Резюме від 16 березня 2023 PRO

Наталія

Офіс-менеджер, помічник керівника, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Умань
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Умань

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-менеджер

з 07.2019 по 12.2022 (3 роки 5 місяців)
Techiia Holding, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Крім стандартних обов'язків Back Office Manager,
виконувала такі завдання на постійній основі:

1) закупівля торговельного обладнання (торговельні стенди, рекламні стійки, вивіски, таблички, банера тощо);
2) замовлення на упаковку для продукції виробництва (широкоформатна поліграфія);
3) закупівлі для складу витратних матеріалів та складським обладнанням.

Офіс-менеджер, менеджер по персоналу

з 05.2018 по 06.2019 (1 рік 1 місяць)
Шлюбна агенція, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

- стандартні обов'язки офіс-менеджера, допомога керівництву з дрібними дорученнями;
- консультація клієнток про послуги компанії, підготовка документів для співробітництва;
- організація зустрічей та поїздок клієнтів;
- усний переклад на зустрічах;
- пошук персоналу, проведення співбесід, навчання співробітників та подальший контроль їх роботи у період адаптації;
- фін. звітність.

Офіс-менеджер

з 05.2012 по 12.2014 (2 роки 7 місяців)
Пілігрим, тур.агенція, Київ (Туризм)

- Зустріч гостей, прийом та розподіл вхідних листів, заявок та дзвінків;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- оформлення документів туристів для отримання віз;
- оформлення договорів, виставлення рахунку;
- координація та контроль роботи кур'єра;
- Ведення звітності;
- Пошук та підбір персоналу.

Перекладач англійської

з 01.2011 по 05.2012 (1 рік 4 місяці)
HeavenlyHearts, Харків (Послуги для населення та бізнесу)

- Зустріч гостей в аеропортах країни, поселення в готелі/квартири.
- Екскурсії містами, планування та проведення зустрічей.

Офіс-менеджер, помічник керівника

з 04.2009 по 12.2011 (2 роки 8 місяців)
SMS style, Киев (Легка промисловість)

- Забезпечення життєдіяльності офісу;
- прийом вхідної/вихідної кореспонденції та дзвінків;
- оформлення замовлень та договорів, виставлення рахунків, контроль оплати;
- розподіл замовлень між співробітниками компанії, контроль швидкості виконання поставлених завдань;
- організація зустрічей, переговорів;
- пошук та підбір персоналу.

Освіта

Киевский национальный лингвистический университет

Факультет переводчиков, английский язык., Киев
Незакінчена вища, з 2007 по 2011 (3 роки 9 місяців)

Диплом бакалавра

Знання і навички

Пользователь ПК MS Office Битрикс24 Google Docs Adobe Illustrator Google Trello Adobe

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Добре вмію:
- Планувати та бюджетувати закупівлі;
- Організовувати робочий процес в команді;
- Шукати нових постачальників/підрядників,
- Аналізувати ціни та пропозиції на ринку,
- Вести переговори, складати брифи/специфікації
- Приймати самостійно рішення та нести відповідальність за виконану роботу :)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: