Резюме від 17 липня 2018

Іванна

Менеджер по работе с клиентами

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Млинів
Готовий працювати:
Луцьк, Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Резюме

Панасюк Іванна Миколаївна
Дата народження: 07.07.1992 р.
Громадянство: українка Вік: 26 років
Сімейний стан: незаміжня
Адреса: смт Млинів, Рівненська обл.
Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
2009-2014 – Луцький національний технічний університет, факультет – бізнесу, спеціальність – маркетинг.
Досвід роботи:
2014-2017- інженер з якості ТзОВ «Терлич»
Посада: інженер з якості, відповідальна за функціонування інтегрованої системи якості виробництва харчових продуктів, по сумісництву планування виробництва, відвантажень, контроль виконання замовлень.
Обов’язки:
Планування виробництва (обробка замовлень, контроль залишків сировини, формування та узгодження плану виробництва продукції на тиждень, графіку відвантажень продукції);
Контроль якості продукції (фізико-хімічні та органолептичні показники кожної партії, 1 раз в півріччя дослідження продукції за показниками безпеки у незалежній лабораторії);
Контроль невідповідної продукції (відокремлення, інспекція, рішення про пакування чи утилізацію, визначення причин виникнення невідповідної продукції та розробка коригувальних дій);
Контроль за вхідною сировиною (борошно, пакувальні матеріали, раз в півріччя дослідження води);
Контроль за зберіганням органічної сировини, процесом виробництва партій органічної продукції, її пакування, зберігання та відвантаження.
Контроль руху сировини, виробництва та пакування продукції за добу, формування добових виробничих звітів, їх внесення в програму «1С:Підприємство»;
Формування супровідної документації з якості для відвантаження (якісні посвідчення на партію, протоколів досліджень продукції, сертифікату відповідності за потребою);
Робота із скаргами від споживачів (реєстрація, розгляд, контроль за коригувальними діями);
Координація роботи між відділами (контроль ведення документації, правильності та систематичності реєстрації даних згідно вимог ISO 9001) – виробничий, електро-механічний відділи, комерційний департамент, служба охорони праці, відділ кадрів та вимірювальна лабораторія;
Розробка необхідної інформації (згідно вимог законодавства) та контроль за маркуванням продукції (етикеток упаковки);
Розробка та розсилання анкет задоволеності споживачам;
Проходження зовнішніх інспекцій підприємства (щорічний наглядовий аудит від сертифікаційного органу інтегрованої системи якості та безпечності харчових продуктів, щорічні зовнішні інспекції незалежними аудиторськими компаніями за вимогами клієнтів (торгових мереж), щорічний наглядовий аудит органічного оператора сертифікаційною компанією);
Заповнення специфікацій по продукції, розроблення інформації по продукції/пакування/відвантаження та додатків до договорів на поставку;
Контроль за надходженням, розгляд замовлень на виготовлення продукції, формування графіків відвантажень, координація із внутрішніми логістами (інколи із логістами замовників) по даті, часу, об’єму завантаження;
Аналізування продуктивності виробництва (щомісячний зведений звіт по виробництву (по асортиментних позиціях, номенклатурних групах, загалом) в порівнянні із базисними показниками попередніх періодів, аналізування росту/спаду даних показників);
Аналізування ефективності виконання замовлень (план/факт, недовиконання/перевиконання).

2017-2018- менеджер у фреш маркеті «Деметра»
Посада: менеджер.
Обов’язки:
Контроль залишків товарів.
Робота із торговими агентами постачальників:
Формування замовлень;
Контроль приходу товарів (відповідність замовленню, відповідність супровідної документації та її зберігання, внесення накладних у програму 1С).
Вирішення поточних питань роботи персоналу;
Вирішення питань споживачів;
Організація та контроль процесу ціноутворення:
встановлення цін на вхідну продукцію;
розрахунок собівартості власних виробів;
аналіз цін конкурентів.
Проведення ревізій разом із бухгалтером. Формування звіту по ревізії.

Знання мов:
Українська – рідна; російська – вільно; англійська – частково.

Навички:
Досвідчений користувач ПК: MS Office, PhotoShop, E-mail, 1С:Підприємтво, робота із EDI платформою обміну інформацією, формування замовлень на перевезення в INTEGRATOR Рабен України, обмін графічною інформацією у месенджерах Viber та Тelegram.

Особисті якості:
Порядність, комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, швидко навчаюсь, не маю шкідливих звичок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: