Резюме від 10 червня 2020 PRO

Яніна

Менеджер по закупкам, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Кременчук

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з постачання

з 09.2016 по 05.2019 (2 роки 8 місяців)
ТзОВ "Дизайн Пласт Сервіс", Кременчуг (Виробництво м/п та алюмінієвих вікон, дверей)

1.Забезпечення виробничих підрозділів підприємства матеріально-технічними ресурсами.
2.Проведення переговорів з потенційними постачальниками.
3.Підготовка та укладення договорів на постачання матеріально-технічних ресурсів.
4.Організація раціонального використання, збереження та зберігання матеріально-технічних ресурсів.
5.Проведення інвентаризації виробничих підрозділів підприємства.
6.Ведення обліку кредиторської заборгованості.

Оператор call-центру

з 03.2016 по 08.2016 (5 місяців)
DataCall, Кременчуг (Послуги по обслуговуванню та опрацюванню дзвінків)

Надання консультації/інформації стосовно банківських продуктів.
Консультація, виписка по рахунку, баланс, закриття/перевипуск/блокування БК.
Консультація в користуванні банківських карток.

Менеджер з постачання будівельних матеріалів

з 07.2015 по 02.2016 (7 місяців)
ТзОВ “Легбудпроект”, Кременчуг (Ремонт та будівництво)

1.Забезпечення виробничих підрозділів підприємства матеріально-технічними ресурсами.
2.Підготовка та укладення договорів на постачання матеріально-технічних ресурсів.
3.Організація раціонального використання, збереження та зберігання матеріально-технічних ресурсів.

Фахівець із закупівель робіт та послуг

з 06.2008 по 04.2013 (4 роки 10 місяців)
ПАТ «Рівнеобленерго»., Ровно (Постачання та передача е/е)

1.Здійснення пошуку та відбір підрядників /виконавців для товарів/робіт/послуг, що закуповуються Товариством (процедури запиту цінових пропозицій, відкриті торги).
2. Здійснення оцінки роботи підрядників/виконавців відповідно до діючого у Товаристві порядку.
3. Регулярне проведення дослідження (моніторинг) внутрішнього та зовнішнього ринку з метою виявлення та розвитку бази потенційних підрядників/виконавців.
4. Аналіз основних факторів, що впливають на ціну робіт/ послуг. Відстеження динаміки зміни ціни на світових та українських ринках основних складових компонентів ціни.
5. Аналіз потреби Товариства у закупівлі певних видів робіт/ послуг та підготовка пропозиції для керівництва Товариства щодо зменшення /оптимізації витрат Товариства.
6. Прогнозування цін на роботи/послуги у сфері своєї відповідальності на наступний бюджетний період.
7. Розробка основних умов договорів підряду /надання послуг спільно із юридичним управлінням товариства.
8. Проведення переговорів з потенційними підрядниками/ виконавцями стосовно умов договору та дотримання ними їхніх зобов’язань.
9. Створення заказів на поставку продукції, надання послуг, виконання робіт.
10. Здійснення укладання договорів з підрядникам/виконавцями відповідно до виробничих потреб.
11. Відстеження процесу виконання укладених договорів та дотримання зобов‘язань підрядниками /виконавцями. У разі недотримання зобов‘язань підрядником /виконавцем, виставлення претензії стороні, що порушила свої зобов‘язання. Забезпечує своєчасність оформлення первинної документації.
12. Здійснення підготовки щотижневих, місячних та квартальних звітів за результатами своєї роботи.

Економіст

з 10.2007 по 06.2008 (8 місяців)
ТОВ «Укрпромбанк», Ровно (Банківська сфера)

1. З’ясування потреб клієнтів у продуктах та послугах, забезпечення ефективних продаж повного переліку продуктів та послуг банку,
2. Розрахунково-касове обслуговування клієнтів Банку;
3. Оформлення депозитних операцій;
4. Оформлення операцій з відкриття та ведення рахунків юридичних та фізичних осіб;
5. Ведення поточних рахунків юридичних та фізичних осіб в національній та іноземній валюті;
6. Здійснення переказів фізичних осіб в системах грошових переказів, ,WesternUnion‘‘, ,, Юнистрим‘‘, ,, Анелик’’, ,, MoneyGram’’, ,, Укрпромінь’’;
7. Формування юридичних справ клієнтів Банку по депозитних вкладах фізичних осіб та по карткових рахунках;
8. Формування банківських документів для відділення Банку;
9. Обробка розрахунково-платіжних документів, які надходять від клієнтів за їх поточними рахунками;
10. Ведення бухгалтерського обліку внутрішньобанківських операцій;
11. Обслуговування юридичних осіб-клієнтів філії та ін. операції.

Головний спеціаліст

з 06.2004 по 10.2007 (3 роки 4 місяці)
Відділення Державного казначейства у Березнівському р-ні, Березно (Обслуговування, контроль використання державних коштів)

1. Контроль за дотриманням річних розписів (кошторисів);
2. Контроль за процедурою закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти;
3. Перевірка тендерної документації;
4. Здійснення розрахунково-касового обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.
5. Контроль за цільовим спрямуванням бюджетних коштів на стадії проведення.
6. Формування особових справ клієнтів державного та місцевого бюджетів;
7. Приймання від розпорядників бюджетних коштів затверджені кошториси, плани асигнувань загального та спеціального фондів державного та місцевих бюджетів, зведення показників спеціального фонду, довідки про зміни річного розпису, звіряння їх з даними обліку;
8. Приймання розпоряджень на виділення коштів загального та спеціального фондів місцевих бюджетів та відповідно до цих розпоряджень зарахування коштів на особові рахунки головних розпорядників коштів;
9. Перевірка розподілів отриманих бюджетних асигнувань щодо відповідності вказаних у ньому сум залишкам на рахунках, залишкам невикористаних бюджетних асигнувань та відповідно до цих розпоряджень зарахування коштів на реєстраційні рахунки бюджетних коштів Державного та місцевих бюджетів;
10. Проведення семінарів;
11. Постійне опрацювання нормативних документів, змін до них та ін операції.

Освіта

Тернопільський державний економічний університет

Фінанси, Тернополь
Вища, з 2003 по 2006 (2 роки 9 місяців)

Березнівський лісовий коледж

Бухгалтерський облік, Березне
Середня спеціальна, з 2000 по 2003 (2 роки 8 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word САПР УкрСклад

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

- Пройшла навчання з питань організації та здійснення закупівель відповідно до ЗУ «Про здійснення державних закупівель» - наявність сертифікату ( Навчальний центр з державних закупівель ДГВПП «Зовнішторгвидав України», м. Київ).
- Пройшла тренінг за програмою «Ефективна мотивація та емоційне лідерство» ( Науково-виробниче приватне підприємство «Інтерфейс», м. Київ).
- Пройшла психологічний тренінг на тему: “Навыки делового взаимодействия” (Агентство організаційного розвитку, м. Київ)
- Пройшла навчання з кошторисної справи на тему: «Правила визначення вартості будівництва. Складання кошторисів з використанням ПК АВК-3» (ТОВ «Науково-виробнича фірма «Інпроект», м. Київ).
Водійські права: Категорія B

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: