Резюме від 4 грудня 2019 PRO

Лідія

Начальник відділу комунікацій, фахівець з реклами, маркетолог, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник начальника управління комунікацій

з 06.2013 по 11.2019 (6 років 5 місяців)
ПАТ "ДПЗКУ", Киев (Сільське господарство, агробізнес)

Функціональні обов'язки:
Зовнішні комунікації:
- участь у реалізації інформаційної політики компанії: взаємодія зі ЗМІ, державними органами, підприємствами, установами та організаціями;
- участь у підготовці презентаційних, комунікативних заходів (брифінги, прес-конференції, круглі столи, зустрічі, виступи, теле- та радіо ефірі);
-організація офіційних візитів та супроводження іноземних делегацій;
- підготовка новин, статей, виступів, презентацій, прес-релізів, коментарів, інформаційних повідомлень, тематичних програм, теле- та радіо сюжетів про діяльність компанії;
- розробка концепції, дизайну рекламно-інформаційних матеріалів, упаковки, торгової марки, замовлення сувенірної продукції;
- генерація контенту сайту www.pzcu.gov.ua;
- моніторинг та аналіз інформаційного поля;
Внутрішні комунікації:
- впровадження корпоративної культури;
- проведення благодійних та соціальних акцій;
- підготовка, виготовлення та реєстрація корпоративної газети ДПЗКУnews;
- організація та проведення корпоративних заходів (день народження компанії, тематичні свята, відкриття музею історії зернової галузі)

- повний супровід документообігу (оформлення договорів, платежів)
- формування фінансового бюджету управління (річний, місячний)

Досягнення управління комунікацій:
-створення та підтримка позитивного іміджу компанії;
-відкриття музею історії зернової галузі;
-5 місце в ТОП-20 кращих компаній України по взаємодії зі ЗМІ в рамках щорічного Всеукраїнського конкурсу серед журналістів України PRESSZVANIE;
-заснування та впровадження корпоративної культури та цінностей компанії.

Освіта

ХНУ ім. Каразіна

Економічний, маркетинг, Харьков
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Мої особисті якості, якими я можу пишатись: комунікабельність, порядність, оперативність, адекватність в оцінці своїх здібностей, стресостійкість, результативність, відповідальність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: