Резюме від 28 липня 2019

Людмила

Помічник керівника, спеціаліст відділу кадрів, адміністратор, секретар, 5 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Ківерці
Готовий працювати:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Резюме
Міщук Людмила Миколаївна
Мета: Працевлаштування на посаду помічник керівника, спеціаліст відділу кадрів, адміністратор, секретар
ОСОБИСТІ ДАНІ:
Дата народження: 05.07.1979 рік
Сімейний стан: одружена, виховую двох доньок, 2001 р.н. та 2006 р.н.
Адреса: м.Ківерці, вул.Озерна , 43/1

Контактні телефони: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА:
1999-2004 рр.
Волинський державний університет імені Лесі Українки
Спеціальність: культурологія
Кваліфікація: викладач культурологічних дисциплін
1995-1999 рр
Луцьке училище культури і мистецтв
Спеціальність: народна художня творчість
Кваліфікація: викладач музичного мистецтва
Додаткова освіта:
1999 р. - Луцька радіотехнічна школа-секретар керівника
2011 р.- Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості («Профорієнтаційна робота з молоддю в сучасних умовах»)
2011 р.- ТзОВ «Андар Сервіс» тренінг на тему »Сучасний підхід до пошуку роботи»
ДОСВІД РОБОТИ:
1999-2004 рр. ВАТ «Ківерціспецлісмаш» - секретар керівника;
2004 р. -2017рр. – Ківерцівський районнийцентр зайнятості, провідний фахівець з питань зайнятості відділу надання соціальних послуг(виконувала функції профінформатора, профконсультанта, спеціаліста з профнавчання).

Завдання та обов’язки:
Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
збір та аналіз необхідної інформації;
введення документообігу;
ведення кадрового діловодства (книги обліку руху трудових книжок, накази по особовому складу);
організація телефонних переговорів;
ділове листування та переговори з партнерами, клієнтами;
підготовка та організація зустрічей гостей, нарад та ін.;

проведення співбесід з клієнтами, надання профорієнтаційних послуг: профінформаціійних, профконсультаційних в тому числі з використанням профдіагностики;
проведення семінарів, масових заходів в тому числі з учнівською та студентською молоддю;
підготовка та висвітлювання статей в ЗМІ;
підготовка за встановленими формами і в установлені строки звітів, інформацій, аналітичних матеріалів;
знайомлення клієнтів із сутністю, перевагами та умовами професійного навчання безробітних;
контроль за навчальним процесом в навчальних закладах та на підприємствах;
організація та проведення масових заходів;
співпраця з соціальними партнерами, представниками влади, органами та закладами освіти, підприємствами, установами та організаціями;
ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ:
Досвід ділового спілкування, знання документообігу, активна, тактовна, співчутлива, лояльна та прихильна до клієнтів, емоційно врівноважена, вмію приймати самостійно рішення, швидко адаптуюсь до умов та вимог керівництва, легка в спілкуванні, постійно прагну до самовдосконалення, вмію працювати в команді, переконлива, спрямована на результат, маю організаторські здібності.
ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ:
впевнений користувач ПК (Word, Exсel,1С Підприємництво 8.3 , ME.Doc, Power Point,знання медичної програми УниМед для УЗД), робота з Internet;
- знання оргтехніки (факс, ксерокс, принтер, сканер);

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: