Resume from April 23, 2024 File

Наталія

HR-директор, начальник відділу персоналу

Age:
51 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Літвіненко Наталія Сергіївна

Дата народження: 20.10.1972, вік 51 рік
Домашня адреса: м. Київ, Дніпровський р-он
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: вакансії директора по персоналу, заступника директора по персоналу, начальника відділу персоналу на постійній основі

Освіта:

1998р. -2003р. Харківська державна академія міського господарства, спеціальність «Економіка підприємства», кваліфікація економіст

2005р.-2007р. Донецький національний технічний університет, спеціальність «Державна служба», кваліфікація магістр державного управління

Досвід професійної та трудової діяльності:

2016р.-2023р.– Корпорація: ТОВ «Укрескавація»- начальник начальник відділу кадрів, ТОВ «Донбаська екскаваційна компанія»- начальник відділу кадрів.

2007р.- 2016р. - Донецький обласний центр зайнятості - начальник відділу по роботі з персоналом Донецького обласного центру зайнятості, заступник начальника відділу по роботі з персоналом Донецького обласного центру зайнятості, головний спеціаліст по роботі з кадрами Донецького обласного центру зайнятості, головний спеціаліст відділу взаємодії з роботодавцями Краматорського міського центру зайнятості, головний спеціаліст відділу надання соціальних послуг з працевлаштування Краматорського міського центру зайнятості.

2004р.-2007р. - Виконком Краматорської міської ради - спеціаліст відділу пріоритетного розвитку та фінансових ресурсів, спеціаліст 1 категорії управління регулювання земельних відносин, охорони навколишнього і природного середовища.

2003р.-2004р. ПМП «Лоцмен»- начальник відділу кадрів.

1993р.-2003р. КП КТТУ- інженер по ЦО та військово-мобілізаційної підготовки, інспектор з кадрів (7років), диспетчер, слюсар-інструментальник.

Навчальні курси:
2004р.- навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації державних службовців, Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, Донецька обласна державна адміністрація, м. Донецьк.

2008р.- навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації державних службовців - спеціалістів центрів зайнятості V-VII категорії, Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, м. Київ.

2009р.- навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації державних службовців - спеціалістів центрів зайнятості V-VII категорії, Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, м. Київ

2015р.- семінар «Актуальні питання управління персоналом в умовах модернізації державної служби зайнятості», Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, м. Київ.

Професійні навички:
- ведення кадрового обліку персоналу (+1000 осіб);
- управління відділом персоналу до 10 людей;
- оформлення прийому, переміщення, звільнення персоналу;
- формування та ведення особових справ співробітників;
- оформлення та облік усіх видів відпусток, лікарняних листів;
- ведення табелю обліку робочого дня;
- внесення змін та ведення штатного розкладу;
- складання звітності у встановлені та контролюючі органи;
- грамотне заповнення, облік, видача та зберігання трудових книжок;
- складання та виконання графіка відпусток;
- розробка профілів посадових інструкцій, положень тощо;
- ведення військового обліку;
- забезпечення якісного підбору персоналу;
- координація процесу підбору, найму та ротації персоналу;
- управління процесом адаптації нових співробітників в період випробувального терміну;
- досвід ефективної взаємодії з керівниками відділів;
- створення кадрового резерву.
Знання:
- трудове законодавство, закону про відпустки;
- правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях;
- порядок складання звітності з кадрів на установах;
- порядок оформлення, ведення та зберігання трудових книжок та особових справ.

Особисті якості:
- лідерські якості, уважність, повага до людей;
- гнучкість, високий рівень комунікації;
- високий рівень працездатності, відповідальність;
- дисциплінованість, акуратність;
- здатність швидко орієнтуватися в складних ситуаціях;
- націленість на результат.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: