Резюме від 13 жовтня 2022 PRO

Артем

Керівник, завідуючий складом, логіст, адміністратор, комірник, аналітик, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник Регіональних структурних підрозділів

з 08.2018 по нині (5 років 9 місяців)
транспортно-логістична компанія SAT, Ужгород (Транспорт, логістика)

•організація роботи підрозділів компаніі по Закарпатській області (4 відділення)
•організація безперебійного та якісного транспортно-експедиційного обслуговування компанії та його клієнтів
•вирішення адміністративно-господарських питань
•аналіз, оцінка роботи персоналу, підбір, адаптація та навчання персоналу
•планування ефективної діяльності підрозділів
•представлення та захист інтересів компанії в регіоні
•удосконалення процесів складської та транспортної логістики
•впровадження та контроль виконання положень кодексу корпоративної культури та інших внутрішніх документів компанії
•здійснення обробки даних контрагентів у частині функцій, покладених на підрозділи
•розробка та аналіз ефективних маршрутів руху транспорту, а також доставки вантажів у регіоні
•участь у розгляді комерційних та претензійних питань
•контроль за дотриманням працівниками прийнятих схем документообігу, правил і термінів підготовки та здачі документів
•контроль правильності та своєчасності виконання поставлених завдань та функціональних обов'язків співробітників
•координація взаємодії з іншими підрозділами компанії
•розробка заходів, що забезпечують виконання затверджених планів та графіків
•розробка та впровадження пропозицій щодо вдосконалення роботи підрозділів компанії
•розробка, контроль виконання та аналіз бюджету підрозділів (1Сv8)
•контроль підготовки та укладання договорів з організаціями, пов'язаними з виконанням основних завдань та функцій підрозділів
•організація обліку та збереження ТМЦ та основних засобів підрозділів
•організація високого рівня обслуговування клієнтів

Координатор роботи складів компанії MD Group, керівник розподільчого центру

з 04.2015 по 03.2018 (2 роки 11 місяців)
компанія MD Group, Киев (торгівля)

•планування роботи складів (3 склади, загальною площею 3600м.кв) згідно з графіками постачання та відвантажень тмц
•керівництво роботою персоналу складів (45чол), який здійснює прийом ТМЦ від постачальників, їх зберігання та відвантаження, розміщення з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ
•забезпечення безпеки тмц з урахуванням умов зберігання, контроль ведення обліку складських операцій
•забезпечення правил оформлення та складання прибутково-витратних документів, складання відповідної звітності (1Сv 8.2,Excel)
•контроль ведення обліку наявності на складі ТМЦ та звітної документації про їх рух
•участь у проведенні інвентаризації
•контроль складання відомостей на браковані товари вітчизняного та імпортного виробництва, актів на їх ремонт та списання, а також актів на недостачу та псування тмц
•організація контролю, консолідації, реалізації та утилізації товару, виведеного з товарообігу
•контроль фінансових документів та заявок, що стосуються роботи відділу
•складання та відповідальність за виконання бюджету відділу
•контроль ведення табелю робочого часу працівників
•організація навчання персоналу складів, забезпечення його планомірної роботи та трудової дисципліни у колективі
•взаємодія з іншими відділами компанії: торговим персоналом магазинів, транспортним відділом, групою ЗЕД, групою управління товаром, відділом персоналу, бухгалтерією, постачальниками

Адміністратор, старший товарознавець роздрібної мережі магазинів бренду «Oodji» компанії MD Group по м. Київ

з 03.2009 по 04.2015 (6 років 1 місяць)
компанія MD Group, Київ (торгівля)

•вирішення завдань з адміністрування роботи магазину: поточні питання з орендодавцями, взаємодія із співробітниками офісу
•організація роботи торгового персоналу, згідно з прийнятими стандартами та принципами
•організація та контроль за дотриманням касової дисципліни
•своєчасне подання внутрішньої звітності
•організація та контроль процесу продажу та обслуговування клієнтів
•запобігання виникненню та вирішенню конфліктних ситуацій з клієнтами
•нарахування заробітної плати працівникам магазину
•організація процесу навчання та розвитку співробітників магазину
• підбір, оцінка та адаптація персоналу
•забезпечення збереження товарів, що складуються, а також дотримання режимів їх зберігання
•організація роботи з розпакування товару та підготовки його до продажу
•організація проведення вантажно-розвантажувальних робіт на складі з дотриманням правил охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту
•ведення обліку складських операцій (1С 7.7; 1Сv 8,Excel)
•логістика складського зберігання товару
•організація та забезпечення прийому та відправлення товарно-матеріальних цінностей
•забезпечення виконання правил оформлення та здачі прибутково-видаткових документів та встановленої звітності
•здійснення відбору товарів та передача їх у торговий зал, видача товару під реалізацію, виявлення товару відсутнього у торговому залі
•організація проведення переоцінок та інвентаризації товарно-матеріальних цінностей
•забезпечення належного стану приміщень, обладнання, інвентарю та забезпечення їх своєчасного ремонту
•забезпечення підтримання порядку та чистоти
•організація надсилання товарно-матеріальних цінностей за коштами перевізників
•взаємодія з кур'єрськими службами
•зміцнення сприятливого іміджу компанії та брендів торгової мережі

Аналітик консолідованої інформації щодо планування виробництва та продажу департаменту з маркетингу та продажу

з 08.2008 по 02.2009 (6 місяців)
ЗАТ «АПК-ІНВЕСТ», Донецьк (виробництво, торгівля)

•складання прогнозів продажу
•зіставлення прогнозів продажу з маршрутами доставки продукції, виявлення оптимальних маршрутів, розрахунок економічної ефективності
•прогнозування та планування виробництва продукції
•складання планів виробництва та продажів
•формування залишків готової продукції
•проведення аналізу цін конкурентів, визначення та обґрунтування оптимальних цін готової продукції
•ведення реєстрів договорів та документації
•ведення документообігу в електронному вигляді
•складання регламентів та інструкцій
•перевірка коректності та комплектності документів
•ведення ділового листування, телефонних переговорів
•координація роботи менеджерів з продажу (15чол)
•управлінська звітність
•проведення моніторингів ринку
•ведення бюджету та фінансової звітності
•складання планів надходження коштів
•контроль дебіторської заборгованості
•складання, обробка та ведення електронних баз даних
•складання зведених таблиць, розробка моделей для розрахунків та аналізу
•складання аналітичних записок за результатами виконаних завдань
•організація комунікацій з іншими структурними підрозділами компанії

Спеціаліст зі статистичного обліку та звітності

з 03.2007 по 08.2008 (1 рік 5 місяців)
компанія «Три Кити», Донецьк (торгівля)

•ведення статистичного обліку
•контроль виконання плану продажу, аналіз продажів
•виявлення товару з низькою швидкістю реалізації, причин, що призвели до цього та способів їх усунення
•ведення клієнтської бази
•ведення бази дисконтів
•облік персоналу
•виявлення та складання списків товару, що потрапляє під знижки
•виконання функцій адміністратора магазину під час його відсутності
•робота з персоналом: підбір, навчання, адаптація, мотивація
•касова дисципліна, робота з терміналом
•ведення документообігу у паперовому та електронному вигляді
•оформлення торгового залу та вітрин
•обслуговування покупців, підсортування та розважання товару в торговому залі
•організація та контроль торгового процесу
•взаємодія з контролюючими органами

Адміністратор

з 09.2005 по 04.2006 (7 місяців)
нічний клуб «Зірковий», Донецьк (послуги)

•виконання функцій управителя під час його відсутності
•організація роботи закладу
•ведення табеля на співробітників блоку керівника
•управлінська звітність
•координація роботи персоналу
•зустріч гостей

Юрист

з 07.2005 по 03.2007 (1 рік 8 місяців)
держслужбовець, Донецьк (Юриспруденція)

•співробітництво з органами місцевого самоврядування, прокуратурою, судовою системою, податковими органами, фінансовими організаціями, ЗМІ
•ведення кримінального та цивільного судочинства
•складання договорів
•представництво у суді
•захист інтересів
•ведення позовної та претензійної роботи
•організація роботи відділу

Освіта

Донецький юридичний інститут при Донецькому Національному Університеті

Правознавство, юрист, Донецьк
Вища, з 2001 по 2005 (4 роки)

Техникум ім.Є.Т.Абакумова

Електротехніка, электромеханік, Донецьк
Середня спеціальна, з 1997 по 2001 (4 роки)

Додаткова інформація

Знання та робота з комп'ютером та офісною оргтехнікою (принтер, сканер, копір) на рівні просунутого користувача – Windows OS, Microsoft Office, Інтернет, E-mail, PowerPoint, 1С. Володіння українською, російською мовами вільне. Іноземна мова – середній рівень англійська мова, початковий рівень - словацька мова. Виконавчий, відповідальний, організований, уважний, наполегливий, вмію вирішувати поставлені завдання, а також самостійно та ефективно планувати свій робочий час. Швидко знаходжу спільну мову з оточуючими людьми. У спілкуванні з колегами роботи виявляю тактовність, стриманість, на критику з боку керівництва реагую адекватно. У спілкуванні з людьми ввічливий. До своїх обов'язків відношусь сумлінно. У роботі виявляю ініціативу, працездатність на найвищому рівні.
Водійські посвідчення категорії В, безаварійний стаж керування авто більше 10 років

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: