Резюме від 15 березня 2022

Юлія

Керівник відділу, менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
26 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of Quality Assurance / Quality Control Dept. & Compliance Officer

з 03.2019 по 07.2021 (2 роки 4 місяці)
Аутсорсингова компанія "D & Z Networks", Одеса (партнерство з американською фармацевтичною компанією)

Як Керівник Відділу Контролю Якості:
1) Розробка Системи Забезпечення Якості в фармацевтичній компанії від початку до кінця. Налаштування процесу QA/QC, що включає:
- розробка та запровадження специфічної процедури/техніки контролю якості, яка відповідає природі відповідної стадії фармацевтичного процесу
- документування процедури/техніки контролю якості в SOP
- назначення працівника та проведення тренінгу з нової QA/QC задачі
- ознайомлення з результатами перевірки якості та їх направлення до відповідального Департаменту, у разі необхідності - до Вищого Керівництва
2) Розробка нових методів контролю якості - відповідальність за прийняття наступних рішень:
* які програмні системи слід використовувати для контролю якості
* які зразки даних необхідно дослідити
* з якою періодичністю потрібно здійснювати QC перевірку (щодня / щотижня / щомісяця)
* де (у якій формі) слід зберігати результати QC перевірки
* який відділ чи працівник несе відповідальність за виправлення помилок / неточностей
3) Моніторинг усіх QA/QC процесів/перевірок, що виконуються командою, для забезпечення їх ефективності, точності та своєчасності
4) Звітування для Вищого Керівництва (CEO and COO), щомісячно та щоденно, стосовно:
- результатів QA/QC перевірок
- зміни рівня ризику в результаті роботи QA/QC
- рівня ефективності роботи QA/QC команди
5) Представлення на щомісячному засіданні Ради Директорів комплексного Звіту з Контролю Якості (QA/QC Report) діяльності всіх (10) департаментів фармацевтичної компанії з (а) детальним аналізом розбіжностей, прогалин та ризиків; (б) оцінкою швидкості усунення помилок; (c) визначенням ступеня зміни рівня ризику в порівнянні з попередніми місяцями.
Звітування, пов’язані з виконанням вищевказаних повноважень, оформлені у вигляді електронних таблиць Excel, графіків та презентацій.


Як Менеджер/Керівник команди:
1) Керівництво та менторство командою з 8 чоловік
2) Співпраця з іншими департаментами
3) Проведення інтерв’ю та тренінгів для нового персоналу Відділу Контролю Якості
4) Відповідальність за забезпечення дисципліни у Відділі Контролю Якості


As Compliance Officer:
1) Операції з базами даних, перевірка документів на відповідність вимогам Федерального законодавства та законодавства Штату, а також вимогам, встановленим Insurance Manual
2) Підготовка документів (доставки, білінг, фінансові) для аудитів від страхових або інших компаній/офіційних установ відповідно до законів штату Нью-Йорк, включаючи збір або оформлення документів
3) Ділова переписка з представниками страхових та інших компаній/офіційних установ
4) Звітування Вищому Керівництву про Статус Аудиту (Open/Closed) та План дій щодо аудиту на стадії його підготування; Ведення статистики аудитів
5) Моніторинг важливих змін у федеральному, законодавстві штату та вимогах Insurance Manual у фармацевтичній промисловості

Молодший Юрист в сфері міжнародного права

з 08.2018 по 03.2019 (7 місяців)
Правовий Холдинг "Привілей", Одеса (Юриспруденція)

- Підготовка документів для створення ЮО та відкриття рахунку в банку за кордоном;
- Юридичний супровід партнерських відносин;
- Співпраця з іноземними консультантами, реєстраційними та податковими органами стосовно питань діяльності іноземних компаній;
- Підготовка довідкових матеріалів стосовно юридичного супроводу компаній у різних юрисдикціях;
- Інформаційна підтримка колег стосовно загальної інформації про юрисдикції, зміни в законодавстві, строки, процедури;
- Моніторинг іноземного законодавства;
- Консультування з різних питань Міжнародного Права

Team Supervisor

з 05.2017 по 09.2017 (4 місяці)
Cedar Point Amusement Park, Сандаскі, штат Огайо (США) (Готельно-ресторанний бізнес)

- Відповідальність за належну роботу всього закладу (кафе);
- Розподіл обов’язків і задач між працівниками (команда з 8 людей);
- Ротація позицій працівників для забезпечення ефективної роботи;
- Вирішення надзвичайних та непередбачуваних проблем.

Помічник нотаріуса

з 11.2016 по 03.2017 (4 місяці)
Приватний Нотаріус, Шепетівка (Юриспруденція)

- Робота зі спадковими справами;
- Підготовка та збирання необхідних документів (напр., заповіт, свідоцтво про смерть, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб і т.д.);
- Безпосередня участь у консультаціях з клієнтами стосовно питань спадкування;
- Виконання доручень нотаріуса.

Освіта

Національний Університет “Одеська юридична академія”

Mіжнародно-Правових Відносин - TEMPUS, Одесса
Вища, з 2014 по 2020 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Основи гештальт-терапії. Перша ступінь

2020-2021, 1 рік

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Email Outlook Express MS Access Opera Mozilla Firefox Водіння авто Управлінські навички Google Chrome Веб-браузери Adobe Acrobat Reader Adobe Google Google Drive TeamViewer Dropbox AnyDesk Express

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Комунікативні навички
- відмінні комунікативні навички, як у письмовій, так і в усній формі
- навички уважного слухача
- відмінне вміння знаходити спільну мову з колегами та клієнтами


Аналітичні навички
- глибока зацікавленість в здійсненні досліджень та аналізу
- відмінні навички пошуку та вирішення проблем
- здатність оперувати великими обсягами даних


Інтерактивні навички
- орієнтованість на деталі та якість, надзвичайно точний та - прискіпливий підхід до деталей
- орієнтованість на потреби споживача
- високоорганізованість
- навики згуртування колективу та вміння бути командним гравцем
здатність виконувати багатозадачні роботи та дотримуватись графіку проектів, строків їх здачі
- здатність зберігати спокій в умовах стресу та в період невизначеності


Професійні навички
- досвід створення, інтерпретації та аналізу загальних технічних процедур, аналітичних звітів та посібників з процедур
- обізнаність та багатий досвід роботи з численними методологіями та інструментами


Лідерські навички
- управлінські навички (відповідальність за компетентний розподіл обов’язків між працівниками)
- лідерські якості (відповідальність за команду із 8 чоловік)
- навички організування командної роботи (відповідальність за ротацію позицій членів команди для ефективної роботи)


Сертифікат IELTS (Academic) підтверджує володіння англійською мовою на рівні В2 (6.5).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: