Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 13 січня 2023 PRO

Наталія

Керівник відділу, менеджер з якості обслуговування клієнтів, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Буча
Готовий працювати:
Буча, Дистанційно, Ірпінь

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Завідувач позашкільним навчальним закладом

з 12.2018 по 02.2021 (2 роки 2 місяці)
STEM-школа Inventor, Буча (Освіта, наука)

Керівництво та контроль усіх видів діяльності у навчальному закладі;
Забезпечення безперебійної ефективної роботи студії;
Ефективне управління фінансами, маркетингом, продажами та командою;
Формування та надання управлінської звітності;
Створення розкладу на навчальний рік та його коригування протягом навчального року;
Складання графіку роботи співробітників;
Підбір нових кадрів (всі етапи підбору - від розміщення вакансії до її закриття);
Допомога в адаптації для нових співробітників, контроль проходження випробувального терміну;
Постійна робота щодо створення та підтримання позитивного клімату у колективі, визначення рівня задоволеності співробітників та контроль результатів роботи кожного співробітника, надання зворотнього зв'язку;
Контроль рівня задоволеності клієнтів;
Створення контент-плану для ведення соціальних мереж, написання постів, робота з лідерами думок тощо;
Ведення переговорів з зовнішніми партнерами та їх пошук.

Супервізор Контакт-центру (головний економіст)

з 11.2011 по 10.2018 (6 років 11 місяців)
ПАО "Укрсоцбанк", Киев (Фінанси, банки, страхування)

*Управління командою операторів до 12 чол
*Адаптація та навчання нових співробітників, контроль проходження випробувального терміну
*Проведення індивідуальних та групових занять та тренінгів для операторів
*Систематизація нової інформації для подальшого використання операторами
*Проведення тестування операторів
*Прослуховування і аналіз розмов операторів
*Розподіл роботи між операторами
*Контроль і оцінка роботи операторів
*Контроль трудової дисципліни
*Надання зворотного зв'язку, робота над мотивацією співробітників
*Складання щомісячних звітів

Менеджер контакт-центру (економіст)

з 02.2010 по 10.2011 (1 рік 8 місяців)
ПАТ Укрсоцбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. вхідна лінія: (консультація існуючих і потенційних клієнтів по банківським продуктам та послугам; крос-продажі,бслуговування платіжних карт; телефонна довідка банку тощо;

2. вихідні компанії: (продаж банківських продуктів по телефону, відкриття кредитних карт з встановленням кредитних ліній, тематичний дзвінки і т.д.)

3. розгляд звернень клієнтів (скарг і пропозицій), вирішення конфіктних ситуацій, ділове листування з клієнтами, партнерами і співробітниками банку.

Копірайтер

з 01.2010 по нині (14 років 3 місяці)
https://mamovediya.com.ua/ru/ та інші сайти, пости для соц мереж, Віддалено (написання статей та постів на різну тематику)

Періодична, проектна робота - хобі

Написання статей та постів для соціальних мереж та сайтів на різну тематику.

Приклади:
https://mamovediya.com.ua/3-y-tyzhden-vahitnosti
https://mamovediya.com.ua/pidhotovka-do-vaktsynatsiyi-scho-potribno-znaty-batkam
https://mamovediya.com.ua/vchymosya-chytaty-veselo

Освіта

Національний університет державної податкової служби України

Облік і аудит, Аудит і державний контроль у системі оподаткування, Ирпень (магистр)
Вища, з 2009 по 2010 (1 рік)

Національний університет державної податкової служби України

Фінансів і банківської справи, державні фінанси, Ирпень, (бакалавр)
Незакінчена вища, з 2005 по 2009 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг на тему «Продажі по телефону»

2011 г.

Тренінг на тему "Ефективний керівник"

2012 г.

Онлайн курс "Digital Marketing", International Marketing Business Academy

2021, 1,5 місяці

wishdo_smm, онлайн курс по SMM від wishdo.agency

2021, 1 місяць

Знання і навички

Користувач ПК

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Успішна кар'єра в Контакт-Центрі великого банку - це колосальний досвід:
* спілкування - тут бере коріння моя комунікабельність;
* навчання - швидке сприйняття і аналіз нової інформації - це запорука успіху, а вміння навчати інших - мій додатковий бонус;
* робота з телефонією виробляє особливу міру пунктуальності;
* швидко реагувати на зміни і швидко приймати рішення;
* вирішення конфліктних ситуацій, роботи зі скаргами і складними клієнтами - розвиває стресостійкість.

Кардинально змінивши сферу діяльності з банківської на освітню я круто пракачала свої уміння та навики, а також отримала багато нового та ціннного досвіду на керівній посаді.

Асоціюю себе з універсальністю: впевнена в тому, що не наявність певного досвіду є вирішальним критерієм у виборі кандидата, а бажання (і не менш важливо - вміння) самого кандидата "рости" і розвиватися в обраному напрямку.

Вмію швидко адаптуватися до змін та швидко знаходити декілька варіантів виходу із нестандартних ситуацій. Завжди маю та вислолюю свою думку та пропозиції.

Цікавлюся психологією, вірю в силу позитивного мислення, люблю читати, іноді складаю вірші, пишу статті.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: