бюджету управління (річний, місячний)
Досягнення управління комунікацій:
-створення та підтримка позитивного іміджу компанії;
-відкриття музею історії зернової галузі;
-5 місце в ТОП-20 кращих компаній України по взаємодії зі ЗМІ в рамках щорічного Всеукраїнського конкурсу серед журналістів України PRESSZVANIE;
-заснування та впровадження корпоративної культури та цінностей компанії.
Освіта
ХНУ ім. Каразіна
Економічний, маркетинг, Харьков
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 9 місяців)
Додаткова інформація
Мої особисті якості, якими я можу пишатись: комунікабельність, порядність, оперативність, адекватність в оцінці своїх здібностей, стресостійкість, результативність, відповідальність.
Схожі кандидати
Digital-маркетолог, директор по маркетингу, CMO, Head of marketing
Київ, Дніпро
,
ще 8 міст
Керівник компанії, заступник директора, начальник відділу, фахівець
Київ, Дніпро, Запоріжжя
PR-директор, Head of marketing communications
Київ, Дистанційно
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
Київ
Бренд-менеджер, операционный управляющий директор, пресс-атташе (PR, связи с общественностью)
Київ, Дистанційно
Руководитель по коммуникациям проектов, маркетолог-аналитик, бренд-менеджер (PR)
Київ, Дистанційно