Резюме від 14 червня 2018

Екатерина

Директор, зам. директора, руководитель отделения, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Луцьк, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник начальника юридичного відділу

з 10.2006 по 12.2008 (2 роки 2 місяці)
Укроб’єднання “Експрес" (Недвижимость)

Юридичне забезпечення:
Вирішення правових питань
Написання нормативно-правових документів таких як: договори, контракти, статути, інструкції, запити, листи, позови, клопотання, тощо;
Підготовка і аналіз проектів договорів на предмет відповідності сучасному законодавству;
Проведення правового документального аналізу;
Організація представництва і захисту інтересів компанії в судах і інших органах державної влади;
Взаємодія з представниками державних структур: бюро технічної інвентаризації, реєстраційні служби і т.п.;
Надання консультацій та юридичних висновків, довідок;
Моніторинг чинного українського, міжнародного законодавства;
Ведення кадрових питань;
Правовий супровід поточної діяльності компанії.

Науковий співробітник, Центру міжнародного співробітництва та маркетингу

з 08.1998 по 12.2001 (3 роки 4 місяці)
Український інститут науково-технічної і економічної інформації (информационная, сфера, аналитика, консалтинг)

Сфери: міжнародна співпраця, редакційно-видавнича, бізнес-маркетинг, наукова, технічна, інформаційного забезпечення, методична, інноваційна, соціологічна, статистична, фінансово-економічна, рекламна, виставкова, інформаційно-юридична, освітня, інтелектуальна власність, інформаційні ресурси та технології, телекомунікаційна, екологічна, договірна, ділові зв’язки із замовниками та органами влади
Підготовка інформаційної продукції та аналітичних матеріалів (збір та обробка інформаційних даних та юридичних джерел, систематизація, аналіз, рубрикація, верстання, макетування, редагування тощо):
*Щоквартальний "Інформаційний бюлетень системи НТІ МОН України" (двомовний, 6 випусків),
довідник "Поштова кореспонденція: Індексація. Нормативні акти. Правила" , бізнес-каталог "Україна – крок у нове тисячоліття", каталог "Інтернет ресурси України", аналітичні дані "Фінансово-економічна діяльність органів системи НТІ", інші інформаційні матеріали (наукові звіти, тематичні добірки, аналітичні інформаційні та юридичні довідки, наукові доповіді, договори і контракти, рекламні матеріали тощо)
Науково-інформаційна діяльність: Розроблення методичних матеріалів з маркетингу інновацій; проведення маркетингових, соціологічних досліджень; аналіз діяльності підприємств і правової сфери інтелектуальних надбань, аналітична обробка статистичних, звітних даних, масиву нормативно-законодавчої бази, фінансово-економічних показників, реклами, виставкових заходів т.ін.
Створення баз даних: БД "Науково-інформаційний простір України", БД Diplomatic representative offices,
БД "Вищі учбові заклади України", БД Правової інформації з питань екології та природокористування,
Бази даних обробки статистичної, комерційної, маркетингової інформації
*Організація та проведення наукових ділових зустрічей, підготовка матеріалів та супровід докладів на мультимедійній техніці. Серед заходів є: круглі столи та виставкові заходи, прийом іноземних делегацій, науково-технічні заходи з питань зв'язку та телекомунікацій, щоквартальні методичні наради керівного складу системи НТІ, Колегії Міністерства освіти і науки України та Департаменту інтелектуальної власності, семінари-практикуми, міжнародні й всеукраїнські конференції, такі як наукова конференція на високому державному рівні "Поглиблення ринкових реформ та стратегія економічного розвитку України до 2010 року" (1999 р.), міжнародний форум економічного співробітництва Центральної європейської ініціативи, міжнародний форум ділової співпраці "Партнери в Україні" та ін.
*Удосконалена робота за грантом зі створення міжнародної бази науково-технічних проектів, організовано та реалізовано процес підвищення професійного рівня співробітників та покращено систему праці
* Керівник практики студентів Харківського університету інформатики та інформаційних систем
Підлеглі: група розробників. Отримано підвищення в посаді та декілька в оплати праці, високі преміальні.

Комерційний директор, завідуючий складом

з 04.1995 по 07.1998 (3 роки 3 місяці)
ТОВ “Українські медичні технології ” (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

*Втілено результативний механізм керівництва товарними ресурсами, розширено обсяги реалізації, ринок збуту. Розгалужено клієнтську й постачальницьку базу. Запроваджено виведення на ринок нового товару
*Відпрацьовано раціональний товарно-складський оперативний облік, розроблено плани.
Розширено мережу торговельних пунктів. Налагоджено новий вид діяльності з нуля – оптова реалізація
*Ведення переговорів з укладанням контрактів та угод. Установлені постійні контакти і організація роботи з корпоративними клієнтами й представниками середнього й малого бізнесу; співробітництво з інофірмами;
*Організація й координація роботи мережі складів та доставки продукції, планування, оруди й інспектування товарних поставок, планування роботи. Проведення аналізу руху товару, організація і контроль збереження товарів, якості, строків придатності, контроль сертифікації продукції тощо, здійснення ситуаційного ринкового аналізу, розбір функціонування конкурентів, юридичне підтримка
*Організація та керування, оперативний контроль оптово-роздрібною сіттю. Рішення цінової та асортиментної політики, а також системи знижок, розрахунок собівартості й планування прибутків, рекламна підтримка, участь у виставках. Маркетинг ринку виробників, дослідження споживацького попиту та ринкових пропозицій
*Організація та ведення договірного процесу.

Освіта

Міжрегіональна академія управління персоналом

Інститут права, спеціальність: правознавство,, Киев
Вища, з 2002 по 2005 (3 роки 1 місяць)

2002-2005 Міжрегіональна академія управління персоналом
*Спеціальність: правознавство, кваліфікація: юрист
1993-1999 Київська державна академія водного транспорту
*Спеціальність: менеджмент організацій, кваліфікація: інженер-економіст
2010-2011 Національний педагогічний університет ім. Драгоманова
* Курси підвищення кваліфікації

Знання і навички

MS Office Пользователь ПК Email Windows Работа со сканером Графические редакторы Робота зі сканером Графічні редактори MacOS ЛИГА:ЗАКОН Операційні системи Складской учет Операционные системы Строительные работы Творчість Дизайнерські розробки для поліграфії, презентацій, виг

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

С уважением и надеждой на сотрудничество,
Бессонова Екатерина Германовна
КОНТАКТ [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ЦЕЛЬ РАБОТАТЬ НА БЛАГО ВАШЕЙ КОМПАНИИ И СВОЕ БЛАГО, ИСПОЛЬЗУЯ ВСЕ СВОИ ВЫДАЮЩИЕСЯ СПОСОБНОСТИ
ЛИЧНАЯ ИНФОРМАЦИЯ
Готова ездить в командировки как угодно часто, чтобы вложить свой вклад в эффективность деятельности компании
Не имею вредных привычек
Хобби и интересы: Среди моих интересов перечислю фотографию, спорт и чтение. ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЙ ОПЫТ
Большой опыт коммерческой, организационной и административной работы. Реальные достижения на предыдущих местах работы, подкрепленные фактическими результатами.
Составляющие моего успеха:
Управленческая:
Руковожу профессиональными и неквалифицированными кадрами. Способна укомплектовать команду. Организую бесперебойное функционирование предприятия, организации, учреждения (ПОУ). Осуществление координации, анализа и контроля за эффективной деятельностью ПОУ. Поддержание здоровой атмосферы в коллективе способствующей успеху. Постановка бизнес процессов в компании. Организация всех необходимых процессов, связанных с продвижением проекта и выводом на позицию лидера. Знание и применение бизнес - этикета
Организационная:
Организую мероприятие, событие, участие, учебу любого уровня
Создание разветвленной филиальной сети.
Информационная:
Подготовлю информационный блок любой тяжести:
Сбор, систематизация, анализ, подготовка информационного продукта
Систематизирую документооборот
Организую участие в выставках, рекламную поддержку и маркетинговое обеспечение;
Аналитическая:
Подготовлю аналитические материалы (сбор и обработка информационных данных и юридических источников, систематизация, анализ, рубрикация, верстка, макетирование, редактирование, и тому подобное).
Научно информационная:
Разработка методических материалов. Проведение маркетинговых, социологических исследований; анализ деятельности предприятий и правовой сферы интеллектуальных приобретений, аналитическая обработка статистических, отчетных данных, массива, нормативно законодательной базы, финансово-экономических показателей, рекламы, выставочных мероприятий т.п. Подготовка научных разработок в сферах: международное сотрудничество, информационного обеспечения, методическая, инновационная, социологическая, статистическая, финансово-экономическая, рекламная, выставочная, информационно юридическая, образовательная, интеллектуальная собственность, информационные ресурсы и технологии, телекоммуникационная, экологическая
Логистическая:
Отлажу работу течения товара (склад, доставка, финансы) Организация эффективной системы контроля финансовых потоков и товарно-материальных ценностей
Договорная:
Организую договорной процесс. Ведение переговоров с контрагентами, достижение взаимовыгодных договоренностей, заключение договоров и контрактов
Финансово-экономическая:
Построение и осуществление планов развития ПОУ.
Организация ведения бухгалтерии, учета и отчетности с привлечением либо аудиторской компании, либо бухгалтера
Ведение банковских и кассовых операций
Бюджетирование;
Взаимодействие с налоговыми и государственными органами.
Маркетинг
Коммерческая:
Руководство коммерческой деятельностью компании. Расширю объемы реализации, рынок сбыта. Разветвлю клиентскую и снабженческую базу. Выведу на рынок новый товар
Юридическая:
Юридическое обеспечение: Решение исчерпывающего списка правовых вопросов
Эффективная:
Достичь масштабных результатов
ОБРАЗОВАНИЕ
Высокообразована в менеджменте и юриспруденции – дважды дипломированный специалист
ДОПОЛНИТЕЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ Повысила квалификацию на курсах повышения квалификации
Участник многих конференций по информации, науке и технологиям
ПУБЛИКАЦИИ
Написала много научных работ по интеллектуальной собственности, информационному управлению, информационной системе, международному сотрудничеству.
СПЕЦИАЛЬНЫЕ НАВЫКИ
ПК продвинутый пользователь многих программ и баз данных для Mswindows, Macos (овладею любой).
Владение языками Русский, украинский, английский (разговорный) языки
РЕКОМЕНДАЦИИ
Рекомендации имеются и могут быть представлены по запросу

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: