Resume from August 17, 2018

Наталия

Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, продавець непрод. групи, 6 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
40 years
City of residence:
Horokhiv
Ready to work:
Horokhiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

МЕТА:
Отримання посади офіс-менеджера, менеджера по роботі з
клієнтами, адміністратора, помічника керівника
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СЕБЕ:
• 1983 р.н., Сімейний стан: заміжня. Діти: дочка.
• Проживаю за адресою: м Горохів
•моб.т.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
ОСВІТА:
• Херсонський державний університет, 2005 р
Спеціальність: педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська)
Кваліфікація: Викладач англійської мови та зарубіжної літератури; учитель основ інформатики.
Курси, тренінги:
• Гендерна політика при підборі персоналу (2006)
• Навички інтерв'ю при підборі персоналу. Види інтерв'ю. (2007)
• Система відбору-підбору персоналу. Компетенції. (2008)
• Види мотивації. (2009)
• Прямий пошук персоналу на ключові позиції. (2010)
• Практика оцінки кандидатів. Проективні питання і кейси. (2011)
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
08.2016-02.2018 - менеджер інтернет-магазину:
-обробка замовлень,консультація клієнтів, наповнення сайту, написання унікальних статей
02.2011 - 03.2016 - ТОВ «ЕКО», провідний менеджер з персоналу регіон Південь (Херсон, Миколаїв, Севастополь: 11 маркетів, офіс, штат 650 чоловік):
- пошук і підбір персоналу, проведення оціночних інтерв'ю;
- формування кадрового резерву компанії (внутрішній і зовнішній);
- моніторинг ринку праці та соцпакетів;
- робота із ЗМІ, кадровими агенціями, центром зайнятості;
- організація і проведення стажування персоналу, адаптація, навчання, оціночне інтерв'ю після проходження випробувального терміну;
-участь в процесі впровадження стандартів обслуговування;
- кадровий документообіг: формування особистих справ співробітників відповідно до корпоративних вимог (прийом, звільнення, переведення, відпустка), оформлення службових записок по персоналу, статистичні звіти (всередині компанії), ведення обліку робочого часу персоналу (офіс, маркети за потреби);
- мотивація персоналу;
ДОСВІД: відкриття 6 маркетів м.Херсон в 2011 р, 2 гіпермаркетів (Херсон, Севастополь) 2012 р
10.2008-02.2011 - ТОВ «ЕКО», регіональний менеджер по персоналу м.Херсон (7 магазинів, офіс, штат 355 чоловік):
- пошук і підбір персоналу, проведення інтерв'ю:
- формування кадрового резерву компанії;
- аналіз ЗМІ;
- моніторинг ринку праці та соц.пакет;
- робота з ЗМІ, кадровими агенціями, центром зайнятості;
- організація і проведення стажування персоналу, навчання, адаптація;
- формування особистих справ співробітників відповідно до корпоративних вимог, службових записок по персоналу, звіти по персоналу (всередині компанії);
- мотивація персоналу.
10.2006-10.2008 р - ПП «Струмок - М», роздрібна торгівля продуктами харчування, мережа продуктових супермаркетів м.Херсон; посада - начальник відділу кадрів:
-пошук-підбір персоналу;
- мотивація персоналу;
- проведення вступних інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки (маркети, підрозділи офісу);
- ведення кадрового діловодства Компанії (прийом, переводи, відпустка, звільнення), облік особистих справ співробітників і трудових книжок, розпорядчі документи підприємства з кадрових питань; заключення Трудових договорів між працівником і фізичною особою;
- розробка штатного розкладу підрозділів Компанії;
- ведення та контроль обліку робочого часу всіх підрозділів Компанії;
- робота із ЗМІ, кадровими агенціями, центром зайнятості;
- формування кадрового резерву Компанії;
- підготовка і подача звітності в органи статистики, Державну службу зайнятості, Фонд соціального захисту інвалідів;
- оформлення службових відряджень персоналу;
- контроль проходження медичних оглядів та наявності медичних книжок.
07.2006-10.2006 - менеджер з персоналу ПП «Струмок - М», роздрібна торгівля продуктами харчування, мережа продуктових супермаркетів, м.Херсон:
-пошук-підбір персоналу;
- ведення кадрового діловодства Компанії (прийом, переводи, відпустка, звільнення), облік особистих справ співробітників і трудових книжок, розпорядчі документи підприємства з кадрових питань;
- робота із ЗМІ, кадровими агенціями, центром зайнятості;
- формування кадрового резерву Компанії;
- оформлення службових відряджень персоналу;
- контроль проходження медичних оглядів та наявності мед.книжок;
04.2006-07.2006 - ТОВ «Струмок», оптово-роздрібна торгівля продуктами харчування, інспектор відділу кадрів:
- пошук-підбір персоналу, проведення інтерв'ю;
- ведення кадрового діловодства Компанії (прийом, переводи, відпустка, звільнення), облік особистих справ співробітників і трудових книжок, розпорядчі документи підприємства з кадрових питань;
- робота із ЗМІ, кадровими агенціями, центром зайнятості;
- формування кадрового резерву Компанії.
ДОДАТКОВІ ЗНАННЯ ТА НАВИКИ:
• Володіння комп'ютерними програмами: MS Office, Internet
• Володіння мовами: українська та російська (рідні), англійська
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
• Комунікабельна, легко навчаюся, характерні наполегливість і завзятість, вмію працювати як у команді, так і самостійно, працюю на результат

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: